Geld & Recht alle pijlers

Niet afgeschreven ?

31-07-2017 10:05 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag heb ik op een evenement iets gekocht en dat wilde ik betalen met PIN.

Ik heb mijn pas in apparaat. Pin code ingetoetst en toen ging apparaat in storing. Kwam ander scherm tevoorschijn etc. De man vroeg of ik mijn pin al had ingevoerd waarop ik bevestigend antwoorde. O dan is het goed zei hij ..

Nu is het al maandag en bedrag is niet afgeschreven en ook niet in reservering.

Iemand dit wel eens gehad ? Hoe lang duurde het vooordat het alsnog afgeschreven werd ? Het is geen ramp verder maar vind het wel raar .
Ik denk dat je niet hebt betaald.
Of dat het in de loop van de dag nog afgeschreven wordt.
Was dat evenement in het buitenland? Als ik in Belgie wel eens tank wordt dat bedrag ook altijd een paar dagen later afgeschreven
Dat komt wel eens vaker voor dat het wat later is afgeschreven, een tijdje terug had ik het bij een kleine winkel .
Met mobiele pinautomaten duurt het wel eens wat langer dan bij de vaste winkels. Zeker als hij gehuurd is.
Als het volgend weekend nog niet afgeschreven is dan heb je waarschijnlijk niet betaald.
Ga er vanuit dat het nog niet afgeschreven is en geef het geld dus niet ergens anders aan uit. Als het volgende week nog niet afgeschreven is dan zal dit waarschijnlijk ook niet meer gebeuren.
Het was in Nederland. Ik wacht idd gewoon af. Was 70€ dus best veel.
Zoiets hoort echt geen week te duren hoor. Het kan heel goed later vandaag nog afgeschreven worden maar als dat vandaag niet gebeurd kun je er gewoon van uit gaan dat de betaling is mislukt.
Het is nog steeds niet afgeschreven. Ga er maar vanuit dat het niet goed is gegaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven