wilt ex mij terug?

01-08-2017 00:55 56 berichten
.
anoniem_350220 wijzigde dit bericht op 26-09-2019 18:03
99.72% gewijzigd
Enn schreef: ↑
01-08-2017 02:09
Waarom wacht je daar op? Je voedt hem nu. Zo ga je niet van deze man afkomen en als je zo door bouwt met misschien nog wel met echt nare gevolgen vandien. Doe alsjeblieft niet zo dom en blokkeer die man, je bent echt bezig met hem te voeden en hij komt al idioot over. Houd zelf dan ook op met reageren of vind je het zelf eigenlijk ook wel lekker? Zijn aandacht bedoel ik.
Zijn aandacht is niet echt waar ik op zit te wachten, probeer het gewoon normaal af te sluiten, wat hij 3 weken geleden al had moeten doen.. Ben er niet goed in.
Alle reacties Link kopieren
Spsl1 schreef: ↑
01-08-2017 02:11
Zijn aandacht is niet echt waar ik op zit te wachten, probeer het gewoon normaal af te sluiten, wat hij 3 weken geleden al had moeten doen.. Ben er niet goed in.
Dan word je dat maar, je bent verdorie 20 jaar oud en je speelt nu met vuur. Hup ophouden met die poppenkast en heel snel normaal gaan doen. Het is al over, het is al afgesloten, hij is jouw ex. Jij hoeft niets meer af te sluiten, het is al klaar. Je bent namelijk redenen aan het zoeken om met hem in contact te blijven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Be my guest als dat is wat jij graag wilt, maar dan wel zonder mijn aandacht erbij ;)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef: ↑
01-08-2017 02:16
Be my guest als dat is wat jij graag wilt, maar dan wel zonder mijn aandacht erbij ;)
Dacht juist dat dat appje goed zou zijn als laatste afsluiting. Niet dus, heb ik weer. En nee zijn aandacht hoef ik niet, zijn genoeg vissen in de zee.
Geen appjes sturen.
Geloof mij... ik heb dit allemaal al gehad ooit.
Jaren geleden.

Totaal blijven negeren en hem door de fases laten gaan zonder reactie...

Boos..
Verdrietig..
Wanhopig...
Lief..
Agressie

Heb alles genegeerd.
Het zou raar zijn als hij niet geïnteresseerd was in iemand die hij lange tijd intiem heeft gekend.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven