TE verliefd?
donderdag 27 juli 2017 om 11:53
Ik heb sinds 8 maanden een vriend ik ben ontzettend gek op hem en hij geeft mij alles wat ik nodig heb in een relatie. Alleen s'avonds in bed dwingt hij zichzelf heel erg op en wil hij seks als ik er geen zin in heb... Maar als ik het niet zou doen zou hij weer boos zijn en beneden op de bank slapen. Dus ik ga eigenlijk altijd tegen mijn zin in de seks aan. Als we beide zin hebben is de seks geweldig..Als ik zin heb en hij niet moet ik dat maar accepteren en als hij zin heeft MOET ik wel doen.... Kunnen jullie me helpen?
donderdag 27 juli 2017 om 12:01
Ik vraag me dan alleen af hoe je in hemelsnaam gek op iemand kan zijn die :
A) Je tot dingen dwingt
B ) Zich gedraagt als een kleuter
C) Van seks een moetje weet te maken.
Maar goed, misschien heb ik een andere kijk op liefde en relaties hoor.
A) Je tot dingen dwingt
B ) Zich gedraagt als een kleuter
C) Van seks een moetje weet te maken.
Maar goed, misschien heb ik een andere kijk op liefde en relaties hoor.
summerdance wijzigde dit bericht op 27-07-2017 12:01
0.20% gewijzigd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 27 juli 2017 om 12:03
Huh?
"Hij geeft mij alles wat ik nodig heb"
"Als ik zin heb en hij niet moet ik dat maar accepteren"
Zeg hij zelf dat hij je alles geeft? Soort van 'wij van wc-eend...'
Trouwens, hij geeft je ook geen rust als je dat nodig hebt. Anyway, wat was ook alweer het probleem met hem op de bank laten slapen? Of anywhere else but bij jou zal ik maar zeggen, ever again?
"Hij geeft mij alles wat ik nodig heb"
"Als ik zin heb en hij niet moet ik dat maar accepteren"
Zeg hij zelf dat hij je alles geeft? Soort van 'wij van wc-eend...'
Trouwens, hij geeft je ook geen rust als je dat nodig hebt. Anyway, wat was ook alweer het probleem met hem op de bank laten slapen? Of anywhere else but bij jou zal ik maar zeggen, ever again?
anoniem_64735f8eb312e wijzigde dit bericht op 27-07-2017 12:05
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
36.31% gewijzigd
donderdag 27 juli 2017 om 12:04
Oh, dus hij wil constant seks met jou, maar kan het niet accepteren als jij geen zin hebt?
Ja, dit is typisch een gevalletje van TE verliefd zijn.
Heeft niets te maken met zijn geilheid en zijn vermogen zich te beheersen en zich in te leven in hoe het voor jou voelt om seks te hebben op momenten dat je daar geen zin hebt hoor. Totaal niet.
Ja, dit is typisch een gevalletje van TE verliefd zijn.
Heeft niets te maken met zijn geilheid en zijn vermogen zich te beheersen en zich in te leven in hoe het voor jou voelt om seks te hebben op momenten dat je daar geen zin hebt hoor. Totaal niet.
donderdag 27 juli 2017 om 12:07
watmoetikhiervandenken schreef: ↑27-07-2017 12:04Oh, dus hij wil constant seks met jou, maar kan het niet accepteren als jij geen zin hebt?![]()
Ja, dit is typisch een gevalletje van TE verliefd zijn.![]()
Heeft niets te maken met zijn geilheid en zijn vermogen zich te beheersen en zich in te leven in hoe het voor jou voelt om seks te hebben op momenten dat je daar geen zin hebt hoor. Totaal niet.![]()
Of een gevalletje te weinig zelfrespect, om te denken dat zo'n eikel alles is wat je nodig hebt.
donderdag 27 juli 2017 om 12:41
donderdag 27 juli 2017 om 14:30
En dan vindt men het tegenwoordig raar dat het zelfrespect weg is.doornroosje9 schreef: ↑27-07-2017 12:49Wow, wat is het met die relatietopics tegenwoordig?
Hij geeft je alles wat je nodig hebt? Wegwezen dus! Verdorie, waar is je zelfrespect?
eslarealidad wijzigde dit bericht op 27-07-2017 14:54
0.17% gewijzigd
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.