openluchtmueseum Arnhem

11-08-2017 12:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is hier al eens geweest?
Wij zittem te denken om hier samen naar toe te gaan (2volwassenen).
In het museum kosten daar nog dingetjes geld? (zoals bijv. in madurodam)
Ik vind het een leuk museum. Alleen eten en drinken dat je koopt kost geld.
Mooi museum, ook best groot. Er worden ook wel evenementen gehouden, zijn er geweest toen er een soort fair door het blad Landleven werd georganiseerd. Kun je dan best een dagje doorbrengen.
Leuk, het Openluchtmuseum! Ik heb er geen cent uitgegeven, de entree was zelfs gratis met Museumkaart ;-D
Zoals in elk ander museum kost alleen eten en drinken extra.

Wat kost er in Madurodam nog extra geld dan?
Hier ook veel goede ervaringen met het museum. Het is zowel leuk voor volwassenen als voor kinderen. Wij hebben allemaal een Museumkaart en wij nemen meestal broodjes en iets te drinken mee, dus tijdens ons bezoek aan het museum kost het ons niets.

Stippensokken , bij Madurodam betaal je nog wat geld om sommige bezienswaardigheden actief te maken. Als je bijvoorbeeld wilt dat een kleine vrachtwagen iets van snoep komt brengen of een auto een muntje of zo. Ik weet het niet meer zo precies, want het is al een poosje geleden dat we er waren. Maar die dingen zijn optioneel.
Ik vind het een leuk museum voor kinderen.
Om dat met hen mee te gaan alla. Maar verder heb ik er alleen als volwassenen weinig te zoeken.
Ik vind het als volwassene ook nog leuk.
Maar ja wel met museumkaart dus dan kost het me hooguit een kopje koffie daar :)
Het openluchtmuseum is mijn favoriete museum. Je kunt je er makkelijk een dag vermaken en hoeft nergens voor bij te betalen.
Wij vinden het Openlucht Museum ook heerlijk. Gewoon lekker struinen door het park. Vooral wanneer de vrijwilligers van alles aan het doen zijn en extra uitleg geven... Wol spinnen, graan malen etc.
Wanneer je er bent kun je het zo duur maken als je zelf wil. Maar de tram die een rondje rijdt over het park is gewoon gratis en je kan er zo vaak in als je wil.
Ook de bierproeverij is gratis, net als boogschieten...

Zeker met mooi weer vind ik het een herlijke plek om een dag door te brengen (wij redden nooit het hele park in 1 dag en zijn er al zeker 3 keer geweest de afgelopen paar jaar).
Wacht even tot rond de Kerst, dan is het helemaal in Kerstsfeer gebracht.
Niet geschoten is altijd mis
19 en 20 augustus staan in het teken van 'oogsten'.

https://www.openluchtmuseum.nl/oogstwee ... uchtmuseum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven