Wat moet ik doen

02-08-2017 19:44 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk sinds kort bij een nieuwe baan en daar loopt een leuke jongen rond. Weet zijn naam niet eens maar praat er wel mee en we ouwehoeren met elkaar... waar ook fysiek contact bij komt kijken(Geen gevoos mensen)🤣. Ook voel ik hem vaak naar me kijken als ik langs zijn werkplek kom. Nu vind ik hem wel aantrekkelijk en leuk maar ik heb geen idee of hij een vriendin heeft, of hij interesse in mij heeft. Dus wat moet ik doen...wil ik erachter komen of hij interesse heeft en mij ook leuk vind. ;-)
Ben benieuwd naar jullie tips! Groetjes
anoniem_351916 wijzigde dit bericht op 02-08-2017 19:58
2.72% gewijzigd
Kom eerst maar eens achter zijn naam. Dan kun je hem opzoeken op facebook of iets dergelijks.
Dan heb je al veel meer informatie.

Je kunt gewoon zeggen: zeg, ik weet je naam niet eens! Weet jij de mijne eigenlijk wel?
En dan steek je je hand uit en zeg je: Ik ben mysteriousgirl.

Succes!
Ouwehoeren met fysiek contact?
Doreia schreef:
02-08-2017 19:50

En dan steek je je hand uit en zeg je: Ik ben mysteriousgirl.
Mysteriousgurl :rofl:
Haha ja ik geloof dat hij Niels heet maar daar kun je nog niks mee via Facebook. Haha. Ja kan ik inderdaad doen ja😏 niks te verliezen toch. Dankjewel morgen is hij ook weer op het werk ben benieuwd! :-D :-D
alkemade schreef:
02-08-2017 19:52
Dit!!!!!!
En even bedenken of dit gevoos wel handig is op de werkvloer.
alkemade schreef:
02-08-2017 19:52
Ja wanneer er een rij was voor de pauze en ik er langs moest ik hem aan de iets aan de kant duwde en hij me in mijn zij kneep. Een doos die hij voor me opruimt een bak die hij voor mij pakte Hij zei vandaag dat ik er leuk uit zag... Dus ja geen idee wat ik er van moet denken.
Zelf ben ik totaal geen voorstander om werk te maken van collega's die ik leuk vind.
Je zal maar een blauwtje lopen of je krijgt wel wat met elkaar, en het loopt mis, moet je nog wel altijd samenwerken en elkaar zien, maargoed, niet iedereen is hetzelfde.
Aangezien jij waarschijnlijk wel het risico wil lopen (waarom anders een topic openen?) zou ik gewoon toenadering zoeken.
Misschien kun je samen gaan lunchen, ga bij hem aan de tafel zitten tijdens de pauze, of rook samen een sigaretje als jullie roken, naja, dat soort dingen...
Maak sporadisch een praatje, en stel dan terloops, de vragen die je wil weten, niet meteen alles er te dik opleggen, maar gewoon op een ontspannen manier een praatje maken, en dan komt meestal wel de aap uit de mouw.
wees gewoon lekker jezelf, dan loopt het zoals het loopt en kom je er wel achter.
Dan grap je; zeg doe dat eens even bij je vriendin!
En dan zegt ie vast dat ie er niet een heeft. Of hij schrikt en stopt ermee.
iemand00 schreef:
02-08-2017 19:57
Zelf ben ik totaal geen voorstander om werk te maken van collega's die ik leuk vind.
Je zal maar een blauwtje lopen of je krijgt wel wat met elkaar, en het loopt mis, moet je nog wel altijd samenwerken en elkaar zien, maargoed, niet iedereen is hetzelfde.
Aangezien jij waarschijnlijk wel het risico wil lopen (waarom anders een topic openen?) zou ik gewoon toenadering zoeken.
Misschien kun je samen gaan lunchen, ga bij hem aan de tafel zitten tijdens de pauze, of rook samen een sigaretje als jullie roken, naja, dat soort dingen...
Maak sporadisch een praatje, en stel dan terloops, de vragen die je wil weten, niet meteen alles er te dik opleggen, maar gewoon op een ontspannen manier een praatje maken, en dan komt meestal wel de aap uit de mouw.
wees gewoon lekker jezelf, dan loopt het zoals het loopt en kom je er wel achter.
Dat snap ik inderdaad maar zodra ik ander werk vind ben ik daar wel weg. Ik ben een stuk ouder dan hem niet dat dat uitmaakt maar kan zijn dat het voor hem gewoon normaal is om zo met vrouwen om te gaan.. aangezien hij wel echt een lekkerding is... vanmiddag kwam hij bij me zitten voor we aan het werk gingen nog ff een peukje roken... En ja lijkt me niet dat hij een vriendin heeft.. als hij vandaag nog zei : wat zie je er leuk uit... Ja wil inderdaad leuk contact houden met hem.
Trek in ieder geval een leuk jurkje aan, dat kan nooit kwaad.
Doreia schreef:
02-08-2017 19:58
Dan grap je; zeg doe dat eens even bij je vriendin!
En dan zegt ie vast dat ie er niet een heeft. Of hij schrikt en stopt ermee.
Haha oké als ik dat durf ja🙈
_Amand schreef:
02-08-2017 20:02
Trek in ieder geval een leuk jurkje aan, dat kan nooit kwaad.
Hahah nee joh dat ga ik niet doen🤣 te overduidelijk dan...
Haha ooit precies t zelfde gehad op t werk alleen ik werkte binnen met ouderen en hij in het bos er om heen. Voor een bedrijfsfeestje had ik m kaartje geschreven of hij samen wilde dansen en mijn nummer erop in zijn postvak gelegd. Hij reageerde over de app en het was heel leuk tot ik erachter kwam dat hij een vriendin ( zwanger notabene) had Jezus wat was ik boos!

Maar misschien dat t bij jou wel oprecht is echte liefde duurt langer dan een baan maar hou er ook rekening mee dat hij zijn werk wat probeert op te vrolijker door te flirten
where ever you go, go with your heart
MysteriousGurl schreef:
02-08-2017 20:01
Dat snap ik inderdaad maar zodra ik ander werk vind ben ik daar wel weg. Ik ben een stuk ouder dan hem niet dat dat uitmaakt maar kan zijn dat het voor hem gewoon normaal is om zo met vrouwen om te gaan.. aangezien hij wel echt een lekkerding is... vanmiddag kwam hij bij me zitten voor we aan het werk gingen nog ff een peukje roken... En ja lijkt me niet dat hij een vriendin heeft.. als hij vandaag nog zei : wat zie je er leuk uit... Ja wil inderdaad leuk contact houden met hem.
Nou dat klinkt goed toch? hij flirt iig wel met je, als je vaker bij elkaar gaat zitten, kun je elkaar beter leren kennen en wie weet.
misschien dan toch eens de stoute schoenen aantrekken en vragen of hij eens een keer zin heeft om ergens wat te gaan drinken?
Hebben jullie ook app contact of elkaars nummer? dan kan soms ook best helpen,
MysteriousGurl schreef:
02-08-2017 20:03
Hahah nee joh dat ga ik niet doen🤣 te overduidelijk dan...
Ja, echt mega overduidelijk dat iemand je leuk vindt als diegene zich leuk kleedt..........
:confused:
intothewild schreef:
02-08-2017 20:16
Ja, echt mega overduidelijk dat iemand je leuk vindt als diegene zich leuk kleedt..........
:confused:
Ja net alsof jij dat tegen iedereen gaat zeggen?
iemand00 schreef:
02-08-2017 20:16
Nou dat klinkt goed toch? hij flirt iig wel met je, als je vaker bij elkaar gaat zitten, kun je elkaar beter leren kennen en wie weet.
misschien dan toch eens de stoute schoenen aantrekken en vragen of hij eens een keer zin heeft om ergens wat te gaan drinken?
Hebben jullie ook app contact of elkaars nummer? dan kan soms ook best helpen,
Nee heb zijn nummer niet nee haha wie weet vraag ik het hem nog. Of een briefje in zijn hand drukken met mijn nummer haha
MysteriousGurl schreef:
02-08-2017 20:24
Ja net alsof jij dat tegen iedereen gaat zeggen?
Ja, je moet er natuurlijk niet bij gaan vertellen dat je dat mooie jurk met sexy decolleté speciaal voor hem hebt aangedaan.
Skawa schreef:
02-08-2017 20:06
Haha ooit precies t zelfde gehad op t werk alleen ik werkte binnen met ouderen en hij in het bos er om heen. Voor een bedrijfsfeestje had ik m kaartje geschreven of hij samen wilde dansen en mijn nummer erop in zijn postvak gelegd. Hij reageerde over de app en het was heel leuk tot ik erachter kwam dat hij een vriendin ( zwanger notabene) had Jezus wat was ik boos!

Maar misschien dat t bij jou wel oprecht is echte liefde duurt langer dan een baan maar hou er ook rekening mee dat hij zijn werk wat probeert op te vrolijker door te flirten
Wauw dat is wel hatelijk ja dan zou ik ook boos zijn!
Ja dat kan het inderdaad ook zijn heb ook verder geen verwachtingen maar ben wel nieuwsgierig
intothewild schreef:
02-08-2017 20:26
Ja, je moet er natuurlijk niet bij gaan vertellen dat je dat mooie jurk met sexy decolleté speciaal voor hem hebt aangedaan.
Hahah nee dat snap ik
Vraag of hij mee gaat lunchen en probeer dan wat over zijn privéleven te weten te komen? Daar doe je niks mis mee, hoor.

Ik had onlangs een collega achter me aan lopen die het lef had om 's morgens toe te komen en te zeggen: zoooo jij wilt mijn gsm nummer hé? Ik: uh nee? Hij: oh ik dacht dat je naar mijn gsm-nummer had gevraagd. Most awkward silence ever.
Als je niet durft te vragen...
je kunt ook aan iemands nummer komen, op een andere manier, je kunt het proberen, en dan komt het heel onschuldig over.
Tijdens je pauze, en je zit bij elkaar, en je neust wat op je telefoon...
Als je bijv leuke of grappige filmpjes hebt gekregen via whatsapp, van bijv vrienden, of je hebt zelf een leuk filmpje of grapje gevonden, en je laat dat zien, heb je kans dat hij vraagt om het door te sturen (dan heb je een nummer nodig, toch?)
Soms kan het bezig zijn met je telefoon bij de ander triggeren om jouw nummer te vragen, het werkt niet altijd, maar soms dus wel, hangt een beetje van de persoon af, en als hij je leuk vindt, is dat misschien wel een extra aanleiding voor hem, om jouw nummer te vragen.
wie weet, en dan hoef je eigenlijk zelf niks te doen.
Of je vraagt hem gewoon of hij zin heeft om ergens een drankje te doen of een kopje koffie. ;-)
Bloody_Mary schreef:
02-08-2017 20:38
Vraag of hij mee gaat lunchen en probeer dan wat over zijn privéleven te weten te komen? Daar doe je niks mis mee, hoor.

Ik had onlangs een collega achter me aan lopen die het lef had om 's morgens toe te komen en te zeggen: zoooo jij wilt mijn gsm nummer hé? Ik: uh nee? Hij: oh ik dacht dat je naar mijn gsm-nummer had gevraagd. Most awkward silence ever.
Hahah omg dat durf ik dan weer niet zo out of the blue haha. Wel lef idd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven