Centraal Moderatortopic

22-04-2017 22:03 2953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Reactie/bugstopic deel 3
http://forum.viva.nl/overig/reactie-en- ... ges/299389

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-90/list_messages/389360

Suggesties m.b.t de pijler Actueel
http://forum.viva.nl/actueel/verzamelto ... 3#26946733

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2017 20:07
24.96% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Weer volop spam op de sportpijler waardoor ook het 'nieuwe topics' lijstje vol staat met die spam, die k*t T-mobile reclame die opent als je er niét op klikt..

Gelukkig wordt er hard gewerkt aan het oplossen van de vele bugs, dus dan rest mij alleen 'fijne zondag!'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik erger me aan de hoeveelheid spamtopics die hier 's nachts gepost worden, omdat ze de andere topics van de eerste pagina drukken.

Kan de beheerder geen scriptje maken wat posts in andere talen dan nederlands herkent en automatisch niet meer plaatst?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Een dergelijk script zit er in de spellingscontrole van je browser, weet je wel, die van die mooie rode zigzaglijntjes plaatst onder elk fout woord. Een enkel fout woord mag, maar niet meer dan de helft. Moet te maken zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bah! Even tijd om te lezen, staat de hele lijst vol met spam!

Als jullie de spam niet kunnen weren, maak dan in ieder geval de topiclijst weer langer zodat we terug kunnen lezen!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Hallo. Kunnen jullie mij anonimiseren ? Bvd
Er wordt gewerkt aan een oplossing voor de spam. Meer kunnen we momenteel helaas niet mededelen. Alle spamtopics zijn inmiddels weer verwijderd en de verantwoordelijke accounts hebben een ban.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Is er soms sinds kort een nieuwe mod? Ik ben nu al een paar keer tegengekomen dat bij een leeggehaalde OP de mod een modedit IN de OP zet. Niet handig, want die tekst kan de TO gewoon zelf geschreven hebben. Normaal gesproken staat de modedit duidelijk aangegeven in het daarvoor bestemde vakje (reden waarom de post gewijzigd is) met daarbij het gegeven dat het daadwerkelijk door een mod gedaan is.

Kan het kortgesloten worden dat elke mod weer een echte modedit doet bij een leeggehaalde OP?
ModeratorViva schreef:
30-07-2017 10:08
Er wordt gewerkt aan een oplossing voor de spam. Meer kunnen we momenteel helaas niet mededelen. Alle spamtopics zijn inmiddels weer verwijderd en de verantwoordelijke accounts hebben een ban.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Beste Mod,
Er wordt al zo lang gewerkt aan oplossingen voor alles wat sinds het nieuwe forum niet meer werkt. We willen nu een keer deze oplossingen ZIEN. Kan me niet voorstellen dat je je als Mod nog serieus genomen voelt door Sanoma.
Met vriendelijke groet,

Ririanneke
Wil je mijn account anonimiseren, ik heb privacy gevoelige informatie gedeeld en ik ben daardoor herkenbaar.

Dank u.
ModeratorViva schreef:
30-07-2017 10:08
Er wordt gewerkt aan een oplossing voor de spam. Meer kunnen we momenteel helaas niet mededelen.
.
.
Daar werd (naar zeggen) al aan gewerkt voordat het vorige forum gelanceerd werd dus we hebben nog wel eventjes geduld hoor.
Niet geschoten is altijd mis
Beste Moderator, Ik had een nieuwsbericht geplaatst in het topic "Aanslag nachtclub Istanbul" omdat er alweer een aanslag was gepleegd op een nachtclub. Niet zo handig van mij omdat het topic over de nachtclub in Istanbul gaat en ik juist de aanslagen in de nachtclubs wou aanhalen. Wat moet ik doen? Een nieuw topic openen of wist u de naam "Istanbul" in de OP?
:uh?:
LOEP ME MAAR aub.
S-Groot schreef:
30-07-2017 11:52
Is er soms sinds kort een nieuwe mod? Ik ben nu al een paar keer tegengekomen dat bij een leeggehaalde OP de mod een modedit IN de OP zet. Niet handig, want die tekst kan de TO gewoon zelf geschreven hebben. Normaal gesproken staat de modedit duidelijk aangegeven in het daarvoor bestemde vakje (reden waarom de post gewijzigd is) met daarbij het gegeven dat het daadwerkelijk door een mod gedaan is.

