wilt ex mij terug?

01-08-2017 00:55 56 berichten
.
anoniem_350220 wijzigde dit bericht op 26-09-2019 18:03
99.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Stel...
Een goede, dan al niet je beste vriendin komt bij je met bovenstaand verhaal.

Wat zou je tegen haar zeggen?
Geen prima, prima is geen goed.
Nee, hij het heeft alleen liever dat jij maandenlang van ellende aan elkaar hangt en smachtend op hem wacht. Nou, dat deed je niet en nu wil hij dus aandacht, aandacht in de vorm van geleuter over vrienden blijven, kijken of hij je weer kan verwarren, aandacht omdat jij niet lang genoeg liefdesverdriet van hem hebt gehad.

Een ding: Negeer hem straal want hij wil echt geen verkering meer en wel alleen maar aandacht want hij wil het,hij wil het, hij wil het. *denk aan een stampvoetende kleuter*

Mooi niet.
enn wijzigde dit bericht op 01-08-2017 01:08
11.74% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarom kunnen we elkaars berichten niet 'liken'?

*Ik like Enn dr bericht :)
Geen prima, prima is geen goed.
Enn schreef: ↑
01-08-2017 01:02
Nee, het heeft alleen liever dat jij maandenlang van ellende aan elkaar hangt en smachtend op hem wacht. Nou, dat deed je niet en nu wil hij dus aandacht, aandacht in de vorm van geleuter over vrienden blijven, kijken of hij je weer kan verwarren, aandacht omdat jij niet lang genoeg liefdesverdriet van hem hebt gehad.

Een ding: Negeer hem straal want hij wil echt geen verkering meer en wel alleen maar aandacht want hij wil het,hij wil het, hij wil het. *denk aan een stampvoetende kleuter*

Mooi niet.
Fijn zo'n direct antwoord. Ja momenteel lijkt het echt een stampvoetende kleuter, als ik hem negeer krijg ik weer boze appjes binnen van "praat je nu met een andere man" blabla. Paar scheldwoorden erbij. Ik voelde me zo beroerd toen hij me had verlaten en nu hij ziet dat het weer goed met me gaat komt hij weer even terug om het te verpesten lijkt het. Ergens heb ik nog wel liefde voor hem hoor, ga er niet om liegen. Heb hem ook gevraagd of hij weer iets wou aangezien hij maar bleef doordraaien om andere mannen, maar dat wou hij niet. Dus ja, veel vraagtekens momenteel.
Spsl1 schreef: ↑
01-08-2017 01:08
Fijn zo'n direct antwoord. Ja momenteel lijkt het echt een stampvoetende kleuter, als ik hem negeer krijg ik weer boze appjes binnen van "praat je nu met een andere man" blabla. Paar scheldwoorden erbij. Ik voelde me zo beroerd toen hij me had verlaten en nu hij ziet dat het weer goed met me gaat komt hij weer even terug om het te verpesten lijkt het. Ergens heb ik nog wel liefde voor hem hoor, ga er niet om liegen. Heb hem ook gevraagd of hij weer iets wou aangezien hij maar bleef doordraaien om andere mannen, maar dat wou hij niet. Dus ja, veel vraagtekens momenteel.
Blokkeren.

Hij voelt namelijk geen liefde voor jou. Hij wil jou namelijk bezitten, jij bent van hem.
Maar dan heb jij nieuws voor hem toch? Dat heb jij toch ook van jouw moeder geleerd?
Jij bent namelijk van he-le-maal niemand zelfs niet als je wel verkering met iemand hebt. Of vergis ik me? Want jij bent alleen van jezelf en niet van anderen. En de eerste de beste dramkleuter die jou zulk akelig gezeik appt houdt dus alleen maar van zichzelf, is met zichzelf bezig en niet met jou.

Jij verdient beter, iemand die graag bij jou is omdat jij leuk bent en niet omdat hij je als zijn bezit ziet. Opbokken met die flapdrol, blocken overal waar je kan.
enn wijzigde dit bericht op 01-08-2017 01:26
0.53% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
O wow, wat een zak hooi. Blokkeren hoor, zo'n idioot zou je niet in je leven moeten willen.
Life is short. Eat dessert first.
Oh en Ps: Ik ben best normaal en ok hoor! Maar ik houd dus niet van kleine drammerige jongetjes die echt leuke meiden zoals jij, als hun bezit zien. :) Vind je moeder ook vast geen goed plan of wel? ;)

Houd je daar maar aan vast meid, echt leuke jongens zijn ook aardig en leuk voor je als ze balen van bepaalde zaken.
enn wijzigde dit bericht op 01-08-2017 01:17
44.27% gewijzigd
misschien ben ik nu heel naief hoor.. maar jullie denken dus zeker niet dat hij mij weer terug wil? en dat dit gewoon haantjesgedrag is van zijn kant.
01-08-2017 01:16
misschien ben ik nu heel naief hoor.. maar jullie denken dus zeker niet dat hij mij weer terug wil? en dat dit gewoon haantjesgedrag is van zijn kant.
Ja. mega haantjes gedrag zelfs. Zit geen gevoel voor jou bij hoor.
enn wijzigde dit bericht op 01-08-2017 01:20
9.89% gewijzigd
Hij wil geen relatie met jou, maar hij wil ook niet dat je verder gaat. Het is gewoon een lul.
doornroosje9 schreef: ↑
01-08-2017 01:17
Hij wil geen relatie met jou, maar hij wil ook niet dat je verder gaat. Het is gewoon een lul.
Zo denkt iedereen in mijn vriendenkring er ook over, hij wil mij niet maar ik mag ook niet verder.
01-08-2017 01:17
En wat zien heel veel meiden in dit gedrag? 'Ik denk dat hij met toch nog wel leuk vindt, hij heeft het moeilijk ermee blablabla' .... en ze laten zich vervolgens als een sloof gebruiken.

Niet doen. :)
Precies, Enn!
01-08-2017 01:23
Zo denkt iedereen in mijn vriendenkring er ook over, hij wil mij niet maar ik mag ook niet verder.
Goede vriendenkring! :cheer:
Vooral naar luisteren.
Wat ik het meest rare vind is dat hij me zelfs dwingt nieuwe mannen van mijn fb/insta weg te halen. Hij beweert dat hij me wil beschermen voor ze. Vreemd? Net wanneer ik dacht mannen te begrijpen blijkt toch dat ik ze niet begrijp.
01-08-2017 01:23
Luister maar naar je vrienden. Dit is geen leuke man.
01-08-2017 01:27
Wat ik het meest rare vind is dat hij me zelfs dwingt nieuwe mannen van mijn fb/insta weg te halen. Hij beweert dat hij me wil beschermen voor ze. Vreemd? Net wanneer ik dacht mannen te begrijpen blijkt toch dat ik ze niet begrijp.
Tuurlijk hij wil je beschermen.... Nou waartegen dan? Waarom geloof jij iemand die jou uitscheldt en veelvuldig op de app lastig valt? Dat is toch stalk-gedrag? Hij is ex en is dus ex-it. Blokkeer hem op Facebook, het is uit en het is klaar.
enn wijzigde dit bericht op 01-08-2017 01:30
4.10% gewijzigd
:puh:
Dikke voor hem!

Een man weet pas wat hij mist.
Als ze er niet is.

Daar trappen we even lekker niet in! Vandaar... :bye: :puh:
Hij wil dat je zielig gaat zitten :'( janken en wachten op hem! :puh: dat dacht je toch niet of wel?

Hij zet je "EVEN" aan de kant... hopend dat je wacht en smacht naar zijn liefde ...
De egotripper :mad:

Zelf mag hij doen en laten wat hij wil.
. Als jij maat niet denkt verder te mogen lachen en gelukkig worden zonder meneer ego.
:|

Maar wat hij vergeet is dat je ook over hem heen komt. Kan even duren en even pijn doen :hug:
Maar jij komt er en vind echte liefde :love: en hij mag balen dat hij zo'n geweldige vrouw heeft laten lopen. :applause:

Niet terug nemen... je niet laten inpakken. :gift:
Gewoon verwerken, even door de zure appel bijten en hem de :moon: kont niet eens laten kussen. En zijn praatjes over andere mannen wel en niet goed lekker voor zich laten houden
Ik mag hopen dat je dit niet doet? Hij dwingt jou om ze te verwijderen? Die is helemaal gek.
:shout: kukkelekuuuuuuuuuuuu

Niet aan beginnen.

Zijn kans is verkeken. :duckie:
Net wanneer ik dacht mannen te begrijpen blijkt toch dat ik ze niet begrijp.
Deze man zal niemand begrijpen, geloof me. Dus vooral niet aan jezelf twijfelen want deze is niet helemaal goedjes. Heb jij hem ook al verzocht zijn Facebook leeg te trekken omdat je hem wil beschermen? Draai het eens om... Jij die dit allemaal bij hem doet, zegt en appt; dat is dan toch gewoon idioot gedrag van jou?
enn wijzigde dit bericht op 01-08-2017 01:35
27.77% gewijzigd
01-08-2017 01:30
Ik mag hopen dat je dit niet doet? Hij dwingt jou om ze te verwijderen? Die is helemaal gek.
Precies... koekoek
Geen idee wat hij wil maar wat iedereen zegt lijkt mij het meest logisch. Daarbij, als jij na drie weken al over het verdriet heen bent wil jij hem duidelijk niet meer. Maakt dan toch niet uit of hij jou wel terug wil? Blokkeren die kerel en lekker daten/mannen toevoegen op FB/doen waar jij zin in hebt.
Zeg hem.

Joh.. Ik verwijder niemand voor je. Onze relatie is voorbij.
Ik ben over je heen.. En hoef je niet als vriend.
Steek je energie lekker ergens anders in en de rest ook.
Maar laat mij met rust ik heb geen tijd voor je.

Adios :puh:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven