Wat moet ik nu?
zondag 13 augustus 2017 om 12:33
Even in het kort. Een tijd geleden heb ik een jongen ontmoet die ik erg leuk vind en bleek wederzijds te zijn. Alleen zat hij nog in een relatie hij is uiteindelijk weggegaan bij haar en is eigenlijk meteen met mij gegaan het voelde goed zei hij en voor mij ook. 2 bijna 2 maanden later ( afgelopen week ) zijn we op vakantie geweest alles voelde goed om te gaan met elkaar grootste plannen samen voor en na de vakantie wat we hebben besproken. Vakantie was heel leuk alleen de volgende ochtend werden we wakker en hij was diep in gedachten het duurde even voor eruit kwam wat er was maar vertelde uiteindelijk dat hij met zijn gedachten bij zijn ex zat hij dacht aan de leuke dingen en kreeg het er zwaar mee. Ik heb uiteindelijk gezegd dat hij moet na gaan denken wat er is ik het zo niet kan en hij begon te huilen.. want hij moest dan weg bij mij. Na veel praten wil hij erachter komen waarom hij deze gevoelens heb en dat kan hij niet in een relatie maar hij wil me wel elke dag bellen en soms afspreken ik heb gezegd dat ik deze week geen contact wil omdat het voor mij heel onduidelijk is wat hij nou wil en waar ik aan toe ben. Dit ga ik ook zeker doen maar voel me zo rot zal het fijn vinden iemand hier te kunnen spreken die een soort gelijke situatie zit of heb gezeten en steun is altijd welkom. Ik dacht echt iemand te hebben gevonden waar ik mee gelukkig zou worden we bespraken zoveel en het voelde zo goed kan dit dan zo snel weer voorbij zijn?
zondag 13 augustus 2017 om 12:40
Hij is duidelijk een draaikont en je moet maar even goed nadenken of je met zo iemand verder zou willen. Nu gaat het over zijn ex. Over een tijdje misschien over een nieuwe collega of een meisje wat hij in de kroeg heeft ontmoet.
Ik zou het wel weten: Graag of niet een relatie met mij. In dit geval dus niet graag genoeg dus even huilen en dan.... next!
Ik zou het wel weten: Graag of niet een relatie met mij. In dit geval dus niet graag genoeg dus even huilen en dan.... next!
zondag 13 augustus 2017 om 12:43
Wat vervelend voor je. Ik zou hem laten en voor jezelf kiezen. Niet met het doel om hem dan te laten inzien dat hij jou toch nodig heeft, maar omdat dit goed voor jou is. Als hij iemand is die niet zonder relatie kan (van de één naar de ander hoppen), betekent dit dat hij zijn relaties niet behoorlijk verwerkt. En dus niet klaar is voor een volgende vriendin.
Dit is geen fijne basis voor een relatie met jou. Sterkte.
zondag 13 augustus 2017 om 12:54
Dit vooralPLUKDEDAG1967 schreef: ↑13-08-2017 12:43Wat vervelend voor je. Ik zou hem laten en voor jezelf kiezen. Niet met het doel om hem dan te laten inzien dat hij jou toch nodig heeft, maar omdat dit goed voor jou is. Als hij iemand is die niet zonder relatie kan (van de één naar de ander hoppen), betekent dit dat hij zijn relaties niet behoorlijk verwerkt. En dus niet klaar is voor een volgende vriendin.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zondag 13 augustus 2017 om 13:05
Dat vind ik van de meesten zo naïef he. Jongen zit in relatie. Of je wilt hem of hij kiest voor je maar dan niet nadenken van goh, als het zo stiekem makkelijk gaat waarom zou hij dat niet bij mij doen. Net alsof je speciaal bent. Ja voor even... blijven dromen dames.
Bam!!!!
zondag 13 augustus 2017 om 13:17
Dank je wel!PLUKDEDAG1967 schreef: ↑13-08-2017 12:43Wat vervelend voor je. Ik zou hem laten en voor jezelf kiezen. Niet met het doel om hem dan te laten inzien dat hij jou toch nodig heeft, maar omdat dit goed voor jou is. Als hij iemand is die niet zonder relatie kan (van de één naar de ander hoppen), betekent dit dat hij zijn relaties niet behoorlijk verwerkt. En dus niet klaar is voor een volgende vriendin.
Ik denk het niet dit is de eerste keer voor hem. Nou denk ik wel dat hij nog niet klaar is voor een relatie omdat hij het niet verwerkt heb maar krijg ook geen hoogte of hij nou twijfeld of hij haar terug wil. Ik kies nu zeker voor mezelf hou rot ik het ook vind ga me op mijn kindjes richten. Wel vraag ik me natuurlijk af of het goed kan komen.
zondag 13 augustus 2017 om 13:19
Oké dus jij zegt dat iedereen zo is? Ik ken hem al een half jaar en het gevoel werd alleen maar sterker zegt dat dan nu? Ik wil niet zeggen dat het niet zo kan zijn maar moet ik alles meteen opgeven dan?Ycjoo- schreef: ↑13-08-2017 13:05Dat vind ik van de meesten zo naïef he. Jongen zit in relatie. Of je wilt hem of hij kiest voor je maar dan niet nadenken van goh, als het zo stiekem makkelijk gaat waarom zou hij dat niet bij mij doen. Net alsof je speciaal bent. Ja voor even... blijven dromen dames.
zondag 13 augustus 2017 om 13:38
Je bent toch wel meer waard dan zo'n man zonder ballen?
When they go low, we go high. (M.Obama)
zondag 13 augustus 2017 om 13:42
zondag 13 augustus 2017 om 13:51
Veel sterkte, TO. Het niet goed afsluiten van een relatie (niet alleen kunnen zijn?) betekent doorgaans niet veel goeds. Niet goed kunnen praten, conflicten uit de weg gaan, alleen positieve vibes willen etc. Het zou hem goed kunnen doen eens onder de loep te nemen wat er fout ging in zijn vorige relatie. En het verdriet ook goed te voelen en te verwerken. Anders krijg jij dat er gratis bij.... Als vrouw heb je vaak de neiging om dan de helpende partner te zijn of te worden, maar daar wordt je beiden vaak niet beter van. Verdriet wordt verdrongen door verliefdheid, echte problemen blijven onder de oppervlakte. Daar zit je niet op te wachten, voor jou en je kinderen. En mocht het toch de bedoeling zijn dat jullie samen zijn, dan merk je dat vanzelf wel. Maar je wilt ook geen bliksemafleider zijn, toch? Nogmaals, heel veel sterkte. Ga lekker leuke dingen doen met je kids, het is mooi weer! Lekker de wind door je kop...LinnLindsay schreef: ↑13-08-2017 13:17Dank je wel!
Ik denk het niet dit is de eerste keer voor hem. Nou denk ik wel dat hij nog niet klaar is voor een relatie omdat hij het niet verwerkt heb maar krijg ook geen hoogte of hij nou twijfeld of hij haar terug wil. Ik kies nu zeker voor mezelf hou rot ik het ook vind ga me op mijn kindjes richten. Wel vraag ik me natuurlijk af of het goed kan komen.
zondag 13 augustus 2017 om 13:53
Dus kies je voor jezelf en je kindjes.LinnLindsay schreef: ↑13-08-2017 13:42Ja ik vraag me alleen af of het echt zo is daar twijfel ik aan. Misschien zit hij wel echt in de knoop omdat hij het niet verwerkt heb geen tijd heb genomen voor zichzelf maar dat weet ik dus niet.
Hij moet zijn ding doen daar heb jij niks mee te maken. Je gaat toch zeker niet zitten afwachten en jezelf als optie neerzetten.
When they go low, we go high. (M.Obama)
zondag 13 augustus 2017 om 13:54
Ik geloof niet dat TO hier verantwoording hoeft af te leggen toch? Ook al zouden de kinderen wel meegegaan zijn? Het zou mijn keuze ook niet zijn, maar jouw woordkeuze vind ik wel aanvallend, hoor.
zondag 13 augustus 2017 om 16:19
Ja dat is zeker zo! Nee ik wil zeker geen bliksemafleider zijn! En ja ik he heel erg de neiging gehad hem te helpen maar dat word nu wel minder omdat hij het ook niet wil en ik zie dat ik hem niet in helpen. Vraag me alleen af of alles echt oprecht was naar mij en of het nog goed kan komen niet dat ik voor niks een week rust neem en dan te horen krijg dat hij bv terug wil hoe dan ook je gaat toch wachten. Dank je wel! Lief je bericht en fijn om te lezen! Ik ben net wezen shoppen en morgen lekker met mijn kindjes op vakantie genoeg afleiding:)PLUKDEDAG1967 schreef: ↑13-08-2017 13:51Veel sterkte, TO. Het niet goed afsluiten van een relatie (niet alleen kunnen zijn?) betekent doorgaans niet veel goeds. Niet goed kunnen praten, conflicten uit de weg gaan, alleen positieve vibes willen etc. Het zou hem goed kunnen doen eens onder de loep te nemen wat er fout ging in zijn vorige relatie. En het verdriet ook goed te voelen en te verwerken. Anders krijg jij dat er gratis bij.... Als vrouw heb je vaak de neiging om dan de helpende partner te zijn of te worden, maar daar wordt je beiden vaak niet beter van. Verdriet wordt verdrongen door verliefdheid, echte problemen blijven onder de oppervlakte. Daar zit je niet op te wachten, voor jou en je kinderen. En mocht het toch de bedoeling zijn dat jullie samen zijn, dan merk je dat vanzelf wel. Maar je wilt ook geen bliksemafleider zijn, toch? Nogmaals, heel veel sterkte. Ga lekker leuke dingen doen met je kids, het is mooi weer! Lekker de wind door je kop...
zondag 13 augustus 2017 om 17:08
Dat hoor je mij niet zeggen. Dat is je eigen aannamen. Maar zoals eerder hoe je er aan komt....LinnLindsay schreef: ↑13-08-2017 13:19Oké dus jij zegt dat iedereen zo is? Ik ken hem al een half jaar en het gevoel werd alleen maar sterker zegt dat dan nu? Ik wil niet zeggen dat het niet zo kan zijn maar moet ik alles meteen opgeven dan?
Iedereen denkt toch dat zijn of haar situatie anders is dat het echt niet jouw gaat overkomen. Maargoed. Je moet het zelf ontdekken.
Een half jaar vind ik overigens niet echt lang om elkaar goed te leren kennen als hij ook nog deels bij haar zat.
Bam!!!!