Lijf & Lijn alle pijlers

Advies tattooshop goed in hele fijne lijnen

08-08-2017 13:31 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een tattooshop die goed is in kleine tattoos met hele fijne lijnen.
Op internet kom je genoeg shops tegen, maar allen laten eigenlijk alleen maar voorbeelden zien van 'plakkaten' en woorden die heel grof geschreven zijn.

Wat ik zoek is iets met de fijnheid zoals je op onderstaande afbeeldingen ziet, bijna alsof het met een dunne pen gedaan is i.p.v. de volle tattoo-look.
Iemand advies over een goede shop met evt. een voorbeeld van de eigen tattoo?

Alvast bedankt!

[http://tattooblend.com/wp-content/uploa ... -women.jpg]
[http://www.piercingmodels.com/wp-conten ... tattoo.jpg]
Mia's tattoo vision in Zwolle.

Op de facebookpagina staan veel voorbeelden.
Je kunt ook altijd mailen en vragen om meer specifieke voorbeelden.
https://www.instagram.com/p/BP8eWD9jbGu ... =frankaink
geen idee hoor maar er zijn ook tattoeshops die ook permanente make up zetten; neme aan dat die in ieder geval ervaren zijn met fijne lijntjes?
Die 2e is 'nep', die text zit niet echt op haar pols.
Bij Pepe Tattoo in Alkmaar werkt Daisy, die is daar wel goed in zo te zien: www.facebook.com/pepetattooalkmaar
Ik wil dat ze m'n volgende tattoo gaat zetten.
www.facebook.com/tattoosbydaisy
Internagelaktisch
Dutch ink in Vlaardingen komt uit alle reviews als beste uit de bus. Mijn dochter heeft daar een tatoeage met dunne lijntjes laten zetten en hij is heel mooi geworden. Ze hebben wel een volle agenda, zij moest drie maanden wachten. Maar dat zegt natuurlijk ook wel wat over de kwaliteit, denk ik.
3 maanden wachten is nog niets hoor!

Bij de link die ik plaatste is de wachttijd, afhankelijk van welke artiest je kiest, makkelijk 6 maanden tot een ruim jaar.
Maar dat is idd wel een teken dat het een goede artiest is.

:lightbulb: TO als je ergens zomaar gelijk al aan de beurt zou zijn, is dat wel een reden om nog even nader onderzoek te plegen.
Hi allen,
Dat gaat best snel hier :)

Ik ga op die sites zeker even rondsnuffelen.

Wachttijd vind ik niet erg, het wordt mijn eerste en enige tattoo, dus het belangrijkste is dat hij gezet wordt in 'mijn stijl' en natuurlijk hygiënisch e.d.

Bedankt!
Maaique schreef:
08-08-2017 13:39
Die 2e is 'nep', die text zit niet echt op haar pols.
Bij Pepe Tattoo in Alkmaar werkt Daisy, die is daar wel goed in zo te zien: www.facebook.com/pepetattooalkmaar
Ik wil dat ze m'n volgende tattoo gaat zetten.
www.facebook.com/tattoosbydaisy
Ik heb een flink aantal tattoos bekeken, maar zijn lijnen zijn soms van verschillende diktes, zie ik. Juist bij fijn werk zou dat me zorgen baren. Ik vind ook de manier waarop hij achtergronden beëindigd niet mooi. En als hij lijnen zet in een patroon is de ruimte tussen de lijnen ook iedere keer anders. Ziet er slordig uit. Oh en ook niet ronde cirkels gezien.
Zitten echt mooie tattoos tussen, maar voor fijn lijnwerk zou ik verder kijken.
anoniem_296223 wijzigde dit bericht op 08-08-2017 19:01
2.49% gewijzigd
If accidentally read, induce vomiting.
Sarcastaballcoach schreef:
08-08-2017 18:57
Ik heb een flink aantal tattoos bekeken, maar zijn lijnen zijn soms van verschillende diktes, zie ik. Juist bij fijn werk zou dat me zorgen baren. Ik vind ook de manier waarop hij achtergronden beëindigd niet mooi. En als hij lijnen zet in een patroon is de ruimte tussen de lijnen ook iedere keer anders. Ziet er slordig uit.
Zitten echt mooie tattoos tussen, maar voor fijn lijnwerk zou ik verder kijken.
Aanvulling, dit betrof Pepe.
Heb net gekeken naar Daisy, ziet er strakker uit.
If accidentally read, induce vomiting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven