Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Hoe kan het dat je s1 nooit gezien hebt?

Shane... in s1 vond ik hem nog niet zo'n lul. Dat komt pas later als hij begint door te draaien.
Hij is gewoon verliefd op Lori en ineens duikt Rick weer op. En dan gaat Lori raar doen. Hij moet hun met rust laten en dan krijgt hij weer het verwijt dat hij Carl negeert.
Starshine-2 schreef:
24-07-2017 07:56
Hoe kan het dat je s1 nooit gezien hebt?

Shane... in s1 vond ik hem nog niet zo'n lul. Dat komt pas later als hij begint door te draaien.
Hij is gewoon verliefd op Lori en ineens duikt Rick weer op. En dan gaat Lori raar doen. Hij moet hun met rust laten en dan krijgt hij weer het verwijt dat hij Carl negeert.
Precies. In eerste (en laatste) instantie is het vooral Lori die raar doet. Dat hij later helemaal ontspoort, okay. Al is Rick inmiddels net zo ver als Shane destijds, zo niet verder...
Precies. Shane wad wek gewoon van zichzelf al harder en praktischer.
Hij wilde iedereen in het kamp houden toen Rick perse Merle wilde zoeken. Dat er ook wapens te vinden waren gaf de doorslag. Niet dat er een doorgedraaide redneck op een gebouw zat ergens. Shane had zoiets: als Daryl zijn broer wil zoeken gaat hij maar alleen.
En ergens had hij gelijk. Merle en Daryl waren alleen handig omdat ze goed konden jagen, verder veroorzaakten ze alleen problemen (ga ik vanuit tenminste, Merle was niet geliefd en iedereen leek ook een beetje bang voor Daryl. Ik denk dus niet dat ze gezellig bij het kampvuur aanschuiven.)
Maar goed, shane vond ik verder wel instabiel.
Rick ook trouwens :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort Netflix en heb even de eerste aflevering teruggezien. Toen waren de walkers wel anders hè?
Rick komt bijvoorbeeld een Walkermeisje tegen die aan komt sloffen en vervolgens bukt om haar knuffel op te pakken.
De vrouw van Morgan die aan de deurknop draait.
Is dat nog verklaard?
Nee niet echt, ik heb zelf maar bedacht dat hun brein gewoon nog niet helemaal vergaan was.
Het is wel een verklaring voor.

De toenmalige regisseur Frank Darabont had een ander beeld bij de walkers, bijna volledig anders dan het beeld van Robert Kirkman (de bedenker en schrijver van de comic)
Frank Darabont is na 1 seizoen ontslagen. Pas daarna werden de walkers langzaam zoals ze echt bedoelt waren.
Alle reacties Link kopieren
MacTrees schreef:
23-07-2017 21:51
Wauw, ik weet nu met wie Carol getrouwd was...wat een vodlaugh (is limburgs voor eikel)! Mijn god, die had ik drie keer de nek omgedraaid. Vind trouwens Shane niet meer zo'n eikel. Gewoon iemand die zijn tijd vooruit was. Ik denk dat ze hem nu goed hadden kunnen gebruiken in seizoen 8 :-D :hyper:
Dat zegt mijn vriend ook steeds. Was Shane er nog maar, die wist wel wat hij moest doen. :D
Ik denk eerlijk gezegd dat Shane in de tussentijd al te veel gevaarlijke shit had gedaan waardoor ze nog meer in de problemen zaten.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ja ik vond Shane een ongeleid projectiel die bovendien te geobsedeerd was door Lori. Die koos allen voor zichzelf en eventueel Lori en Carl en had dan zo de groep laten vallen. Nee dan toch liever Rick, hoewel die langzaamaan ook steeds verder ontspoort.
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
25-07-2017 22:13
Het is wel een verklaring voor.

De toenmalige regisseur Frank Darabont had een ander beeld bij de walkers, bijna volledig anders dan het beeld van Robert Kirkman (de bedenker en schrijver van de comic)
Frank Darabont is na 1 seizoen ontslagen. Pas daarna werden de walkers langzaam zoals ze echt bedoelt waren.
Thanks, leuk om te weten!
Lucylucille schreef:
25-07-2017 22:13
Het is wel een verklaring voor.

De toenmalige regisseur Frank Darabont had een ander beeld bij de walkers, bijna volledig anders dan het beeld van Robert Kirkman (de bedenker en schrijver van de comic)
Frank Darabont is na 1 seizoen ontslagen. Pas daarna werden de walkers langzaam zoals ze echt bedoelt waren.
Dit is natuurlijk de echte verklaring, maar in de TWD-wereld is daar nooit een verklaring voor gekomen. NIemand heeft het er ook over, van 'goh, die walkers worden wel steeds dommer he'.
Ik moet ook zeggen dat het mij pas opviel toen ik S1 weer eens terug ging kijken.
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft als verklaring (die nooit gegeven is natuurlijk) dat de zombie's zelf ook langzaam doodgaan. Ze hebben minder te eten en daardoor takelen ze ook af, worden ze slomer en ''doder''. Vond dat wel een leuke. :D
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
-catnip schreef:
27-07-2017 16:50
Vriend heeft als verklaring (die nooit gegeven is natuurlijk) dat de zombie's zelf ook langzaam doodgaan. Ze hebben minder te eten en daardoor takelen ze ook af, worden ze slomer en ''doder''. Vond dat wel een leuke. :D
De mensen die in latere seizoenen dood zijn gegaan, en een walker werden, zijn ook direct al 'sloom' en niet 'handelingsbekwaam' zeg maar, hoe je het ook mag noemen. (aan deurklink draaien, doelgericht een pop oprapen enz) terwijl ze nog maar net dood zijn.
Dus dat gaat dan niet op die verklaring.
Alle reacties Link kopieren
Misschien omdat het een latere generatie is en die zijn altijd kut toch. :proud:
Nee achja, een echte verklaring is er gewoon niet, sinds het een fout is geweest. Dus wat je er in je hoofd van wilt maken is dan je eigen keuze natuurlijk.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
TVP
Alle reacties Link kopieren
Och...echt nobody is nog hier?? En nu juist met een van mijn favoriete aflevering van TWD op Fox.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Welke Trees ? Ik ben er wel maar ik lurk de topic ;)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
It is me...it is Trees. The one and only! Maar het is een beetje triestig hier. Net terug van een crematiedienst en ja...mijn collega's hebben de afgelopen jaren vaders moeders en zo moeten verliezen. Nu een partner. Het is een heel rijtje de afgelopen 10 jaar...en ja mijn vader en moeder staan er ook ergens tussen.
Maar je partner verliezen is net een dimensie meer. Ik treur en ik leef erg mee met mijn collega!
Dusse...komt goed. Dat wel weer!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Aw dat is rottig mactrees, :hug: voor jou
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Serieus??? Niemand meer hier geweest vanaf 6 augustus?? Oeps, ik zelf ook dus niet :$

Maar we zijn er weer :cheer2: In voorbereiding op het komende seizoen!! :high5:

Het begint te kriebelen!!! Toch weer!

wij zijn net naar Ierland geweest! Dublin! Nu nog een paar weken vakantie :jump: en dadelijk :jump: dus weer TWD :jump:

Komt goed dus!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
:jump: I'm all alone dancing in the rain.... :jump: Nobody's home...i'm alone ....lalalala :jump: ....is iers liedje!!! Maar ik mis jullie een beetje.... :'(

Nu maar wachten tot 22 oktober en dan..... :yes:


I'm all alone dancing in the rain.... :jump:
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Mijn alleen dansje..... :jump:
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Hahaha hooooi MacTrees!
Het wordt hier wel weer actiever wanneer de serie begint, dan ga ik de OP ook even weer pimpen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Shane :flirting:
Alle reacties Link kopieren
-catnip schreef:
11-09-2017 08:53
Hahaha hooooi MacTrees!
Het wordt hier wel weer actiever wanneer de serie begint, dan ga ik de OP ook even weer pimpen.
Tuurlijk! Weet ik ook! Maar ik mis jullie een beetje! :cry: Zo fijn wanneer we dadelijk weer maandagavonden hebben met TWD :cheer2:

Kan ook komen doordat ik vakantie heb 4 weken. Niks te doen hier dan alleen deuren verven en koffie drinken :koffie:
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Uhm dan kom je na Facebook :mrgreen:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven