Stoppen met de pil eind augustus 2017

09-08-2017 12:50 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Wie gaat er ook stoppen met de pil eind Augustus?

Ik ben momenteel bezig met mij. Laatste pil strook en was benieuwd of er ook nog andere zijn die gaan stoppen. We hebben besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Ik ben 25 en mijn vriend 31.

Ik ben sinds begin augustus ook al begonnen met foliumzuur.

Leuk om gezamenlijk erover te gaan praten. Wat we meemaken met ontpillen of waar we tegen aan lopen tijdens het zwanger worden/ cyclus berekenen.
Ja ik ben net gestopt hoop dat he gelijk lukt we gaan vanaf zaterdag proberen en ovulatie testen doen dus hopelijk lukt dit
Lotje1997 schreef:
10-08-2017 16:38
Ja ik ben net gestopt hoop dat he gelijk lukt we gaan vanaf zaterdag proberen en ovulatie testen doen dus hopelijk lukt dit
Spannend! Benieuwd hoe lang het bij je duurt. Heb je wel al je menstruatie gehad?
Niet echt menstruatie alleen de bloeding van het stoppen van de pil dus wat ik normaal in me stopweek had gehad
Lotje1997 schreef:
10-08-2017 21:33
Niet echt menstruatie alleen de bloeding van het stoppen van de pil dus wat ik normaal in me stopweek had gehad
Ok! Dat wordt dus nu nog afwachten op je eerste menstruatie zonder hormonen. Willen jullie meteen voor een kindje gaan?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-08-2017 09:28
Reden: ivm spam
95.71% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven