Cadeau tips

01-08-2017 13:36 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezers,

Onlangs ben ik getrouwd met mijn man en we hebben echt een heerlijke dag gehad. Niet in de laatste plaats omdat we 2 fantastische ceremoniemeesteressen hadden. Zij hebben eigenlijk de hele dag voor ons geregeld en dat hebben ze goed gedaan.

Nu wil ik ze graag een leuk en origineel cadeau te geven om te bedanken. Maar wat is nou leuk om te geven en te krijgen?

Hebben jullie misschien ideeën? Het mag zo rond de €50,- kosten.
Adopteer een dier via WWF en geef die cadeau

https://www.wnf.nl/shop/productoverzich ... n-dier.htm
Gelukkig ben je getrouwd met je man en niet met de buurman :-D
Man en ik waren ceremoniemeesters en kregen een etentje cadeau van het bruidspaar. Ze hadden ons gevraagd om een bepaalde avond vrij te houden. We wisten enkel dat we 'uit' gingen. Taxi voor de deur en we bleken naar een restaurant te gaan waarvan zij wisten dat we er graag een keer zouden eten. Was alles samen wel wat duurder dan 100 euro. We hebben een ontzetten leuke avond gehad met z'n tweetjes!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
01-08-2017 13:42
Gelukkig ben je getrouwd met je man en niet met de buurman :-D
Man en ik waren ceremoniemeesters en kregen een etentje cadeau van het bruidspaar. Ze hadden ons gevraagd om een bepaalde avond vrij te houden. We wisten enkel dat we 'uit' gingen. Taxi voor de deur en we bleken naar een restaurant te gaan waarvan zij wisten dat we er graag een keer zouden eten. Was alles samen wel wat duurder dan 100 euro. We hebben een ontzetten leuke avond gehad met z'n tweetjes!
Dat is een leuk idee maar wel een beetje buiten ons budget helaas.
is het 50 euro pp of voor beiden?
Kennen ze elkaar goed?
Dus 25 euro pp? Dat kost een boek al zowat. Een etentje of high tea via Groupon of social deal?
Het ligt er ook aan wat ze leuk vinden. Als ze buitenmensen zijn is misschien een middag op pad met een boswachter leuk, eventueel gevolgd door eten bij een pannenkoekenrestaurant.
Ligt er ook aan of de 50 euro pp of in totaal is.
drominique schreef:
01-08-2017 14:45
is het 50 euro pp of voor beiden?
Kennen ze elkaar goed?
50,- pp en ze kennen elkaar heel goed. Zijn mijn beste vriendinnen :-)
Groenetheesoort schreef:
01-08-2017 15:38
50,- pp en ze kennen elkaar heel goed. Zijn mijn beste vriendinnen :-)
Saunadagje?
Kookworkshop?
Man ik zijn twee keer bij een huwelijk ceremoniemeester geweest. Eerste keer kregen we een mooi fotoboekje van de dag met foto's waar wij veel op stonden. Ik vond dat erg leuk.
Bij de andere bruiloft kregen we een lieve bedankkaart met geschreven dankwoorden. Daarbij dinercheque van 100 euro. Man en ik gaan graag uit eten en vonden dit ook erg lief.
Als ik niets had gekregen, had ik het ook prima gevonden. Het zijn goede vrienden, ik help ze graag en vond het erg fijn dat ik hen een mooie dag kon bezorgen.
Ginerva schreef:
01-08-2017 13:40
Adopteer een dier via WWF en geef die cadeau

https://www.wnf.nl/shop/productoverzich ... n-dier.htm
Nou, dat vind ik nou niet echt een gepast bedankje.
Of je vriendinnen moeten allebei dierenrechten activisten zijn.

OT: misschien een mooie foto op canvas/hout laten drukken van de dag zelf?
Een hightea doen met hen? Kunnen jullie gezellig napraten over de bruiloft.
Waarom moet het toch altijd origineel zijn? Leuk is toch ook al goed?

Moet het blijvend zijn ? Moet het een belevenis zijn ? Moet het voor beiden hetzelfde zijn ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
intothewild schreef:
01-08-2017 15:43

Waarom niet? Het is origineel en het geld komt ook nog is goed terecht. Maarja ik ben wel een natuurliefhebben wellicht dat ik er daarom zo tegenaan kijk.
intothewild schreef:
01-08-2017 15:43

Oh ja, goed plan. Ik heb echt van al mijn vrienden huwelijksfoto's in huis hangen. :nope: Net zoals ik geen foto's in lijstje hoef van kinderen van anderen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
01-08-2017 17:53
Oh ja, goed plan. Ik heb echt van al mijn vrienden huwelijksfoto's in huis hangen. :nope: Net zoals ik geen foto's in lijstje hoef van kinderen van anderen.
Nou ja, wel eentje waar ze zelf opstaan natuurlijk. Niet van het bruidspaar zelf, dat lijkt me awkward.
Leek ook te lezen dat het een groepje van 3 beste vriendinnen is. Ik zou het wel leuk vinden om een foto van mij en mijn beste vriendin te hebben als aandenken aan een leuke dag. Maar blijkbaar verschilt dat per persoon.

Maar mijn vriendengroep is ook niet zó groot dat ik mijn huis zou kunnen volhangen met foto's van ze allemaal.
Bon voor een etentje?
Bon voor een weekendje weg? (Hier en daar beginnen ze al vanaf 50 euro)
Dagje sauna voor 2?
Ik zou ze uitnodigen voor een dagje sauna of een high tea.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven