Buikloop
woensdag 26 juli 2017 om 22:11
Niet zo'n fris onderwerp, maar hopende op een tip.
Sinds een paar uur erge last van buikloop. Gelukkig beperkt het zich (tot dusver, fingers crossed) alleen daarop (niet overgeven).
Inmiddels doet het verschrikkelijk zeer om weer naar het toilet te rennen. Iemand een huistuinkeukentip om het te laten stoppen/doen verminderen? In bed liggen lijkt het erger te maken, water drinken etc ook.
Sinds een paar uur erge last van buikloop. Gelukkig beperkt het zich (tot dusver, fingers crossed) alleen daarop (niet overgeven).
Inmiddels doet het verschrikkelijk zeer om weer naar het toilet te rennen. Iemand een huistuinkeukentip om het te laten stoppen/doen verminderen? In bed liggen lijkt het erger te maken, water drinken etc ook.
woensdag 26 juli 2017 om 22:15
woensdag 26 juli 2017 om 22:34
Allereerst beterschap.
Tips die ik zelf laatst vond op internet:
-wit brood eten ipv bruin brood. Zou beter zijn voor je darmen
-cola drinken (liefst oude vola waar geen prik meer in zit)
-appel raspen, laten staan tot hij bruin wordt. Dan beetje kaneel erover en opeten. Dat bruine van de appel en kaneel zou ook goed zijn voor de darmen.
Nadat ik alle drie tips heb geprobeerd was ik echt zo ineens beter. Ik weet alleen niet welke van de drie nu geholpen heeft.
Tips die ik zelf laatst vond op internet:
-wit brood eten ipv bruin brood. Zou beter zijn voor je darmen
-cola drinken (liefst oude vola waar geen prik meer in zit)
-appel raspen, laten staan tot hij bruin wordt. Dan beetje kaneel erover en opeten. Dat bruine van de appel en kaneel zou ook goed zijn voor de darmen.
Nadat ik alle drie tips heb geprobeerd was ik echt zo ineens beter. Ik weet alleen niet welke van de drie nu geholpen heeft.
woensdag 26 juli 2017 om 22:49
BeterschapHarloopfanaat1987 schreef: ↑26-07-2017 22:47Dank!
Normaliter ALTIJD cola in huis, nu net helaas niet.
Denk dat ik mij maar op de bank ga nestelen. Net het bed weer geprobeerd, maar dan borrelt alles alleen maar meer:(