Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:datmeenjeniet schreef op 12 februari 2009 @ 13:42:

Hee, Vamylena..............jij gaat toch van een vrouw proeven??

laat mij je dan even waarschuwen.

toen ik nog heel jong was ben ik daar op een goede dag ook mee begonnen, en ik wil niks anders meer.

je weet het niet van mij, maar vrouwen zijn echt verslavend.

mmmmmmmmmm niet van jou...ok!!

jullie horen het wel!
Vanmorgen uren op MSN gezeten met mijn sv. Zij mist mij ook heel erg (vanzelfsprekend.... ) We willen elkaar allebei graag vaker zien dan eens per maand, dus we gaan proberen of het elke 2 weken gaat lukken. Ik ben helemaal blij!
Zo mdr ben helemaal jaloers, wilde die van mij dat ook maar.

Wat is het spelletje hard to get toch heerlijk als IK de leiding heb... Laat hem nog even zweten!

kj wij kennen elkaar al langer maar hebben sinds een paar maanden een s relatie.
Rec, jij ziet hem toch iedere dag?

MDR, 1 keer per maand?...wat ben ik dan verwend. Ik vind het al erg als hij een week met vakantie gaat.
Ik weet trouwens niet of ik het wel op moet schrijven maar ik ben bezig met de ultieme wraakaktie.En ik geniet ervan!!!!!
zie hem wel elke dag, maar hij wil niet elke dag! Heeft afkick momenten nodig.

Nu probeert hij alweer een aantal dagen me te strikken voor een lekkere date. Maar ik ben hem voor straf aan het negeren, doet een aantal dagen na de date ook altijd bij mij! NU BEN IK DE BAAS!!
stew vertel vertel je maakt me nieuwsgierig, misschien steek ik er nog wat van op!
Meisjes toch
Een keer per maand, een keer per twee weken... help!

Ook ik behoor bij de mazzelaars (maar aan de andere kant heb ik geen nummer 1), ik zie mijn getrouwde minnaar bijna elke dag, de helft van de tijd kort en/of zonder seks, maar toch! Daarnaast regelmatig mobiel of virtueel contact.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
*
GOOOOOO stew hahahahahha......

Als jou dat een kick geeft dan moet je dat lekker doen. Zie mijn sv niet iedere dag, maar spreek hem wel iedere dag...das best wel leuk!
Als ik dan KortJakje lees dan komt er wel weer van alles naar boven. Hij heeft ook een keer mijn Koninginnedag verpest. Aan de andere kant, zo ben ik eigenlijk helemaal niet. Ik heb nog even om erover na te denken. Ik haal mijn post wel weg.
stewwie daar moet jij eens mee stopen.

je haalt steeds alles weg, en omdat ik van nature vreselijk lui ben, ben ik steeds te laat om het te lezen.
Ach, DMJN, je wordt toch nog steeds goed geinformeerd over mijn handel en wandel. Deze keer geen verdrietige post maar een wraak-aktie.Ik heb trouwens mijn bedenkingen of ik het wel echt ga doen. Eigenlijk moet ik hem gewoon dankbaar zijn, nu weet ik dat ik daar nooit meer genoegen mee zal nemen.
over je handel weet ik niks, maar als je aan de wandel bent, wil ik achter je lopen

ik wil naar die geweldige billen kijken.

die heerlijke benen.

totdat je je ineens omdraait en ik je zacht op je mond kus
Ja stew, je maakt het wel heel erg spannend zo... Vertel.....
Stew, ik ben nu zoooo benieuwd naar jouw verhaaltje die je weer hebt weggehaald...

Ik voel weer even wat 'kracht'...ik laat me toch verdorie niet zo meeslepen door een vreemde?!? Zonde van mijn tijd!

Genieten moet ik!

Wat heerlijk al die dates! Is de lente in aantocht ofzo?
Oh Stew, ik ben ook alweer te laat voor die wraakactie..... Ben zo benieuwd....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Wat ik me nog afvroeg... ik zat net m'n vriend (of nr1 zoals jullie dat noemen) te kletsen over m'n aankomende, eerste date. Hij vroeg zich af of ik de smaak dusdanig te pakken zou krijgen zodat ik daarna nog es wilde daten.

Mijn vraag aan jullie is: hoe vaak daten jullie met je sv? En hebben jullie een relatie (en weet jullie nr1 ervan) of zijn de meeste hier vrijgezel?

Als 'nieuwkomer' ben ik hier toch wel erg nieuwsgierig naar. Ik lees altijd met grote interesse dit forum mee, en zeker nu ik eindelijk m'n eerste date heb gepland! Hoop veel van jullie ervaringen te leren...
Het heeft even geduurd. Maar even korte reactie.

Mijn vriendinnen hebben het recht me af te schieten als ik aan hun vent kom. Punt.

NR1's vallen in cat vage kennissen.
schaapje??????
Even een teken van leven! Alles gaat lekker hier. Waarschijnlijk volgende week vrijdag weer een date

Even wat antwoorden voor chantalleke. Ik zie mijn SV 1 x per maand (wat eigenlijk veel te weinig is ) hebben beide een nr.1 en het gebeurd allemaal in het geniep. Als nr.1's er achter komen dan hebben we een groot probleem zeg maar.

Geniet van de voorpret want dat is ook het leuke van een aankomende date!!!

Enjoy!
Sorry hoor dat ik nog een vraagje stel (maar ja: waar is het forum anders voor..). Vriend en ik zitten vanavond uitgebreid op de praatstoel met elkaar en we vroegen ons af welke sex het lekkerste is.

Althans: wat vinden jullie? Sex met je nr1 of sex met je sv?

En zijn er uberhaupt mensen met meerdere sv's?
@chantalleke..... sex met je SV !!

en deze (b)engel zweeft haar bedje in.... in de wolken en met een engelachtige glimlach om haar mond!

En heb aan deze duidelijk meer dan voldoende,.
Ik vind het met SV lekkerder. Maar dat komt meer omdat dat nieuw is denk ik. Met nr. 1 is het een beetje gewoontjes geworden. En met SV is het nog lekker spannend, nieuw en zijn lekker aan het expirimenteren! Maar dat is mijn mening misschien dat het bij de rest anders is?

En ik heb er maar 1. Meer dan genoeg!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven