zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Ah nee Ashkyla wat een vreselijk bericht.. pff, heb heel erg met je te doen. Heel veel sterkte dinsdag.
Neem samen goed de tijd om dit te verwerken en een plekje te geven. Ik wens je veel kracht toe en ik hoop dat, wanneer jullie er weer aan toe zijn, je snel weer met goed nieuws kunt komen.
Hele dikke knuffel :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ach Ashkyla, wat verdrietig.. Heel veel sterkte en een knuffel!!
Nee ashkyla :| :hug: wat vreselijk verdrietig voor jullie.

Heel veel sterkte gewenst. En kom vooral je hart luchten als je dat wilt.
Ashkyla hoe is t met je? Trek je het allemaal een beetje? Denk aan je!

Lalameme, jouw NOD was afgelopen week zie ik. Al duidelijkheid?
Hi Dames,

Het is nog steeds onwerkelijk, maar we praten er veel over zodat we het kunnen verwerken.

Vandaag naar het zkh zodat het weggehaald kan worden. Voelt toch als een soort van closure! Dat hebben we ook nodig.
Lieve ashyka, ik denk aan je! Heel veel sterkte vandaag. Fijn dat jullie er goed over kunnen praten. Ik snap dat vandaag als een afsluiting voelt. Dikke knuffel voor jou en je man. :hug:
Ook hier in gedachten bij jullie! Veel sterkte vandaag.
Er veel over praten heeft bij mijn miskraam toen ook echt geholpen. Ik hoop dat jullie dit samen een plekje kunnen geven en na deze heftige periode weer een beetje vooruit durven te kijken.. dikke knuffel!
:hug:
@aslyka hoe is het gegaan vandaag? Xx
Ik denk nog steeds veel aan je ashyka. Ik hoop dat alles goed is verlopen gisteren. En dat je veel lieve mensen om je heen hebt die je hierdoor heen helpen. Van mij nog een hele dikke digitale knuffel..

Ik kreeg de vraag of ik al duidelijkheid heb. En dat heb ik helaas nog niet. 7 dagen geleden mijn eisprong gehad, als ik mijn tot op toen vage temperatuur curve moet geloven. Vanaf 3 dagen na ovulatie al licht bloed verlies. Ik verwacht mijn menstruatie dus elk moment.. Ik ga er maar vanuit dat het ronde 8 word voor ons. Extra spannend want ik heb vanaf het begin gezegd dat ik dacht dat het ronde 8 zou lukken. Maar nog even geduld. Ergens toch nog een beetje hoop voor ronde 7.

Weet 1 van jullie of je dat lichte bloedverlies moet mee tellen. Het is er elke maand.. Maar vanaf het moment dat dat begint is mijn lichaam al bezig met het afstoten van baarmoederslijmvlies denk ik.. en ja in 3 dagen gaat eitje zich nooit innestelen natuurlijk.
Het dagje meelopen was trouwens onwijs leuk! Begin volgende week hoor ik meer! Ik hoop dat ik daar mag komen werken ik zie het helemaal zitten :)
@lala wat jammer dat ronde 7 hoogst waarschijnlijk niet gelukt is. Op jou vraag heb ik helaas geen antwoord. Ik hoop toch echt dat ronde 8 voor jullie raak mag zijn!! Fijn dat het dagje meelopen leuk was. Weet je al wanneer je meer hoort?
Dinsdag de sleutel van jullie huis? Spannend. Hebben jullie dan ook vakantie? Voor verhuizen en klussen e.d.?
@lala, ik heb afgezien van menstruatie nooit bloedverlies tijdens de cyclus gehad, weet niet of het normaal is en of het de kans op zwanger worden beinvloedt. Misschien dit eens aan je huisarts voorleggen?
Hi Dames,

De curettage is goed gegaan. Heb nu al geen bloedverlies meer en de pijn is gelukkig minimaal als ik lig. Als ik op de eetkamerstoel zit, dat is een ander verhaal. Het kan zo'n 2 weken duren voordat alle pijn weg is.

De dag zelf in het zkh was rampzalig. Ik stond blijkbaar niet op de reguliere lijst, waardoor ze me op de spoedlijst hebben gezet. Nadeel van de spoedlijst, het kan even duren voordat je aan de beurt bent.

We waren om 09.30 uur in het zkh. Om 14.45 uur konden ze de operatie uitvoeren, maar daar kwam 2x een spoedgeval tussen. Uiteindelijk hebben ze me pas om 17.15 uur kunnen helpen. Rond 19.00 uur kwam ik een beetje bij van de narcose, om 20.00 uur werd ik terug gebracht naar mijn kamer en om 22.15 uur mocht ik naar huis. De dag was voor zowel mijn man als moeder rampzalig. Spoed kan altijd gebeuren, maar dat ik niet op de reguliere lijst stond, dat is absurt. We zijn dan ook van plan om een klacht in te dienen.

We krijgen heel veel steun van onze familie, wat heel erg fijn is!

Mijn man laat me niks doen, als ik wat nodig heb, hoef ik het maar aan te geven. Onze relatie/huwelijk was al hecht, maar we staan er nu nog sterker in!

Bedankt voor de lieve berichtjes!
@ashlyka sorry voor late reactie. Maar dat was een heftige dag in het ziekenhuis. Wat slordig dat je niet op de reguliere o.k. lijst stond. Nogmaals een knuffel.

@lala morgen de sleutel. Zijn jullie er klaar voor?

@koekie, dookster en Suus hoe is het met jullie?
Wat een heftige dag ashyka.. Ik hoop dat je je ondertussen ook lichamelijk weer een stuk beter voelt. Ook vanuit mij een late reactie maar ik heb zeker aan je gedacht! :hug:

Lief dat je eraan denkt kaartje.

Helaas ongesteld geworden zoals ik ergens al gewoon verwachte. Ik vond het een pittige cyclus.. maaaar dat ben ik nu allemaal vergeten! Ik ben volledig in de zevende hemel nu! Wauw! Ik ben compleet verliefd op ons huis. Wat is dit heerlijk. nu lekker bezig en bijna verhuizen! :)
Gefeliciteerd met jullie huis lala! Heerlijk hè helemaal van jullie!!
Gefeliciteerd met jullie huis lalameme! Hopelijk kunnen jullie er een fijn plekje van maken die snel als thuis voelt!

Ashkyla wat een heftige dag... hoe is het nu met je? Trek je t een beetje? :hug:
Bedankt ladys! Eigen plekje maken dat gaat zeker lukken denk Ik! :heart:

Ik denk aan je ashyka!

Hoe gaat het met jullie allemaal, het is stil hier!
@ashkyla, wat stom dat je niet in de planning stond bbij het ziekenhuis. Hopelijk ben je inmiddels een beetje bijgekomen. Hoe gaat het nu?

@lalameme, gefeliciteerd met jullie huis!

@hier, ik had afgelopen zaterdag opeens toch een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Mijn cyclus duurde zo lang dat ik toch ging twijfelen en ik bleek al 3+ weken zwanger te zijn! Heel blij mee!
Oh wow Worteltaart wat gaaf!!! Gefeliciteerd! :cheer2: Heb je er een idee van hoe lang je dan al zwanger bent? Dat is best lastig te bepalen denk ik.. Al een afspraak bij de verloskundige gemaakt?

Hier alles verder goed! Morgen 36wk alweer. Ik voel me prima. Alhoewel ik wel steeds meer last begin te krijgen van mijn bekken en liezen. Dus maar wat vaker toegeven aan rust.
Ben ook erg blij want ze lag al zeker 2 maanden met haar voeten naar beneden maar sinds vorige week ligt ze netjes met haar hoofdje omlaag en is ze begonnen met indalen. Heel fijn! Ze loopt een week voor op groei. Ze trappelt, duwt en draait er nog vrolijk op los. Daar probeer ik extra van te genieten aangezien de kans groot is dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn. En het is zo fijn om een baby'tje in je buik te voelen, dat ga ik echt missen...
Zo'n beetje alles in huis en qua voorbereidingen is wel klaar dus van mij mag ze over een weekje of 2 best al komen haha. Maar het zal vast nog wel wat langer duren...
@worteltaart gefeliciteerd! Voel je je goed?

@rii jeetje 36 weken alweer de tijd vliegt ook wel voorbij. Nog even en de eerste baby van de schrijfsters uit dit topic wordt geboren. Ik voel sinds een week of 2/3 ook ons meisje goed bewegen. Blijft bijzonder gevoel.
Het gaat goed. Ik ben wel moe en af en toe wat misselijk, maar verder goed te doen. Over twee weken heb ik de eerste echo, spannend!
Gefeliciteerd worteltaart! Gelukkig is het na het lange wachten op een cyclus dan toch nog snel gegaan! Ik ben blij voor je! ik ben benieuwd hoe ver he al bent! :)

Wauw Ri het is nu echt bijna zo ver! Geniet nog meer even goed, voor je het weet zijn jullie voortaan met zn vieren! :heart:

Hoe gaat het met jou kaartje? Bij jou schiet het ook al aardig op denk ik? Wat heerlijk dat je haar zo voelt! Het lijkt mij zo ontzettend mooi!

Ik geniet hier ontzettend, al staat alles nog vol en moet er nog van alles gebeuren, dit is echt ons thuis! 29e is mij nod, spannend deze maand. Vanochtend vreemd bloedverlies gehad, voorgaande dagen verschrikkelijke steken. mijn cyclus is compleet van slag, over een tijdje daarover maar eens naar de huisarts. Ondertussen bijna 10 kg kwijt :yes: ik ben aangenomen! Alleen hebben ze niet zo veel uur beschikbaar.. over een aantal weken zal het meet zijn. Nu dus even afwegen wat ik ga doen, misschien voorlopig combineren!

Hoe gaat het verder met iedereen?
Lalameme wat een goede berichten. Gefeliciteerd! Gaat het allemaal een beetje volgens plan qua klussen enzo?

Worteltaart begin van de kwaaltjes is er dus. Hopelijk wordt het niet te erg.

Ashkyla hoe gaat het nu?

Kaartje gezellig he dat getrappel :heart: ik merk dat mijn man ondertussen echt niet meer kan wachten tot de baby geboren wordt maar ik wil nog helemaal niet want dan is hij niet meer altijd zo gezellig bij me. Ach hopelijk komt hij pas rond de UD en tegen die tijd zal ik het wel zat zijn.

Rii 36 weken alweer. Voel je je goed? Ben je er klaar voor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven