Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Star* schreef:
12-08-2017 14:05
Zat mensen hier kennen me IRL, dus die 'lekker anoniem vanachter je peeceetje'-kaart hoef je niet te trekken.

Maar niet iedereen kent je! De meeste mensen niet.

Ik geloof ook wel dat het in veel gevallen veiliger is om anoniem te blijven, maar mijn rol op het wereldgebeuren is zo bescheiden en achter de schermen dat het me nog niet lukt me daarover druk te maken.
Ach, het is een keuze en ik vind het jammer dat ik jullie niet kan zien. Geen ramp, maar wel jammer.

Aan het begin van de internetfora plaatsten de mensen meestal een foto van zichzelf. Toen kon dat nog.
Star* schreef:
12-08-2017 14:06
O God Francieneke kijk nou wat je doet! Nu heb je haaro weer opgeroepen.
😂
SuzanneSuus schreef:
12-08-2017 14:08
Het posten onder een nick en met een (passende) ava is gemeengoed op het internet, altijd geweest.

Veel mensen gebruikten vroeger een nick omdat hun naam al werd gebruikt, ze moesten wel! Zo was dat bij mij ook, het kwam niet in me op dat het ook voor de eigen veiligheid was. Maar goed....stel dat ik ergens bekend was geweest en ik had in alle vrijheid ergens slap willen ouwehoeren dan had ik om die reden vast wel voor een nick gekozen.
francieneke schreef:
12-08-2017 14:13
Veel mensen gebruikten vroeger een nick omdat hun naam al werd gebruikt, ze moesten wel! Zo was dat bij mij ook, het kwam niet in me op dat het ook voor de eigen veiligheid was. Maar goed....stel dat ik ergens bekend was geweest en ik had in alle vrijheid ergens slap willen ouwehoeren dan had ik om die reden vast wel voor een nick gekozen.
Waarom kan ik jou niet volgen 🙄
Star* schreef:

Haaro? Waaro? :O
simbalabimba schreef:
12-08-2017 14:04
Was dat nadat er nadrukkelijk openbaar over gesproken werd dat iemands echte naam/foto/adres/... ergens genoemd werd?
Ik heb het over te herkenbaar zijn, dan mag jij invullen wat ik daarmee bedoel.
[quote=francieneke post_id=27416572 time=1502540033 user_id=181204]
[/quo

Je vraagt er gewoon om hè
Ik heb het geprobeerd met een foto van mezelf, maar daar schrokken de mensen zo verschrikkelijk van dat ik maar gauw weer een ava heb genomen.
Lady_Voldemort schreef:
12-08-2017 14:16
Ik heb het geprobeerd met een foto van mezelf, maar daar schrokken de mensen zo verschrikkelijk van dat ik maar gauw weer een ava heb genomen.

:-D
francieneke schreef:
12-08-2017 14:15
Haaro? Waaro? :O

Yasmijn en haar Facetime ;-)
Star* schreef:
12-08-2017 14:20
Yasmijn en haar Facetime ;-)

Leg es uit?
Star* schreef:
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady_Voldemort schreef:

Zeg Lady, ga jij je man eens even tot orde roepen; hij misdraagt zich nogal.
Lady_Voldemort schreef:
Dat heb ik irl daarom draag ik als ik naar buiten ga altijd een bivakmuts.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hey mensen, ik lees het allemaal wel, er moeten nog boodschappen gedaan worden! CU
Star* schreef:
12-08-2017 14:21
Zeg Lady, ga jij je man eens even tot orde roepen; hij misdraagt zich nogal.
Dat gaat niet, hij zit in Albanië.
Star* schreef:
12-08-2017 13:56
Nee, dat is Vivaforumtaalgebruik. Volgens mij loop jij ook al wat langer mee dan vandaag.
Klopt, maar deze kende ik nog niet. Weer wat geleerd.
Vond een taalfout bij Nouschi wel al heel opmerkelijk, vandaar dat het me opviel.
Zit nog bij de kapper. In de viva ging het over het topic gruwelijke dates ofzo. Niemand van de geciteerden ken ik.
Lady_Voldemort schreef:
12-08-2017 14:25
Dat gaat niet, hij zit in Albanië.
Neuh, ben in nederland voor een korte vakantie.
francieneke schreef:
12-08-2017 14:25
Hey mensen, ik lees het allemaal wel, er moeten nog boodschappen gedaan worden! CU

Dan ga je toch naar de supermarkt.
Soms vind ik dit forum zo geweldig :heart:.

Ik zit het topic van daisymadelief te lezen en hoewel ik gelukkig niet die ervaring heb die zij heeft, heb ik wel ervaring met de situatie waarin je grenzen gruwelijk overschreden worden en je aan jezelf twijfelt of jij nu de gek bent dat je er zo zwaar aan tilt. En dankzij dat soort topics krijg je dan de bevestiging dat sommige dingen niet normaal zijn, en dat je helemaal niet overdrijft. Ik heb daar in mijn leven veel aan gehad. Dus ik wou jullie even een compliment maken. Top.
Am Yisrael Chai!
LordVoldemort77 schreef:
12-08-2017 14:40
Neuh, ben in nederland voor een korte vakantie.
Oei oei oei volgens mij heb je thuis wat uit te leggen aan je Lady V
fashionvictim schreef:
12-08-2017 14:41
Soms vind ik dit forum zo geweldig :heart:.

Ik zit het topic van daisymadelief te lezen en hoewel ik gelukkig niet die ervaring heb die zij heeft, heb ik wel ervaring met de situatie waarin je grenzen gruwelijk overschreden worden en je aan jezelf twijfelt of jij nu de gek bent dat je er zo zwaar aan tilt. En dankzij dat soort topics krijg je dan de bevestiging dat sommige dingen niet normaal zijn, en dat je helemaal niet overdrijft. Ik heb daar in mijn leven veel aan gehad. Dus ik wou jullie even een compliment maken. Top.

Ik hoop dat het haar helpt, hele nare gebeurtenis.
Wat mij opvalt is dat er toch weer mensen zijn, ook vrouwen, die dit bagatelliseren. Heel erg vind ik dat.
Welk topic is dat?
yasmijn schreef:
12-08-2017 15:03
Welk topic is dat?
Is dit verkrachting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven