Wat moet ik doen

02-08-2017 19:44 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk sinds kort bij een nieuwe baan en daar loopt een leuke jongen rond. Weet zijn naam niet eens maar praat er wel mee en we ouwehoeren met elkaar... waar ook fysiek contact bij komt kijken(Geen gevoos mensen)🤣. Ook voel ik hem vaak naar me kijken als ik langs zijn werkplek kom. Nu vind ik hem wel aantrekkelijk en leuk maar ik heb geen idee of hij een vriendin heeft, of hij interesse in mij heeft. Dus wat moet ik doen...wil ik erachter komen of hij interesse heeft en mij ook leuk vind. ;-)
Ben benieuwd naar jullie tips! Groetjes
anoniem_351916 wijzigde dit bericht op 02-08-2017 19:58
2.72% gewijzigd
iemand00 schreef:
02-08-2017 20:47
Als je niet durft te vragen...
je kunt ook aan iemands nummer komen, op een andere manier, je kunt het proberen, en dan komt het heel onschuldig over.
Tijdens je pauze, en je zit bij elkaar, en je neust wat op je telefoon...
Als je bijv leuke of grappige filmpjes hebt gekregen via whatsapp, van bijv vrienden, of je hebt zelf een leuk filmpje of grapje gevonden, en je laat dat zien, heb je kans dat hij vraagt om het door te sturen (dan heb je een nummer nodig, toch?)
Soms kan het bezig zijn met je telefoon bij de ander triggeren om jouw nummer te vragen, het werkt niet altijd, maar soms dus wel, hangt een beetje van de persoon af, en als hij je leuk vindt, is dat misschien wel een extra aanleiding voor hem, om jouw nummer te vragen.
wie weet, en dan hoef je eigenlijk zelf niks te doen.
Of je vraagt hem gewoon of hij zin heeft om ergens een drankje te doen of een kopje koffie. ;-)
Haha ja eigenlijk moet ik gewoon brutaal zijn en zijn nummer vragen. Maar op de een of andere manier ben ik bang dat hij gaat lachen ofzo of me niet serieus neemt.. Dus moet nog ff bekijken hoe ik het aan ga pakken.
Maar je praat al met hem? Dan is samen eens lunchen in de kantine toch niet zo raar? Hij gaat daar niet per se iets achter zoeken.
Is het in een distributiecentrum? Groot zeg maar..veel collega's?
Ik werkte lang bij zulke bedrijven en als een van de weinige dames werd er ook heel veel met je geflirt. En als ik diegene leuk vond, dan wisselden we gewoon nummers uit. Was heel normaal daar of fb etc. Btw bedoel met leuk, ook vooral als vriendschappelijk.. Was altijd meer voor de leuke vriendschappen.

Maar in die bedrijven hadden de mannen bijna allemaal gewoon elkaars nummer/fb...en ik als meisje zei bv; oh handig! Voeg me ff toe in de groep, of organiseerde een uitje, stuurde dingen door, etc..

Maar in kleinere bedrijven lijkt me iets lastiger. Kan je trouwens niet iemand anders op fb toevoegen en dan in die vriendenlijst je collega zoeken;). Iedereen vond mijn profiel altijd via via. Dus misschien kan je dat bij hem ook doen!
Bloody_Mary schreef:
02-08-2017 21:36
Maar je praat al met hem? Dan is samen eens lunchen in de kantine toch niet zo raar? Hij gaat daar niet per se iets achter zoeken.
Ja we praten wel meestal voor het werk of buiten in de pauze .. en als ik weer langs zijn werkplek loop of hij langs mij dan ook wel. 😊 je zit er met alle mensen die pauze hebben.
Ikkuz schreef:
02-08-2017 21:44
Is het in een distributiecentrum? Groot zeg maar..veel collega's?
Ik werkte lang bij zulke bedrijven en als een van de weinige dames werd er ook heel veel met je geflirt. En als ik diegene leuk vond, dan wisselden we gewoon nummers uit. Was heel normaal daar of fb etc. Btw bedoel met leuk, ook vooral als vriendschappelijk.. Was altijd meer voor de leuke vriendschappen.

Maar in die bedrijven hadden de mannen bijna allemaal gewoon elkaars nummer/fb...en ik als meisje zei bv; oh handig! Voeg me ff toe in de groep, of organiseerde een uitje, stuurde dingen door, etc..

Maar in kleinere bedrijven lijkt me iets lastiger. Kan je trouwens niet iemand anders op fb toevoegen en dan in die vriendenlijst je collega zoeken;). Iedereen vond mijn profiel altijd via via. Dus misschien kan je dat bij hem ook doen!
Hoi nee het is een bedrijf met farmaceutische middelen en ik ben dan een vd order pickers en hij werkt meer bij de eind fase voor het de vrachtwagen in gaat. Als ik mijn order af heb loop ik naar de band en heel vaak als ik langs kom lopen kijkt hij naar me haha. Of als we naast mekaar staan of lopen praat hij wel of maakt een geintje.. haha ja ik weet zo gauw niet wie ik het kan vragen hoe hij vd achternaam heet... wil ook geen roddels ofzo dat het raar is dat ik naar hem vraag 😊
Bespringen en meeslepen naar 't toilet?
Tornacense schreef:
02-08-2017 23:19
Bespringen en meeslepen naar 't toilet?
Hahahah
MysteriousGurl schreef:
02-08-2017 19:55
Ja wanneer er een rij was voor de pauze en ik er langs moest ik hem aan de iets aan de kant duwde en hij me in mijn zij kneep. Een doos die hij voor me opruimt een bak die hij voor mij pakte Hij zei vandaag dat ik er leuk uit zag... Dus ja geen idee wat ik er van moet denken.
Niet wanneer er een rij was, maar toen er een rij was. Of doen jullie dit om de haverklap en is het inderdaad die voorwaardelijke wanneer?
Ik weet ook niet wat ik hiervan denken moet. Misschien is hij gewoon behulpzaam geweest of ben je ondanks je ouder zijn een van de weinige jonge mensen o.i.d.
sueann schreef:
03-08-2017 02:57
Niet wanneer er een rij was, maar toen er een rij was. Of doen jullie dit om de haverklap en is het inderdaad die voorwaardelijke wanneer?
Ik weet ook niet wat ik hiervan denken moet. Misschien is hij gewoon behulpzaam geweest of ben je ondanks je ouder zijn een van de weinige jonge mensen o.i.d.
Hahah hij had niet verwach dat ik zo oud was zelf is hij stuk jonger. Ik heb ook geen idee of het is geflirt om de dag leuker te maken geen idee we zullen wel zien hoe het verder verloopt haha en ben zeker niet de jongste hahah lopen veel oudere vrouwen rond
Het is midden in de zomer, dus hèt moment om een praatje te beginnen over vakanties. Is hij al geweest / gaat hij nog, hoe, wat, waarheen, met wie... zijn hele normale, onschuldige vragen tijdens een kletspraatje over de vakantie. Misschien dat je dan iets meer te weten komt?
Al leuke plannen voor 't weekend? Misschien zin om samen een terrasje te pakken?

Of na een werktijd op een mooie dag zeggen dat je wel zin hebt in een ijsje en vragen of je hem er ook op een mag trakteren.
MysteriousGurl schreef:
02-08-2017 23:19
Hoi nee het is een bedrijf met farmaceutische middelen en ik ben dan een vd order pickers en hij werkt meer bij de eind fase voor het de vrachtwagen in gaat. Als ik mijn order af heb loop ik naar de band en heel vaak als ik langs kom lopen kijkt hij naar me haha. Of als we naast mekaar staan of lopen praat hij wel of maakt een geintje.. haha ja ik weet zo gauw niet wie ik het kan vragen hoe hij vd achternaam heet... wil ook geen roddels ofzo dat het raar is dat ik naar hem vraag 😊
Ja dit idee had ik dus wel;)!
Dan kan het wat makkelijker. Drempel is zeg maar lager.
Alleen even tactisch doen. Kan even niks spontaans verzinnen zelf. Meestal verzon ik gewoon iets en dan hup fb uitgewisseld of nummer. Je kan zoals al voorgesteld zeggen; jij hebt zo ook pauze toch? Oke zie ik je zo! En dan bij hem gewoon aanschuiven. Volgende x; he! Weer ff samen zitten zo? En dan vraag je fb of nr met een simpele reden.

Btw wel leum hoor!! Ik had toen ik in dat wereldje zat (10 jaar ordepick/reachtruck) ook wel eens een crush op een kerel. Dat maakte het werk echt leuk!
MysteriousGurl schreef:
02-08-2017 19:55
Ja wanneer er een rij was voor de pauze en ik er langs moest ik hem aan de iets aan de kant duwde en hij me in mijn zij kneep. Een doos die hij voor me opruimt een bak die hij voor mij pakte Hij zei vandaag dat ik er leuk uit zag... Dus ja geen idee wat ik er van moet denken.

Je weet nog niet hoe hij heet en vraagt je af of hij een vriendin heeft. Hij is behulpzaam en aardig. Je weet niet wat je er van moet denken. Leer hem maar eens eerst beter kennen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
ijstaart schreef:
03-08-2017 06:17
Het is midden in de zomer, dus hèt moment om een praatje te beginnen over vakanties. Is hij al geweest / gaat hij nog, hoe, wat, waarheen, met wie... zijn hele normale, onschuldige vragen tijdens een kletspraatje over de vakantie. Misschien dat je dan iets meer te weten komt?
Ja dat is idd wel waar 🤔en het kan natuurlijk ook gewoon onder het mom gewone interesse tonen
theatime schreef:
03-08-2017 06:51
Al leuke plannen voor 't weekend? Misschien zin om samen een terrasje te pakken?

Of na een werktijd op een mooie dag zeggen dat je wel zin hebt in een ijsje en vragen of je hem er ook op een mag trakteren.
Ja dat kan inderdaad wel vragen wat zijn plannen zijn enzv
Ikkuz schreef:
03-08-2017 08:44
Ja dit idee had ik dus wel;)!
Dan kan het wat makkelijker. Drempel is zeg maar lager.
Alleen even tactisch doen. Kan even niks spontaans verzinnen zelf. Meestal verzon ik gewoon iets en dan hup fb uitgewisseld of nummer. Je kan zoals al voorgesteld zeggen; jij hebt zo ook pauze toch? Oke zie ik je zo! En dan bij hem gewoon aanschuiven. Volgende x; he! Weer ff samen zitten zo? En dan vraag je fb of nr met een simpele reden.

Btw wel leum hoor!! Ik had toen ik in dat wereldje zat (10 jaar ordepick/reachtruck) ook wel eens een crush op een kerel. Dat maakte het werk echt leuk!
Haha ja het werk zelf is niet zo interessant haha. Ja ik zie hem denk ik morgen weer ff kijken hoe of wat in de pauze enzv...
Fleurtje_5 schreef:
03-08-2017 14:26
Je weet nog niet hoe hij heet en vraagt je af of hij een vriendin heeft. Hij is behulpzaam en aardig. Je weet niet wat je er van moet denken. Leer hem maar eens eerst beter kennen.
Klopt ga ik ook doen ik werk er net 3 weken haha zo'n vaart loopt het allemaal niet he
MysteriousGurl schreef:
04-08-2017 01:00
Klopt ga ik ook doen ik werk er net 3 weken haha zo'n vaart loopt het allemaal niet he

:thumbsup:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Lijkt me niet zo moeilijk. Je kent hem van werk en jullie ouwehoeren weleens. Zeg dan gewoon op vrijdagmiddag: ik heb echt geen zin meer en wil eigenlijk naar de kroeg (of iets anders). Wedden dat hij zegt: ja ik ook! (Zeker als hij je leuk vindt) En dan is het toch een inkoppertje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven