Het positieve relatie topic
donderdag 17 augustus 2017 om 23:53
Na alle negativiteit hier over relaties (waar ik zelf ook aan bijgedragen heb Ghehe) dacht ik, het word tijd voor een positief topic over relaties!
Dus vertel je positieve ervaringen, hoe hebben jullie elkaar ontmoet, Hoelang al samen, wat is er zo leuk aan je relatie? Etc. Ik ben gewoon erg benieuwd naar de positieve verhalen van iedereen hier
Barst los!
Dus vertel je positieve ervaringen, hoe hebben jullie elkaar ontmoet, Hoelang al samen, wat is er zo leuk aan je relatie? Etc. Ik ben gewoon erg benieuwd naar de positieve verhalen van iedereen hier
Barst los!
anoniem_348364 wijzigde dit bericht op 17-08-2017 23:55
1.75% gewijzigd
donderdag 17 augustus 2017 om 23:58
Nou ik heb niet zoveel positiefs te vertellen momenteel Whahaha
Maar ben daarom wel benieuwd naar verhalen van anderen, als je hier al die negativiteit leest lijkt het net alsof er alleen maar negatieve relaties zijn terwijl dat niet zo is dus ik denk gooi er even wat positieviteit in
Ja dat zal wel ja... is te saai Ghehe!
Maar ben daarom wel benieuwd naar verhalen van anderen, als je hier al die negativiteit leest lijkt het net alsof er alleen maar negatieve relaties zijn terwijl dat niet zo is dus ik denk gooi er even wat positieviteit in
Ja dat zal wel ja... is te saai Ghehe!
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:17
Mijn vriend is sinds onze tweede zo lief! Lijkt alsof we ons ritme te pakken hebben. Hij de ene, ik de andere verzorgen, samen nieuwe spannende seks ontdekken.
Hij regelt leuke films voor mij, ik laat hem een dag ik het weekend zijn hobby doen. Hij kookt soms lekker soms makkelijk en accepteert zonder commentaar mijn saaie maaltijden als er doordeweeks geen puf is voor meer.
Hij accepteert mijn veranderd lijf, ik accepteer dat hij klaagt over zijn werk maar er niks aan doet.
We hebben ons bij een hele hoop neergelegd en nu is het leven relaxt.
Hij regelt leuke films voor mij, ik laat hem een dag ik het weekend zijn hobby doen. Hij kookt soms lekker soms makkelijk en accepteert zonder commentaar mijn saaie maaltijden als er doordeweeks geen puf is voor meer.
Hij accepteert mijn veranderd lijf, ik accepteer dat hij klaagt over zijn werk maar er niks aan doet.
We hebben ons bij een hele hoop neergelegd en nu is het leven relaxt.
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:17
Mijn man kan me (nog steeds) zwijmelend aanstaren als ik naakt voor de kledingkast sta om me aan te kleden en zeggen dat ie me zoooo mooi vindt. Ik vind dat mooie zelf nogal meevallen, helemaal na een kind te hebben gekregen en het feit dat ik niet meer zoveel sport, maar lief is 't wel. En een beetje klef, maar dat vind ik niet zo erg.
That's just me though...
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:19
Ik lees net de reacties en denk.. ja ik snap dit wel haha, eigenlijk best saai om dit van anderen te lezen.MoirenPhae schreef: ↑17-08-2017 23:55TO begint.
Daarbij eindigen dit soort topics altijd een snelle dood![]()
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:24
Nergens uit. Vroeg het me gewoon af.
That's just me though...
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:38
Zo makkelijk win je niet hoor! Die van mij heeft een lekker lijf, is niet jaloers, regelt verrassingsreisjes naar het buitenland zonder dat ik daar iets van weet. Komt me ongevraagd kopjes thee brengen als ik achter de computer zit te werken. Heeft me een hele mooie zoon gegeven. Weet wat hij wil en dat ben ik. Kijkt series op Netflix met me mee die hij eigenlijk niet zo interessant vindt. Kan prachtige brieven schrijven. Vind in bed hetzelfde lekker als ik.
Ik vind dit wedstrijdje eigenlijk helemaal niet leuk.
Ik vind dit wedstrijdje eigenlijk helemaal niet leuk.
That's just me though...
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:51
Dat komt omdat je de ander laat zijn wie hij is en niet jouw normen en verwachtingen oplegt.
Al vind ik dat soms best lastig.
vrijdag 18 augustus 2017 om 00:53
Wij werken allebei onregelmatig en hebben daar in onze relatie onze draai in moeten vinden. Het komt soms voor dat we elkaar in een week weinig zien en veel mislopen. Maar dan blijft het samenzijn ook heel leuk. Minder tijd om ruzie te maken om onbelangrijke dingen. En elkaar soms alleen in bed zien kan ook heel leuk zijn.
Life is always rocky when you're a gem.
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:00
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:03
Hoe kan liefde voor een ander nou saai zijn om te lezen? Ik vind het wel een mooi topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:10
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:10
Ik kan me niet voorstellen dat ik hem zo geweldig vind, omdat de kat de hele avond bij hem op schoot wil en mag liggen.
Geen spannende dingen zoals huwelijksaanzoeken op Bora Bora, of verrassingsreizen met champagne, wel haring bij die ene kar langs het strand die zo goed is.
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:18
En dat dát maakt het verschil en je weet het.
Boeien dat ik niet in Bora-en-nogwat een smashing facebook-like- verslag over ultiem romantische zaken kan aanbieden.
De man, ik en het samen zijn is waar het wel om draait.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.