Minnaar
vrijdag 13 februari 2009 om 14:06
vrijdag 13 februari 2009 om 14:16
Heerlijk zo iemand weer te ontmoeten.
Mijn date duurde welgeteld 4 seconden. Niet mijn type, op de foto zag hij er aardig uit maar in het echt dus wat minder en toen hij zijn mond open deed wist ik dat ik me niet over zijn accent heen kan zetten en dat niet aantrekkelijk vind. Wat ook niet hielp was dat het café nagenoeg leeg was en hij een vriend (??) mee had genomen. Allemaal afknappers. Ik ben gezellig wat gaan drinken bij een vriend, véél leuker.
Maar goed, geen stap verder dus. IK WIL EEN NIEUWE SV!
Mijn date duurde welgeteld 4 seconden. Niet mijn type, op de foto zag hij er aardig uit maar in het echt dus wat minder en toen hij zijn mond open deed wist ik dat ik me niet over zijn accent heen kan zetten en dat niet aantrekkelijk vind. Wat ook niet hielp was dat het café nagenoeg leeg was en hij een vriend (??) mee had genomen. Allemaal afknappers. Ik ben gezellig wat gaan drinken bij een vriend, véél leuker.
Maar goed, geen stap verder dus. IK WIL EEN NIEUWE SV!
vrijdag 13 februari 2009 om 14:23
vrijdag 13 februari 2009 om 14:32
vrijdag 13 februari 2009 om 14:33
Ja, maar dan moet ik bellen met iemand en dan heeft hij mijn nummer, ookal kan ik natuurlijk de nummerherkenning uitzetten, *schrijft tip van Schaap op*
Maar verder was het behoorlijk lachwekkend, ja. Ik wilde bijna (!) nog uit beleefdheid een drankje drinken, maar ben zo blij dat ik mezelf dat heb bespaard. Wat een fiasco, hahahaha!
Maar verder was het behoorlijk lachwekkend, ja. Ik wilde bijna (!) nog uit beleefdheid een drankje drinken, maar ben zo blij dat ik mezelf dat heb bespaard. Wat een fiasco, hahahaha!
vrijdag 13 februari 2009 om 14:49
Hahahaha! Graag, dan weet ik zeker dat ik me vermaak die avond! Als het alleen het accent was had ik me er misschien overheen kunnen zetten, maar het was het totaalplaatje wat niet klopte. Geen charisma. Word ik niet warm van en dat was nou net de bedoeling!
Ik denk dat ik voor de Stew-aanpak ga en en de complete inboedel op marktplaats zet en misschien komt er wat leuks voorbij. De Esdee-aanpak kost een hoop tijd en op een gegeven moment ben je ook wel klaar in de AH, en voetbal vind ik dan weer niets aan. De SC is ook geen optie, misschien wel bij de andere bedrijven in dit pand. Nog meer tips?
Ik denk dat ik voor de Stew-aanpak ga en en de complete inboedel op marktplaats zet en misschien komt er wat leuks voorbij. De Esdee-aanpak kost een hoop tijd en op een gegeven moment ben je ook wel klaar in de AH, en voetbal vind ik dan weer niets aan. De SC is ook geen optie, misschien wel bij de andere bedrijven in dit pand. Nog meer tips?
vrijdag 13 februari 2009 om 15:10
quote:sushii schreef op 13 februari 2009 @ 14:54:
Volgens mij heb ik al deze aanpakken heb gemist... kan er dus helemaal niet over meepraten??????
Misschien op zo´n dating site voor een tweede kans/ minnaar??
Zo heb ik die van mij gevonden....
Second Love....
En hij n**kt heerlijk!!!
Je krijgt 3 maanden gratis lidmaatschap als vrouw...althans ik wel
Ik heb zin in morgen!!!!
WHOEHOE
Volgens mij heb ik al deze aanpakken heb gemist... kan er dus helemaal niet over meepraten??????
Misschien op zo´n dating site voor een tweede kans/ minnaar??
Zo heb ik die van mij gevonden....
Second Love....
En hij n**kt heerlijk!!!
Je krijgt 3 maanden gratis lidmaatschap als vrouw...althans ik wel
Ik heb zin in morgen!!!!
WHOEHOE
vrijdag 13 februari 2009 om 15:13
Niks planbord.... alles in het koppie hahahaha.
Tja en die tip van het bellen zou ik toch idd maar opvolgen, een stem zegt wel wat over iemand. Maar de volgende keer ga ik ook wel even mee om te keuren. Zie het al voor me, met een wijntje aan de bar en dan GIEREN van het lachen...
bah, we zijn echte loeders...
Tja en die tip van het bellen zou ik toch idd maar opvolgen, een stem zegt wel wat over iemand. Maar de volgende keer ga ik ook wel even mee om te keuren. Zie het al voor me, met een wijntje aan de bar en dan GIEREN van het lachen...
bah, we zijn echte loeders...