The ex-detox course...
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:40
Online vind je veel van die coaches terug met programmas om je te helpen door een breuk...iedereen heeft het wel es gezien...
Op youtube vind je er massas...ik heb er persoonlijk redelijk wat bekeken en heb het gevoel dat die mensen zinnige dingen zeggen...
Vraag is natuurlijk,is het te proberen zo'n detox programma te kopen?
Ik heb me op zo'n mens zijn site ingeschreven en krijg sindsdien dagelijks 1 mail over een aspect in een breuk...
Vandaag ging het over stoppen met denken aan je ex,en hij beweerd dus een manier te hebben die je daarbij helpt...
Het programma kost $97...ik weet het niet...als het niet werkt valt het nog mee!.
Wat denken jullie?
De man heet Eddie Corbano..
Op youtube vind je er massas...ik heb er persoonlijk redelijk wat bekeken en heb het gevoel dat die mensen zinnige dingen zeggen...
Vraag is natuurlijk,is het te proberen zo'n detox programma te kopen?
Ik heb me op zo'n mens zijn site ingeschreven en krijg sindsdien dagelijks 1 mail over een aspect in een breuk...
Vandaag ging het over stoppen met denken aan je ex,en hij beweerd dus een manier te hebben die je daarbij helpt...
Het programma kost $97...ik weet het niet...als het niet werkt valt het nog mee!.
Wat denken jullie?
De man heet Eddie Corbano..
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:52
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:55
ik maak geen reclame hoor...ik overweeg het echt...ik kom hoorndol en sta open voor alles momenteel
Iets zegt me dat ze perfect inspelen op zwakke mensen...daar moet ik eerlijk in zijn...
Ik heb het zelf gegoogeld of er ooit "bad experiences" waren maar ik vind niks...
Ik geloof wel dat er mensen zijn die je kunnen "coachen" om je gedachten te ordenen,en ook je leven verder,als je het gevoel hebt de pedalen kwijt te zijn...
Dit is inderdaad een zeer mooi en open forum,godbless,maar ik heb zóveel issues dat het relatieforum vol zou staan...
Iets zegt me dat ze perfect inspelen op zwakke mensen...daar moet ik eerlijk in zijn...
Ik heb het zelf gegoogeld of er ooit "bad experiences" waren maar ik vind niks...
Ik geloof wel dat er mensen zijn die je kunnen "coachen" om je gedachten te ordenen,en ook je leven verder,als je het gevoel hebt de pedalen kwijt te zijn...
Dit is inderdaad een zeer mooi en open forum,godbless,maar ik heb zóveel issues dat het relatieforum vol zou staan...
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:56
Waarom geld uitgeven aan zoiets terwijl het WWW bomvol staat met 'hoe laat ik mijn ex achter me' of erger nog: 'hoe krijg ik mijn ex terug'.
De tips die je kan vinden om je gebroken hart te helen zijn vaak niet wat je wil horen, die tips gaan tegen je gevoel in.
Voorbeeld: verbreek alle contact (als er geen kinderen zijn natuurlijk).
Makkelijk gezegd maar veel mensen kunnen het gewoon niet blijkbaar; als je zo'n 100,- hebt betaald voor die tip komt hij mss beter binnen..
Ik zou het niet doen i.i.g., zoek gewoon gratis hulp, er zijn ook nog gratis hulpdiensten zoals Sensoor waar je naartoe kunt bellen, mee kunt chatten of mailen en je ook je verhaal kwijtkan en men je helpt de zaken op een rijtje te zetten.
O ja:
heel veel sterkte, je komt er wel overheen uiteindelijk al ziet het er nu mss hopeloos uit
De tips die je kan vinden om je gebroken hart te helen zijn vaak niet wat je wil horen, die tips gaan tegen je gevoel in.
Voorbeeld: verbreek alle contact (als er geen kinderen zijn natuurlijk).
Makkelijk gezegd maar veel mensen kunnen het gewoon niet blijkbaar; als je zo'n 100,- hebt betaald voor die tip komt hij mss beter binnen..
Ik zou het niet doen i.i.g., zoek gewoon gratis hulp, er zijn ook nog gratis hulpdiensten zoals Sensoor waar je naartoe kunt bellen, mee kunt chatten of mailen en je ook je verhaal kwijtkan en men je helpt de zaken op een rijtje te zetten.
O ja:
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:56
niets aan toe te voegen..Tadderak30 schreef: ↑11-08-2017 23:48Moet ik Eddie of Quinccy zeggen?
Klinkt als een topplan om je zakken te vullen, als Eddie zijnde.
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:57
Hoe lang is het uit dan nu? Over een breuk heenkomen kost tijd he. Er is niet overal een quick fix voor. En soms moet je dat niet willen, het proces doorgaan om er van te leren en sterker te worden.
En als jij zo lang geobsedeerd zou zijn door een ex dat het ongezond wordt heb je wel meer dan een 'detox' nodig.
Ofwel: trap er niet in
En als jij zo lang geobsedeerd zou zijn door een ex dat het ongezond wordt heb je wel meer dan een 'detox' nodig.
Ofwel: trap er niet in
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:04
Ik ben een 38 jarige man,Belg en rolstoelgebruiker...valentinamaria schreef: ↑11-08-2017 23:53verrek, er zijn alleen programma,s voor mannen om onweerstaanbaar te worden.
ik zie een gat in de markt!!
Ik ben net op een voor mij zeer pijnlijke manier gedumpt en voel me nog een mier groot...
Excuseer als ik dom overkom...maar ik zit door de slechte weersomstandigheden al dagen binnen opgesloten,kan het huis niet uit en heb dagen waar ik met niemand fysiek heb kunnen praten...ik ben echt bang nog dieper te zakken als ik dit constante overdenken niet kan stoppen...thats all
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:07
Ben al naar een psy geweest,ze heeft een uur naar me geluisterd,3 vragen gesteld en het koste me ook €50MoirenPhae schreef: ↑11-08-2017 23:56Ga dan naar een psycholoog ipv een "coach" die alleen maar rijk van je wil worden.
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:08
sorry, vond net dit. Wellicht iets voor TO: leuke nieuwe hobby en je verdient nog het cursusgeld terug?valentinamaria schreef: ↑11-08-2017 23:53verrek, er zijn alleen programma,s voor mannen om onweerstaanbaar te worden.
ik zie een gat in de markt!!
http://www.golddiggertrust.co.uk/leader ... ng-courses
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:08
je moet even de deur uit dus.Quinccy schreef: ↑12-08-2017 00:04Ik ben een 38 jarige man,Belg en rolstoelgebruiker...
Ik ben net op een voor mij zeer pijnlijke manier gedumpt en voel me nog een mier groot...
Excuseer als ik dom overkom...maar ik zit door de slechte weersomstandigheden al dagen binnen opgesloten,kan het huis niet uit en heb dagen waar ik met niemand fysiek heb kunnen praten...ik ben echt bang nog dieper te zakken als ik dit constante overdenken niet kan stoppen...thats all
en niet teveel op internet rondhangen en googelen.
dit soort programma,s creeren behoeftes die er niet eens waren.
wij slapen nooit.
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:10
Hahahahahahaha, o die is erg!lemoos2 schreef: ↑12-08-2017 00:08sorry, vond net dit. Wellicht iets voor TO: leuke nieuwe hobby en je verdient nog het cursusgeld terug?
http://www.golddiggertrust.co.uk/leader ... ng-courses
wij slapen nooit.
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:16
Ben belg,hier moet je gewoon de €50 zelf betalen..