ervaringen bam-moeders?
zondag 23 juli 2017 om 22:44
Klopt aardig hoor hier. De postbode duikt al weg als ie me ziet.
•
zondag 23 juli 2017 om 22:46
Jij bent toch bewust alleenstaand?
Er bestaan dus mannen die graag hun zaad verspreiden zonder de verantwoordelijkheid voor een kind te willen nemen.
Grote ego's misschien?
zondag 23 juli 2017 om 22:48
En er zijn vrouwen die graag de verantwoordelijkheid voor een kind nemen, maar geen man erbij willen.karin12345 schreef: ↑23-07-2017 22:46Jij bent toch bewust alleenstaand?
Er bestaan dus mannen die graag hun zaad verspreiden zonder de verantwoordelijkheid voor een kind te willen nemen.
Grote ego's misschien?
Ik zeg: a match made in heaven.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 23 juli 2017 om 22:59
Jawel, maar hier werd gezegd dat kinderen van bam'ers geen kans hadden om een scheiding mee te maken. Dat is onzin.
Een relatie kan voorkomen en dus ook op een scheiding uitlopen in die 20 jaar, ook voor een bam.
zondag 23 juli 2017 om 23:01
Dat heeft niemand zo gezegd.
Wel zie ik om me heen dat de meeste bams alleenstaand zijn en blijven, omdat dat bij ze past.
zondag 23 juli 2017 om 23:09
Ja, wat moet je er ook van zeggen.
Misschien dit: de vooroordelen tegen eenoudergezinnen (van welke soort ook) zijn helaas nog wijdverspreid, dat heb ik in mijn jeugd ook gemerkt. Het is opmerkelijk te zien op welke wijze mensen menen perfect te zijn en tegelijkertijd anderen menen te mogen veroordelen en niet zien hoe tegenstrijdig dat is.
Misschien dit: de vooroordelen tegen eenoudergezinnen (van welke soort ook) zijn helaas nog wijdverspreid, dat heb ik in mijn jeugd ook gemerkt. Het is opmerkelijk te zien op welke wijze mensen menen perfect te zijn en tegelijkertijd anderen menen te mogen veroordelen en niet zien hoe tegenstrijdig dat is.
zondag 23 juli 2017 om 23:15
vrouwjagersma schreef: ↑23-07-2017 23:09Ja, wat moet je er ook van zeggen.
zondag 23 juli 2017 om 23:18
Maar dat is nu juist het punt; de kans dat een BAM aan een relatie begint is kleiner dan dat een gescheiden moeder dat doet.
Beide soorten moeders zijn met een andere insteek aan kinderen begonnen.
Of wat Karin wil, de mannen wilden de BAMmers al niet dus waarom dan wel als er een kind is.
zondag 23 juli 2017 om 23:24
zondag 23 juli 2017 om 23:40
Een eenoudergezin dat is ontstaan uit een scheiding of door de dood van een van de partners is toch echt wel wat anders dan een gezin van een bammoeder. En veroordelen is ook wat anders dan vraagtekens zetten bij zo'n keus.vrouwjagersma schreef: ↑23-07-2017 23:09Ja, wat moet je er ook van zeggen.
zondag 23 juli 2017 om 23:45
karin12345 schreef: ↑23-07-2017 22:46Jij bent toch bewust alleenstaand?
Grote ego's misschien?
Ik denk dat dit wel in aanmerking komt voor de ik-leef-al-jaren-onder-een-steen-prijs.
Op z'n minst een eervolle vermelding denk ik.
Er bestaan ..
zondag 23 juli 2017 om 23:56
H e t i s n i e t w a a r ? ?shifty schreef: ↑23-07-2017 23:45Ik denk dat dit wel in aanmerking komt voor de ik-leef-al-jaren-onder-een-steen-prijs.
Er bestaan .... jawel, leest u even mee ..
.. mannen die graag hun zaad verspreiden ..
.. nee, nee dat is nog niet alles ..
.. nou komt ie, hou je vast ..
.. zonder een kind te willen nemen! .. echt waar .. dat zei ze echt! ..
![]()
![]()
![]()
maandag 24 juli 2017 om 07:58
Daar zijn we het iig over eens.karin12345 schreef: ↑23-07-2017 23:40Een eenoudergezin dat is ontstaan uit een scheiding of door de dood van een van de partners is toch echt wel wat anders dan een gezin van een bammoeder.
maandag 24 juli 2017 om 08:00
Je vergeet de grote ego's.shifty schreef: ↑23-07-2017 23:45Ik denk dat dit wel in aanmerking komt voor de ik-leef-al-jaren-onder-een-steen-prijs.
Er bestaan .... jawel, leest u even mee ..
.. mannen die graag hun zaad verspreiden ..
.. nee, nee dat is nog niet alles ..
.. nou komt ie, hou je vast ..
.. zonder een kind te willen nemen! .. echt waar .. dat zei ze echt! ..
![]()
![]()
![]()
Dit is dus te veel humor voor tijdens de seks, vandaar dat ik bam ben.
maandag 24 juli 2017 om 08:14
Ja, ik snap dat jij dat dacht. Maar als dat idd zo groot was hoefden ze geen donor te worden hè, dan konden ze wel een vrouw krijgen.