TE verliefd?

27-07-2017 11:53 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 8 maanden een vriend ik ben ontzettend gek op hem en hij geeft mij alles wat ik nodig heb in een relatie. Alleen s'avonds in bed dwingt hij zichzelf heel erg op en wil hij seks als ik er geen zin in heb... Maar als ik het niet zou doen zou hij weer boos zijn en beneden op de bank slapen. Dus ik ga eigenlijk altijd tegen mijn zin in de seks aan. Als we beide zin hebben is de seks geweldig..Als ik zin heb en hij niet moet ik dat maar accepteren en als hij zin heeft MOET ik wel doen.... Kunnen jullie me helpen?
Ik heb ook eens zo'n relatie gehad, die duurde precies drie dagen
Lorem Ipsum
Dus als jullie seks hebben doet het er voor hem niet toe of je zin hebt?
hij geeft zichzelf alles wat hij nodig heeft in een relatie. jouw behoeften doen er niet toe voor hem
Ooooh wat een geweldige vent! :flirting: Geen wonder dat je zooooo verliefd bent! :heart:
*sarcasme mode uit* :nope:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik vraag me dan alleen af hoe je in hemelsnaam gek op iemand kan zijn die :
A) Je tot dingen dwingt
B ) Zich gedraagt als een kleuter
C) Van seks een moetje weet te maken.

Maar goed, misschien heb ik een andere kijk op liefde en relaties hoor.
summerdance wijzigde dit bericht op 27-07-2017 12:01
0.20% gewijzigd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Helpen? Waarmee?

Je ziet toch zelf wel in dat dit niet ok is?
Als jullie tegen jouw zin seks hebben is hij dan wel bezig met jouw behoeftes of is het komen en klaar?
Huh?

"Hij geeft mij alles wat ik nodig heb"

"Als ik zin heb en hij niet moet ik dat maar accepteren"

Zeg hij zelf dat hij je alles geeft? Soort van 'wij van wc-eend...'

Trouwens, hij geeft je ook geen rust als je dat nodig hebt. Anyway, wat was ook alweer het probleem met hem op de bank laten slapen? Of anywhere else but bij jou zal ik maar zeggen, ever again?
anoniem_64735f8eb312e wijzigde dit bericht op 27-07-2017 12:05
Reden: Aanvulling
36.31% gewijzigd
Oh, dus hij wil constant seks met jou, maar kan het niet accepteren als jij geen zin hebt? :-|

Ja, dit is typisch een gevalletje van TE verliefd zijn. :-|

Heeft niets te maken met zijn geilheid en zijn vermogen zich te beheersen en zich in te leven in hoe het voor jou voelt om seks te hebben op momenten dat je daar geen zin hebt hoor. Totaal niet. :whistle:
Leuk zeg, zo'n vent die net zolang dreint en zeurt tot er geneukt wordt. :nooo:
watmoetikhiervandenken schreef:
27-07-2017 12:04
Oh, dus hij wil constant seks met jou, maar kan het niet accepteren als jij geen zin hebt? :-|

Ja, dit is typisch een gevalletje van TE verliefd zijn. :-|

Heeft niets te maken met zijn geilheid en zijn vermogen zich te beheersen en zich in te leven in hoe het voor jou voelt om seks te hebben op momenten dat je daar geen zin hebt hoor. Totaal niet. :whistle:

Of een gevalletje te weinig zelfrespect, om te denken dat zo'n eikel alles is wat je nodig hebt.
Nee, je hebt geen leuke vriend. Houd jezelf niet zo voor de gek en maak het uit vanuit het restje zelfrespect dat er nog in je huist.
Dat doe je toch niet tegen je zin.
Zit jij toch niet mee dat hij boos is.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Nou en, dan slaapt hij maar op de bank. Wordt hij niet minder van hoor. Ben je gek, een beetje tegen je zin sex hebben. Knal voor zn kop zou hij moeten krijgen!
Wat nou weer....Hoezo is hij dan TE verliefd? Of ben jij TE verliefd dat je niet ziet dat dit een dreinende peuter is? Niet erg sexy. Hij zal vast nog vaak boos zijn in de toekomst. Gezellig hoor.
anoniem_677a6b2c79b65 wijzigde dit bericht op 27-07-2017 12:42
Reden: Stom woordenboek
0.51% gewijzigd
Wow, wat is het met die relatietopics tegenwoordig?

Hij geeft je alles wat je nodig hebt? Wegwezen dus! Verdorie, waar is je zelfrespect?
Life is short. Eat dessert first.
Zeer onaantrekkelijk dat gezeur en gedrein om seks... Heel erg kinderachtig, vind je ook niet?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
doornroosje9 schreef:
27-07-2017 12:49
Wow, wat is het met die relatietopics tegenwoordig?

Hij geeft je alles wat je nodig hebt? Wegwezen dus! Verdorie, waar is je zelfrespect?
En dan vindt men het tegenwoordig raar dat het zelfrespect weg is. :byee: :D
eslarealidad wijzigde dit bericht op 27-07-2017 14:54
0.17% gewijzigd
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Dus als hij geen zin heeft en jij wel dan gebeurt er niks en andersom moet je wel toegeven, zo dat is lekker gelijkwaardig NOT!!
Ik zou hem als hij geen zin heeft ook dwingen!! :whip:
Carpe Diem
Ja, jij bent nog TE verliefd om in te zien dat de verhoudingen in deze relatie scheef liggen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Dumpen die kerel je laat je toch niet dwingen tot seks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven