Mode & Beauty alle pijlers

Gestreepte jurk

18-08-2017 19:01 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maakt een jurk met streep dik? Ik ben stevig en maar 1.61, nu heb ik een leuke blauw witte gestreepte jurk gekocht.
Ik kom er niet helemaal uit of ik wel of geen streep kan hebben met mijn figuur. Het model is precies wat ik zoek niet te strak, half lange mouw. Lengte is tot op de knie. Iemand tips? of toch maar een ff kopen?
Ligt eraan. Ik heb er een met een dikke breedtestreep, ben klein en dik maar hij kleedt erg af.
Eh.. kijk eens in de spiegel..? Hoe staat het?
Ik kan het moeilijk in de spiegel zien of hij nu dik maakt of niet.
Mijn ervaring is van niet. Maar het model van de jurk is ook belangrijk, dus je zult het toch aan moeten trekken en in de spiegel kijken. Als je dan tevreden bent met wat je ziet is het een jurk die bij je past, als je niet blij wordt van wat je ziet past de jurk niet bij je.
stel hij maakt dik maar wel blij?

echt boeiend hoor dat gedoe over of het wel bij je figuur past

grote glimlach erbij en gaan!
Lorem Ipsum
spaghettikop schreef:
18-08-2017 19:09
Ik kan het moeilijk in de spiegel zien of hij nu dik maakt of niet.
Maar staat ie leuk? Mooi? Het gaat om het totaalplaatje, hè :)
ik ben 1.63 en draag ook gestreepte jurken met half lange mou,en knie lengte,niks mis mee!
Ligt er aan hoe die staat en hoe jij je er in voelt.
verticale streep maakt lang
horizontaal breed
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 18-08-2017 21:51
20.00% gewijzigd
S-Meds schreef:
18-08-2017 20:16
verticale streep maakt breed
horizontaal lang
Dit.
Ik vind de nieuwe mode met brede strepen heel leuk en volgens mij kleed het de meeste mensen inderdaad af.
Belangrijk is volgens mij vooral dat je jurk niet te strak zit, dan zie je er steviger uit dan als je een maat groter draagt.
Een horizontale streep kan best.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
S-Meds schreef:
18-08-2017 20:16
verticale streep maakt lang
horizontaal breed
Onderzoek wijst uit van niet.
http://www.nu.nl/wetenschap/1741019/hor ... anker.html
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Een effen kleur is veiliger, maar een streepje is ook een keertje leuk. Normaal koop ik nooit geen streepjes in mijn kleding. Het jurkje is ruim genoeg maar een maat kleiner zit erg passend. Morgen nog maar eens passen. Het is een jurkje van de hema van de nieuwe collectie. Voor de prijs hoef ik het niet te laten. Maar had me voor genomen om alleen nog maar kleding te kopen waar ik geen twijfels bij heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven