Het positieve relatie topic
donderdag 17 augustus 2017 om 23:53
Na alle negativiteit hier over relaties (waar ik zelf ook aan bijgedragen heb Ghehe) dacht ik, het word tijd voor een positief topic over relaties!
Dus vertel je positieve ervaringen, hoe hebben jullie elkaar ontmoet, Hoelang al samen, wat is er zo leuk aan je relatie? Etc. Ik ben gewoon erg benieuwd naar de positieve verhalen van iedereen hier
Barst los!
Dus vertel je positieve ervaringen, hoe hebben jullie elkaar ontmoet, Hoelang al samen, wat is er zo leuk aan je relatie? Etc. Ik ben gewoon erg benieuwd naar de positieve verhalen van iedereen hier
Barst los!
anoniem_348364 wijzigde dit bericht op 17-08-2017 23:55
1.75% gewijzigd
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:21
Romantische ramptoerist
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:22
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:32
Mooi om te lezen Moiren! Liefde en respect is overal te zien en vast te stellen als je er voor open staat en ik ben echt blij voor je dat jij dit voelt. You go girl!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 18 augustus 2017 om 01:37
Afijn.
Beste Anna
Wellicht zijn mijn bijdragen niet de verhalen waarop je hoopte maar ze bieden wel mijn ervaringen van liefde en respect. Sterkte met jouw wens op positiviteit, erkenning en liefde. En die ga je krijgen, echt, want er komt een moment dat je ineens aan dit topic moet terug denken en tegen jezelf zegt: ' Oh joh..... zo bedoelden ze (ik en Moiren) dat dus'.
Beste Anna
Wellicht zijn mijn bijdragen niet de verhalen waarop je hoopte maar ze bieden wel mijn ervaringen van liefde en respect. Sterkte met jouw wens op positiviteit, erkenning en liefde. En die ga je krijgen, echt, want er komt een moment dat je ineens aan dit topic moet terug denken en tegen jezelf zegt: ' Oh joh..... zo bedoelden ze (ik en Moiren) dat dus'.
enn wijzigde dit bericht op 18-08-2017 01:38
2.27% gewijzigd
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:13
Hier een positief verhaal! Ik zat te twijfelen (ivm de niet mega enthousiaste reacties, ik vind het overigens een leuk topic, erg welkom ivm de vele niet leuke relatie verhalen hier)
Ik heb sinds 3 maanden weer een hele lieve vriend die veel voor mij over heeft, na bijna 3 jaar single te zijn.
Het gekke is dat ik op dat moment totaal geen zin had in dates, mannengezeik, bezig zijn met potentiële kandidaten etc.
En das juist een goed moment om iets fouts te gaan doen als Tinder. Was na ee discussie met een vriend, moest er min of meer ban hem ff op. Met grote tegenzin want ik vind Tinder stom en had geen zin in dat gezeik.
En daar was ie... had al een goed gevoel bij de gesprekken, en bij de 1e date klikte het meteen. Nog nooit meegemaakt maar ik wist meteen dat het goed was... (of dat dan de ware is, geen idee, ik denk iets te nuchter om daar in te geloven..)
In bed klikt het ook enorm trouwens...
(terwijl hij daar niet eens enorm veel ervaring mee heeft... het klopte gewoon, de 1e x al kreeg ik 'iets'
wat ik jaren (10 jaar met ex, nooit gehad) niet gehad had, tja daardoor ga je toch denken dat er iets niet klopt met je lijf..)
De afgelopen maanden ben ik mezelf wel tegen gekomen, het is best even wennen na lang single te zijn geweest.
Het is me wel duidelijk dat mijn vriendje echt serieus is met mij, en ik voel me erg fijn bij hem
Zo. Ff topic geupt, hoop dat ik zo een trend zet, daar word ik vrolijk van..
Ik heb sinds 3 maanden weer een hele lieve vriend die veel voor mij over heeft, na bijna 3 jaar single te zijn.
Het gekke is dat ik op dat moment totaal geen zin had in dates, mannengezeik, bezig zijn met potentiële kandidaten etc.
En das juist een goed moment om iets fouts te gaan doen als Tinder. Was na ee discussie met een vriend, moest er min of meer ban hem ff op. Met grote tegenzin want ik vind Tinder stom en had geen zin in dat gezeik.
En daar was ie... had al een goed gevoel bij de gesprekken, en bij de 1e date klikte het meteen. Nog nooit meegemaakt maar ik wist meteen dat het goed was... (of dat dan de ware is, geen idee, ik denk iets te nuchter om daar in te geloven..)
In bed klikt het ook enorm trouwens...
De afgelopen maanden ben ik mezelf wel tegen gekomen, het is best even wennen na lang single te zijn geweest.
Het is me wel duidelijk dat mijn vriendje echt serieus is met mij, en ik voel me erg fijn bij hem
Zo. Ff topic geupt, hoop dat ik zo een trend zet, daar word ik vrolijk van..
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 18-08-2017 14:32
11.07% gewijzigd
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:22
Leuk om een positief topic te lezen!
Ik ben sinds januari 2016 samen met mijn vriend en nog steeds smoorverliefd. Kan ook dat mijn hormonen meespelen, want ik ben 6 maanden zwanger! Alles voelt zo goed!
Van alle dingen waarvan ik in vorige relaties dacht te veeleisend te zijn blijkt nu dat mijn vriend dit ook gewoon vanzelfsprekend vindt! Heerlijk, wat een fijne man!
Hij is een superleuke vader, hij heeft al een kindje, en zet die op de eerste plaats. Hij neemt de moeite om ook voor ons samen leuke dingen te plannen en geeft me de aandacht die ik nodig heb zonder dat ik daar om hoef te vragen.
Ik ben echt met mn neus in de boter gevallen
Ik ben sinds januari 2016 samen met mijn vriend en nog steeds smoorverliefd. Kan ook dat mijn hormonen meespelen, want ik ben 6 maanden zwanger! Alles voelt zo goed!
Van alle dingen waarvan ik in vorige relaties dacht te veeleisend te zijn blijkt nu dat mijn vriend dit ook gewoon vanzelfsprekend vindt! Heerlijk, wat een fijne man!
Hij is een superleuke vader, hij heeft al een kindje, en zet die op de eerste plaats. Hij neemt de moeite om ook voor ons samen leuke dingen te plannen en geeft me de aandacht die ik nodig heb zonder dat ik daar om hoef te vragen.
Ik ben echt met mn neus in de boter gevallen
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:23
Leuk topic!
Ik ben inmiddels ruim 7 jaar samen met mijn man en alles ging en gaat gewoon vanzelf. Inmiddels hebben we een prachtige zoon. We laten elkaar vrij, gunnen elkaar wat. Door zijn werk zien we elkaar steeds een week wel/week niet, daardoor blijven we elkaar waarderen. We hebben het heel gezellig samen en hebben nog steeds heerlijke seks
We hebben hetzelfde gevoel voor humor en denken over heel veel dingen hetzelfde. We brengen elkaar rust, zijn elkaars rots in de branding. Vinden elkaar nog altijd aantrekkelijk. Doen ons best voor onszelf om dat ook zo te houden, zonder dat het voelt als "eraan werken".
Zo kan ik blijven doorgaan maar ik hou op nu. Ik wens iedereen zo'n fijne relatie toe!
Ik ben inmiddels ruim 7 jaar samen met mijn man en alles ging en gaat gewoon vanzelf. Inmiddels hebben we een prachtige zoon. We laten elkaar vrij, gunnen elkaar wat. Door zijn werk zien we elkaar steeds een week wel/week niet, daardoor blijven we elkaar waarderen. We hebben het heel gezellig samen en hebben nog steeds heerlijke seks
We hebben hetzelfde gevoel voor humor en denken over heel veel dingen hetzelfde. We brengen elkaar rust, zijn elkaars rots in de branding. Vinden elkaar nog altijd aantrekkelijk. Doen ons best voor onszelf om dat ook zo te houden, zonder dat het voelt als "eraan werken".
Zo kan ik blijven doorgaan maar ik hou op nu. Ik wens iedereen zo'n fijne relatie toe!
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:40
Ik ben volgende week zondag, ehm, 28 jaar samen met mijn vriend/partner in crime/ levensgezel.
We hebben in al die jaren eigenlijk van alles wel meegemaakt en zijn daar ook samen uitgekomen. Ik vind hem lief aantrekkelijk en knap en hij mij ook. Samen hebben we het leuk en gezellig, maar het is ook wel saai en rustig. En dat moet ook want als die 28 jaar een rollercoaster waren geweest was ik of hij er allang uitgestapt.
We hebben in al die jaren eigenlijk van alles wel meegemaakt en zijn daar ook samen uitgekomen. Ik vind hem lief aantrekkelijk en knap en hij mij ook. Samen hebben we het leuk en gezellig, maar het is ook wel saai en rustig. En dat moet ook want als die 28 jaar een rollercoaster waren geweest was ik of hij er allang uitgestapt.
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:32
Mooi om te horen dat er ook nog mensen zijn die een langdurige relatie hebben!!Sleutelbos schreef: ↑18-08-2017 14:40Ik ben volgende week zondag, ehm, 28 jaar samen met mijn vriend/partner in crime/ levensgezel.
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:33
Gefeliciteerd! Ik wens jullie een hele fijne en mooie dag toe!Rooddraadje schreef: ↑18-08-2017 14:39Ik ben heel erg positief over mijn relatie.
Wij motiveren en stimuleren elkaar, wat ik heel erg gaaf vind, we hebben dezelfde humor, zalig!
Daarnaast vind ik mijn partner een heerlijk mens, sterker nog we gaan volgende week trouwen!
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:43
Ik mag hier graag de rampverhalen lezen, dat is eigenlijk wel een beetje wat het forum zo interessant maakt soms, alhoewel ik ook post in het topic over kleuren voor volwassenen...
Het draagt wel bij aan het gevoel dat mijn relatie prima is zoals hij is en we vertellen elkaar nog regelmatig dat we van elkaar houden, ondanks onze ingezakte lijven en binchwatch sessies.
Het draagt wel bij aan het gevoel dat mijn relatie prima is zoals hij is en we vertellen elkaar nog regelmatig dat we van elkaar houden, ondanks onze ingezakte lijven en binchwatch sessies.
die ik wilde bestaat al...
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:47
Hier geen super spannende dingen. Maar volgens mij nog steeds een goede relatie (geen bewijs dat ie vreemd gaat enz. voor het geval er iemand is die wil opmerken dat hij dat vast doet). Met alle ups en downs vinden we elkaar nog steeds leuk. We vinden elkaar nog steeds aantrekkelijk (soms hoor ik ook "hij begon te stralen toen jij de zaal binnen kwam"). Hebben nog steeds discussies over politiek, boeken, muziek. Etc. Etc. Ergens eind september, begin oktober zijn we 30 jaar getrouwd. (Ja, ik ben diegen die gewoon niet precies meer weer wanneer het was, kan wel in mijn trouwring kijken maar die past niet meer. En hij is de zijne allang kwijt).
Doe ik niet aan....
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:12
Wij zijn 21 jaar samen, dit najaar 12 1/2 jaar getrouwd. Waarom het zo goed gaat? We passen bij elkaar, vullen elkaar aan, hebben dezelfde humor, maken tijd voor elkaar vrij om samen uit eten of een weekend of nachtje weg te gaan, hebben daarnaast 2 prachtige kinderen. Ik zie mezelf niet met iemand anders oud worden. Volgende maand vieren we ons trouwjubileum samen met de kinderen met een weekend naar de Efteling, speciaal vrij van school gevraagd voor hen en gekregen, dus dat wordt feest
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:13
Gefeliciteerd en een mooie dag!Rooddraadje schreef: ↑18-08-2017 14:39Ik ben heel erg positief over mijn relatie.
Wij motiveren en stimuleren elkaar, wat ik heel erg gaaf vind, we hebben dezelfde humor, zalig!
Daarnaast vind ik mijn partner een heerlijk mens, sterker nog we gaan volgende week trouwen!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:24
Hij is gewoon de beste, ook de beste in stom doen, maar verder echt met alles de beste! Ik weet nog hoe saai de dag was toen ik hem leerde kennen, hij viel me zo op, het klikte direct en we waren op slag verliefd en de dag vloog ineens voorbij, maar niet voor ons, we pasten er gewoon de nacht aan vast. Vlinders fladderen in mijn buik terwijl ik dit typ. We waren een tijd een Siamese tweeling, onafscheidelijk, volgens velen waren we verliefd, maar wij dachten nog dat het 'slechts' lust was. Nu weten we wel beter.
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:24
Juultje schreef: ↑18-08-2017 17:12Wij zijn 21 jaar samen, dit najaar 12 1/2 jaar getrouwd. Waarom het zo goed gaat? We passen bij elkaar, vullen elkaar aan, hebben dezelfde humor, maken tijd voor elkaar vrij om samen uit eten of een weekend of nachtje weg te gaan, hebben daarnaast 2 prachtige kinderen. Ik zie mezelf niet met iemand anders oud worden. Volgende maand vieren we ons trouwjubileum samen met de kinderen met een weekend naar de Efteling, speciaal vrij van school gevraagd voor hen en gekregen, dus dat wordt feest![]()
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:28
Sleutelbos schreef: ↑18-08-2017 14:40Ik ben volgende week zondag, ehm, 28 jaar samen met mijn vriend/partner in crime/ levensgezel.