Je eerste echte salaris
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:17
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:28
Van mijn eerste salaris van mijn vakantiebaantje bij de HEMA als vijftienjarige heb ik een servies voor mijn ouders gekocht wat m'n moeder zo mooi vond. Apetrots was ik dat ik ze een cadeau kon geven van mijn eerste salarisje.
Van mijn eerste echte salaris heb ik een deel afgelost van de schuld die ik bij mijn ouders had voor mijn eerste autootje. Als student in mijn laatste jaar was een auto toch wel heel fijn naar mijn stage en omdat mijn ouders me een veilige en wat nieuwere auto gunden, hebben ze me een deel geleend. Vervolgens moest ik ze een week later jankend opbellen of ik alsjeblieft dat geld weer terug kon krijgen, want die fijne-wat-nieuwere-auto-waar-je-dan-de-eerste-jaren-geen-gedoe-mee-hebt was afgekeurd op de APK en ik moest 750,- aftikken
Van mijn eerste echte salaris heb ik een deel afgelost van de schuld die ik bij mijn ouders had voor mijn eerste autootje. Als student in mijn laatste jaar was een auto toch wel heel fijn naar mijn stage en omdat mijn ouders me een veilige en wat nieuwere auto gunden, hebben ze me een deel geleend. Vervolgens moest ik ze een week later jankend opbellen of ik alsjeblieft dat geld weer terug kon krijgen, want die fijne-wat-nieuwere-auto-waar-je-dan-de-eerste-jaren-geen-gedoe-mee-hebt was afgekeurd op de APK en ik moest 750,- aftikken
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:31
violetskies schreef: ↑12-08-2017 16:09Heb jij toen je je eerste echte salaris werd gestort iets speciaals gekocht en zo ja, wat had je toen gekocht of gedaan?
Mobile telefoon
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:35
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:36
Ik zou het als moeder niet eens aan nemen. Ga aub met je geld iets leuks doen voor jezelf!fromfebruary schreef: ↑12-08-2017 16:28Van mijn eerste salaris van mijn vakantiebaantje bij de HEMA als vijftienjarige heb ik een servies voor mijn ouders gekocht wat m'n moeder zo mooi vond. Apetrots was ik dat ik ze een cadeau kon geven van mijn eerste salarisje.
Van mijn eerste echte salaris heb ik een deel afgelost van de schuld die ik bij mijn ouders had voor mijn eerste autootje. Als student in mijn laatste jaar was een auto toch wel heel fijn naar mijn stage en omdat mijn ouders me een veilige en wat nieuwere auto gunden, hebben ze me een deel geleend. Vervolgens moest ik ze een week later jankend opbellen of ik alsjeblieft dat geld weer terug kon krijgen, want die fijne-wat-nieuwere-auto-waar-je-dan-de-eerste-jaren-geen-gedoe-mee-hebt was afgekeurd op de APK en ik moest 750,- aftikken![]()
![]()
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:44
In de maand van mijn eerste salaris wat het ook de maand van onze eerste maand samenwonen. Dus het grootste deel van het salaris ging naar de eerste huur en klusspullen. Toen ik een paar jaar later in een andere stad ging werken en daar mijn eerste, veel hogere, salaris zou krijgen, ben ik in de eerste week dat ik daar werkte, dus het stond nog niets eens op de rekening, lekker flink gaan shoppen in die nieuwe stad. Ik geloof dat ik € 400 lichter was....
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:20
Bijbaan:
Een broek in maatje 27 uit een boutique, waar iedere bleek/scheur techniek op was losgelaten en talloze badges op waren genaaid.
Ik.voelde me er een echte vrouw van de wereld in
Eerste serieuze salaris ging ik eens goed shoppen en kwam tot grote hilariteit van een vriendin thuis met zakken vol spullen en had maar liefst 90 gulden (45 euro) uitgegeven aan afgeprijsde en volgens haar heel rare spullen.
Gympen met hakken, en meer onmisbare zaken voor de werkende vrouw.
Salaris erop MOEST ik onder begeleiding van diezelfde vriendin iets niet-afgeprijsds kopen bij de mac en maggie (toen voor mijn idee duur modemerk).
Heb toen een heel onpraktische avondjurk gekocht die wel was afgeprijsd, en die ik de hele tijd te pas en te onpas droeg.
oa naar mijn werk in de kinderopvang en later stage bij instelling voor criminele jongens.
Niemand die er wat van zei.
Een broek in maatje 27 uit een boutique, waar iedere bleek/scheur techniek op was losgelaten en talloze badges op waren genaaid.
Eerste serieuze salaris ging ik eens goed shoppen en kwam tot grote hilariteit van een vriendin thuis met zakken vol spullen en had maar liefst 90 gulden (45 euro) uitgegeven aan afgeprijsde en volgens haar heel rare spullen.
Salaris erop MOEST ik onder begeleiding van diezelfde vriendin iets niet-afgeprijsds kopen bij de mac en maggie (toen voor mijn idee duur modemerk).
Heb toen een heel onpraktische avondjurk gekocht die wel was afgeprijsd, en die ik de hele tijd te pas en te onpas droeg.
oa naar mijn werk in de kinderopvang en later stage bij instelling voor criminele jongens.
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:26
Het-groepje schreef: ↑12-08-2017 17:20Bijbaan:
Ik blijf maar om jou lachen.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:41