Wat is jullie Secret single behaviour?

05-08-2017 17:38 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat een aflevering van Sex & the City te kijken waarin het over ‘secret single behaviour’ gaat – dingen die je thuis doet wanneer er niemand bij is omdat je het eigenlijk te raar/gênant vindt, maar er wel erg van geniet. Herkennen jullie zulke dingen?

Ik wel namelijk – dus ik zal beginnen, met het risico dat sommige mensen me nu heel goor zullen vinden: ik vind het echt superfijn om filmpjes te kijken van mee-eters die worden uitgeknepen, vaak met zo’n tangetje die erop gedruktwordt. Niet zo vaak hoor, maar a fen toe doe ik dat gewoon effe vijf minuten. Ik vind het sowieso ook leuk om puistjes uit te knijpenn en dat weet mijn man wel – want ja, ik doe het ook bij hem – maar dat ik die filmpjes kijk vind ik eigenlijk net te weird om te delen met mensen die ik ken.
hahaha gadverrrr, echt secret single behaviour inderdaad ! :-D

van mij: de halve dag in joggingbroek op de bank hangen en comedy central kijken en ondertussen een zak dorito's (met dip) leegvreten... niet echt genant maar mensen hoeven me niet zo te zien haha
olympiacolbert schreef:
05-08-2017 17:38
Ik zat een aflevering van Sex & the City te kijken waarin het over ‘secret single behaviour’ gaat – dingen die je thuis doet wanneer er niemand bij is omdat je het eigenlijk te raar/gênant vindt, maar er wel erg van geniet. Herkennen jullie zulke dingen?

Ik wel namelijk – dus ik zal beginnen, met het risico dat sommige mensen me nu heel goor zullen vinden: ik vind het echt superfijn om filmpjes te kijken van mee-eters die worden uitgeknepen, vaak met zo’n tangetje die erop gedruktwordt. Niet zo vaak hoor, maar a fen toe doe ik dat gewoon effe vijf minuten. Ik vind het sowieso ook leuk om puistjes uit te knijpenn en dat weet mijn man wel – want ja, ik doe het ook bij hem – maar dat ik die filmpjes kijk vind ik eigenlijk net te weird om te delen met mensen die ik ken.
Je bent niet de enige :bonk: En aangezien er zooooveel filmpjes van te vinden zijn denk ik dat wij ook niet de enige 2 zijn. :rofl:
Ik moet ook nodig weer die serie uit de kast trekken :proud:
Wat een leuk topic :D hier ga ik is over nadenken, weet eigenlijk niet direct iets maar er zal ongetwijfeld nog wel iets te binnen schieten ;)
Oftopic waar kijk je sex and the city of heb je de dvd box?
Dubbel
Ow mennn...dat met die puisten, dat heb ik ook. Niet dat ik filmpjes kijk, maar soms zie ik iemand met een puist en dan knijp ik 'm in gedachten uit. Mijn topervaring was een soort steenpuist/fistel op de rug van iemand. Wowww...daar kwam een staaf aan talg uit! Ik bleef maar drukken en die staaf bleef maar groeien. :kwijl:

In mijn omgeving mag ik dit verhaal nooit meer vertellen. Ik ben gelukkig niet de enige.... :kwijl:
Lekker in m'n neus poeren haha
Internagelaktisch
met mijn vingers eten... ontbijten met cup noodles. Een pak gerookte zalm in een keer leeg eten. Wortels in de Tahin dippen. Intuïtief dansen en heel hard mee brullen met de muziek in de woonkamer.
Eigenlijk ben ik heel graag single :popcorn:
Mijn neushaar uittrekken met een pincet. ( de zichtbare dan )
Aan mijn zoon zijn knuffel snuiven.
kinderen voor kinderen liedjes zingen.
Karaoke doe ik wel eens als ik alleen ben.
Mijn gezicht insmeren/ masseren met kokosolie nadat ik gestoomd heb. Zoooo heerlijk maar dat doe ik liever als ik alleen thuis ben :-D
Pivot! PIVOT!!!
Blondie456 schreef:
06-08-2017 17:16
Karaoke doe ik wel eens als ik alleen ben.
Oh en dit inderdaad!!! Met koptelefoon op en dansen voor de tv :rofl:
Pivot! PIVOT!!!
Er was ooit een meisje wat helemaal blij werd als ik een pukkeltje op mijn rug had. Dan ging ze hem uitdrukken.
uren in mn onderbroek op bed series kijken
in mn neus peuteren
me in de krochten van het internet begeven, filmpjes van puisten en ingegroeide haren horen daar ook bij
zelf mn uitgegroeide haren en mee eters chirurgisch aanpakken
heel veel belachelijke dingen eten

maar ik denk eigenlijk dat ik met geen van deze dingen zou stoppen als ik met iemand samen ging wonen
Electric schreef:
06-08-2017 22:25
Er was ooit een meisje wat helemaal blij werd als ik een pukkeltje op mijn rug had. Dan ging ze hem uitdrukken.
nou wat een gek meisje zeg
Opstaan, zonder shirt rondlopen en een aangebroken zak chips pakken, terug in bed gaan zitten, de chips opeten en de kruimels van mijn blote buik afhalen om ook op te eten. Ik kan me zo voorstellen als mijn vriend me zo ziet, hij drie weken geen zin meer in me heeft. Hehehe.
Home sweet home
Een pot appelmoes leeg eten, oké misschien niet echt zo geheimzinnig maar denk dat anderen toch raar zouden opkijken :)
Neus peuteren
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
francieneke schreef:
05-08-2017 19:25
Ow mennn...dat met die puisten, dat heb ik ook. Niet dat ik filmpjes kijk, maar soms zie ik iemand met een puist en dan knijp ik 'm in gedachten uit. Mijn topervaring was een soort steenpuist/fistel op de rug van iemand. Wowww...daar kwam een staaf aan talg uit! Ik bleef maar drukken en die staaf bleef maar groeien. :kwijl:

In mijn omgeving mag ik dit verhaal nooit meer vertellen. Ik ben gelukkig niet de enige.... :kwijl:
Ohhhh dit klinkt echt goddelijk, dit verhaal zou je eeuwig aan mij mogen vertellen. Ik raad je de filmpjes toch aan, haha
Bumba1985 schreef:
05-08-2017 18:19
Je bent niet de enige :bonk: En aangezien er zooooveel filmpjes van te vinden zijn denk ik dat wij ook niet de enige 2 zijn. :rofl:
Hahaha ja dat had ik ook al bedacht, maar sommige mensen doen echt alsof ik door de duivel bevangen ben
missbrice schreef:
05-08-2017 19:17
Oftopic waar kijk je sex and the city of heb je de dvd box?
Ooit eens gekregen van een ex. Die had hem vast illegaal gedownload, maar hij staat nog altijd op mijn laptop <3
Novembervakantie schreef:
06-08-2017 22:33
Opstaan, zonder shirt rondlopen en een aangebroken zak chips pakken, terug in bed gaan zitten, de chips opeten en de kruimels van mijn blote buik afhalen om ook op te eten. Ik kan me zo voorstellen als mijn vriend me zo ziet, hij drie weken geen zin meer in me heeft. Hehehe.
Dit is by far mijn lievelings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven