Borstvergroting van grotere naar kleinere prothesen
dinsdag 25 juli 2017 om 19:43
Hallo allemaal, ik ben 27 en heb reeds 2 borstvergrotingen achter de rug, mijn eerste op mijn 18e (225cc), mijn 2e op mijn 21e (700cc)
Enorm! ... I know! Ondertussen veel spijt hiervan, ik was niet tevreden over mijn eerste vergroting, ik vond deze te klein, daarom mijn 2e.. ik dacht beter iets groter, dan dat ik ze terug te klein ging vinden. Graag zou ik ze dus nu terug kleiner willen, ik dacht richting de 400-500cc max.
Zijn er enige ervaringen hiermee? Liefst van al zou ik geen volledige lift laten doen (anker litteken) maar dacht gehoord te hebben dat het misschien kan met minder littekens? Anders zou ik toch nog 10 jaar wachten (als het moet met een grote lift)
Ook had ik gehoord van een inwendige bh, maar klinkt me onbekend.
Enorm! ... I know! Ondertussen veel spijt hiervan, ik was niet tevreden over mijn eerste vergroting, ik vond deze te klein, daarom mijn 2e.. ik dacht beter iets groter, dan dat ik ze terug te klein ging vinden. Graag zou ik ze dus nu terug kleiner willen, ik dacht richting de 400-500cc max.
Zijn er enige ervaringen hiermee? Liefst van al zou ik geen volledige lift laten doen (anker litteken) maar dacht gehoord te hebben dat het misschien kan met minder littekens? Anders zou ik toch nog 10 jaar wachten (als het moet met een grote lift)
Ook had ik gehoord van een inwendige bh, maar klinkt me onbekend.

dinsdag 25 juli 2017 om 19:58
Ik denk....maar dat is een inschatting.....dat je een huidreductie niet kunt vermijden. Je huid is te ruim geworden voor de kleinere prothesen. Er zal denk ik wel om de tepels heen gesneden moeten worden voor een mooi resultaat. Mochten er littekens ontstaan, wanhoop niet. Met medische tatoeage zijn die heel goed (zo goed als) onzichtbaar te krijgen.
anoniem_181204 wijzigde dit bericht op 25-07-2017 20:02
2.45% gewijzigd

donderdag 27 juli 2017 om 10:20
Ja maar je reageert ook niet terug. Misschien kun je beter het Borstenforum bezoeken, daar is veel expertise: www.borstenforum.com.