Kan het kortgesloten worden dat elke mod weer een echte modedit doet bij een leeggehaalde OP?
Er is geen nieuwe mod, een oude mod maakt gewoon een foutje. We gaan er beter op letten dat we het juiste vak gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

missie_m schreef:
30-07-2017 13:45
Beste Moderator, Ik had een nieuwsbericht geplaatst in het topic "Aanslag nachtclub Istanbul" omdat er alweer een aanslag was gepleegd op een nachtclub. Niet zo handig van mij omdat het topic over de nachtclub in Istanbul gaat en ik juist de aanslagen in de nachtclubs wou aanhalen. Wat moet ik doen? Een nieuw topic openen of wist u de naam "Istanbul" in de OP?
:uh?:
Je mag er een nieuw topic voor openen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Op anoniem graag
Pijn rechterkant buik wie herkent dit? is verwijderd ivm vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

ModeratorViva schreef:
30-07-2017 14:55
Er is geen nieuwe mod, een oude mod maakt gewoon een foutje. We gaan er beter op letten dat we het juiste vak gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Ah. Ik vond het zo vreemd omdat ik het nooit eerder op die manier gezien heb en nu ineens een paar keer in korte tijd. Maar fijn dat het weer de 'echte' modedits worden.
Sportpijler staat weer vol met spam
In entertainment staat trouwens ook spam
Jammer dat het altijd eerst (ook) hier gemeld moet worden, en dat stafjes alleen blijkbaar niet afdoende zijn om de spam te verwijderen...
Dag Mods,

Zou ik op anoniem mogen? Bedankt alvast!
Tr0tter schreef:
31-07-2017 07:49
Jammer dat het altijd eerst (ook) hier gemeld moet worden, en dat stafjes alleen blijkbaar niet afdoende zijn om de spam te verwijderen...
Beste Trotter,

Er wordt zeker wel op stafjes gereageerd, alleen zijn de moderators er niet 24 uur en ook wij Juuns slapen 's nachts wel eens :P .

Alle spam is weer verwijderd. iedereen bedankt voor de meldingen.

met vriendelijke groet,

Junior
Jaaaaa ik wil weer plaatjes kunnen plakken aub! Ik vroeg me al af waarom dat opeens niet meer lukte maar blijkbaar moet je weer toestemming vragen, helemaal niet irritant ofzo :whip:
Internagelaktisch
Nou zeg. Mijn advies om gezond te eten zou 'gevaarlijk' zijn voor iemand met een eetstoornis. Voor het eerst in al mijn jarenlang forummen een waarschuwing gehad. Maarre.. wees dan ook een beetje grondig en haal het gevaarlijke advies dan ook weg uit de daaropvolgende quotes. Voor je het weet leest iemand het toch nog en gaat pardoes een appel eten ofzo. Huu.
Maaique schreef:
31-07-2017 11:16
Jaaaaa ik wil weer plaatjes kunnen plakken aub! Ik vroeg me al af waarom dat opeens niet meer lukte maar blijkbaar moet je weer toestemming vragen, helemaal niet irritant ofzo :whip:
Als het goed is kun je gewoon plaatjesplakken als je 200 posts hebt bereikt!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

ModeratorViva schreef:
31-07-2017 12:13
Als het goed is kun je gewoon plaatjesplakken als je 200 posts hebt bereikt!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Eh ik heb heel veel posts.. Hoe weet ik dan of ik de 200 hier weer heb behaald? En wat stom, ik wil ook gewoon nu kunnen plakken! Ik ben al JAREN 'lid', kan het niet gewoon aangezet worden? Of geef me even een update hoeveel posts ik hier nu heb..
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven