Flexibele bijbaan
donderdag 3 augustus 2017 om 17:55
Ik heb zelf al op internet gezocht, maar kom er niet helemaal uit...Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Op dit moment werk ik in het weekend in een winkel (in Nederland) achter de kassa.
Afgelopen september ben ik begonnen aan een nieuwe opleiding, in België. Aankomend academiejaar zal ik veel stage gaan lopen en kan ik dus niet meer ieder weekend naar huis komen om te werken. Ik zal dus waarschijnlijk ontslag indienen bij mijn huidige werkgever, maar dit wil ik liever niet doen voordat ik iets anders gevonden heb!
Ik ben eigenlijk op zoek naar een bijbaan voor studenten waarbij je zelf je tijd kan indelen en je diensten in kan plannen. Weet iemand of zulke bijbanen bestaan?
Het enige wat ik kan vinden is promotiewerk, maar dat lijkt me echt helemaal niets en ben ik ook niet echt een type voor...
Op dit moment werk ik in het weekend in een winkel (in Nederland) achter de kassa.
Afgelopen september ben ik begonnen aan een nieuwe opleiding, in België. Aankomend academiejaar zal ik veel stage gaan lopen en kan ik dus niet meer ieder weekend naar huis komen om te werken. Ik zal dus waarschijnlijk ontslag indienen bij mijn huidige werkgever, maar dit wil ik liever niet doen voordat ik iets anders gevonden heb!
Ik ben eigenlijk op zoek naar een bijbaan voor studenten waarbij je zelf je tijd kan indelen en je diensten in kan plannen. Weet iemand of zulke bijbanen bestaan?
Het enige wat ik kan vinden is promotiewerk, maar dat lijkt me echt helemaal niets en ben ik ook niet echt een type voor...
donderdag 3 augustus 2017 om 18:02
https://www.indeed.nl/vacatures?q=Eigen ... t=parttime
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 3 augustus 2017 om 18:03
https://www.google.nl/search?site=&sour ... atE9hmJi6w
donderdag 3 augustus 2017 om 18:07
https://www.google.nl/search?q=flexibel ... 36&bih=746
donderdag 3 augustus 2017 om 18:07
Klopt! Heb ik ook aan gedacht. Maar zou dat ook werken als je bijvoorbeeld 7 weken achter elkaar niet kan...?
donderdag 3 augustus 2017 om 18:09
donderdag 3 augustus 2017 om 18:10
https://www.indeed.nl/Flexibele-Bijbaan ... -vacatures
donderdag 3 augustus 2017 om 18:11
Studentchauffeur | Bijbaan | Randstad
8 tot 16 uur
Randstad
Deel deze vacature:
Bouwens Chauffeursdiensten is per direct op zoek naar representatieve studenten die het leuk vinden om als Studentchauffeur te werken. De functie van Studentchauffeur is een interessante manier om naast je studie geld te verdienen.
Taken en verantwoordelijkheden
Je hebt contact met belangrijke zakenmensen, rijdt in luxe directieauto’s en komt op unieke locaties. Naast het veilig en comfortabel vervoeren van de cliënt zorg je voor het onderhoud van de auto en regel je allerhande verzoeken, bijvoorbeeld het ophalen van documenten of het bezorgen van bloemen.
We bieden je een bijbaan met veel afwisseling. De ene keer ben je van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat onderweg met een cliënt, de andere keer breng je een cliënt veilig thuis na een diner. Je bent van nature dienstbaar ingesteld en op zoek naar verantwoordelijkheid.
De sollicitatieprocedure bestaat onder meer uit een kennismakingsgesprek, een rijtest en de training Comfortabel Rijden van Bouwens Chauffeursdiensten. Je gaat dus goed voorbereid aan de slag.
Criteria
•Veel gevoel voor gastvrijheid en serviceverlening;
•Representatief in gedrag en houding en sterke gesprekspartner voor zakenmensen, mocht dat gewenst zijn;
•Oplossingsgericht en zelfstandig;
•Bovengemiddelde rijvaardigheid en inzicht in verkeersveiligheid: rijden is je passie;
•Uitgebreide kennis van het wegennet, zonder gebruik van navigatie;
•Flexibel inzetbaar, ten minste gemiddeld één dag per week;
•Onregelmatige werktijden en vroeg opstaan zijn geen probleem;
•Minimale leeftijd van twintig jaar en minimaal twee jaar in het bezit van je rijbewijs;
•In het bezit van een Studenten OV-weekkaart;
•In het bezit van een grijs of donkerblauw pak en donkere schoenen (dus geen zwart pak en nette sneakers);
•Onbesproken gedrag (screening is een onderdeel van de sollicitatieprocedure);
•Student aan universiteit of hogeschool en woonachtig in een studentenstad.
Wat bieden wij?
•Veel werkplezier en telkens opnieuw een flinke uitdaging;
•Tijdens de wachttijd kun je betaald studeren en heb je veel vrijheid;
•Interessante opdrachtgevers;
•Flexibele bijbaan op afroep;
•Goed uurloon;
•Leerzame training.
Interesse?
Stuur je CV met motivatie en (pas)foto naar werken@bouwensen.nl. Wil je meer weten? Neem dan contact op met onze recruiter, Emilie Lamers via 020-330 02 04!
8 tot 16 uur
Randstad
Deel deze vacature:
Bouwens Chauffeursdiensten is per direct op zoek naar representatieve studenten die het leuk vinden om als Studentchauffeur te werken. De functie van Studentchauffeur is een interessante manier om naast je studie geld te verdienen.
Taken en verantwoordelijkheden
Je hebt contact met belangrijke zakenmensen, rijdt in luxe directieauto’s en komt op unieke locaties. Naast het veilig en comfortabel vervoeren van de cliënt zorg je voor het onderhoud van de auto en regel je allerhande verzoeken, bijvoorbeeld het ophalen van documenten of het bezorgen van bloemen.
We bieden je een bijbaan met veel afwisseling. De ene keer ben je van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat onderweg met een cliënt, de andere keer breng je een cliënt veilig thuis na een diner. Je bent van nature dienstbaar ingesteld en op zoek naar verantwoordelijkheid.
De sollicitatieprocedure bestaat onder meer uit een kennismakingsgesprek, een rijtest en de training Comfortabel Rijden van Bouwens Chauffeursdiensten. Je gaat dus goed voorbereid aan de slag.
Criteria
•Veel gevoel voor gastvrijheid en serviceverlening;
•Representatief in gedrag en houding en sterke gesprekspartner voor zakenmensen, mocht dat gewenst zijn;
•Oplossingsgericht en zelfstandig;
•Bovengemiddelde rijvaardigheid en inzicht in verkeersveiligheid: rijden is je passie;
•Uitgebreide kennis van het wegennet, zonder gebruik van navigatie;
•Flexibel inzetbaar, ten minste gemiddeld één dag per week;
•Onregelmatige werktijden en vroeg opstaan zijn geen probleem;
•Minimale leeftijd van twintig jaar en minimaal twee jaar in het bezit van je rijbewijs;
•In het bezit van een Studenten OV-weekkaart;
•In het bezit van een grijs of donkerblauw pak en donkere schoenen (dus geen zwart pak en nette sneakers);
•Onbesproken gedrag (screening is een onderdeel van de sollicitatieprocedure);
•Student aan universiteit of hogeschool en woonachtig in een studentenstad.
Wat bieden wij?
•Veel werkplezier en telkens opnieuw een flinke uitdaging;
•Tijdens de wachttijd kun je betaald studeren en heb je veel vrijheid;
•Interessante opdrachtgevers;
•Flexibele bijbaan op afroep;
•Goed uurloon;
•Leerzame training.
Interesse?
Stuur je CV met motivatie en (pas)foto naar werken@bouwensen.nl. Wil je meer weten? Neem dan contact op met onze recruiter, Emilie Lamers via 020-330 02 04!
donderdag 3 augustus 2017 om 18:14
https://www.indeed.nl/cmp/ADG-Control/j ... +Studenten
donderdag 3 augustus 2017 om 18:15
Studenten bijbaan
Etrias - Vught
De werktijden zijn zeer flexibel waardoor je je werk. Een bijbaan bij één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland....
Eenvoudig solliciteren
1 dag geleden - vacature opslaan - meer...
Support Medewerker | studenten bijbaan
Exact personeelsintermediair - Rotterdam
€2.000 - €2.400 per maand
Wij bieden jou een flexibele bijbaan in een snel groeiend bedrijf, waar ruimte is voor doorgroei- en afstudeermogelijkheden....
6 dagen geleden - vacature opslaan - meer...
Receptionist(e) en Gastvrouw-Heer | Studenten
bouwens& - Amsterdam
Over bouwens& Studenten. Je bent student, woonachtig in Amsterdam; Dan is dit de ideale bijbaan voor jou! Ook ben je flexibel inzetbaar en heb je geen 9-tot-5...
Gesponsord - vacature opslaan
Ideale studenten bijbaan in Utrecht
Hot Networkz - 8 reviews - Utrecht
€100 per dag
Je eerste bijbaan? Dan ben jij dé Student die we zoeken voor onze jonge studenten promotie - verkoop teams!...
Eenvoudig solliciteren
Gastheer/Gastvrouw gezocht in Utrecht
€100 per dag
Je eerste bijbaan? Dit jaar zijn al vele studenten jou voor gegaan. Flexibele en afwisselende werkdagen op de mooiste locaties in Nederland;...
https://www.indeed.nl/vacatures?q=Flexi ... ogOs_MZCcE
Etrias - Vught
De werktijden zijn zeer flexibel waardoor je je werk. Een bijbaan bij één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland....
Eenvoudig solliciteren
1 dag geleden - vacature opslaan - meer...
Support Medewerker | studenten bijbaan
Exact personeelsintermediair - Rotterdam
€2.000 - €2.400 per maand
Wij bieden jou een flexibele bijbaan in een snel groeiend bedrijf, waar ruimte is voor doorgroei- en afstudeermogelijkheden....
6 dagen geleden - vacature opslaan - meer...
Receptionist(e) en Gastvrouw-Heer | Studenten
bouwens& - Amsterdam
Over bouwens& Studenten. Je bent student, woonachtig in Amsterdam; Dan is dit de ideale bijbaan voor jou! Ook ben je flexibel inzetbaar en heb je geen 9-tot-5...
Ideale studenten bijbaan in Utrecht
€100 per dag
Je eerste bijbaan? Dan ben jij dé Student die we zoeken voor onze jonge studenten promotie - verkoop teams!...
Eenvoudig solliciteren
Gastheer/Gastvrouw gezocht in Utrecht
€100 per dag
Je eerste bijbaan? Dit jaar zijn al vele studenten jou voor gegaan. Flexibele en afwisselende werkdagen op de mooiste locaties in Nederland;...
https://www.indeed.nl/vacatures?q=Flexi ... ogOs_MZCcE