Gestreepte jurk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:01
Maakt een jurk met streep dik? Ik ben stevig en maar 1.61, nu heb ik een leuke blauw witte gestreepte jurk gekocht.
Ik kom er niet helemaal uit of ik wel of geen streep kan hebben met mijn figuur. Het model is precies wat ik zoek niet te strak, half lange mouw. Lengte is tot op de knie. Iemand tips? of toch maar een ff kopen?
Ik kom er niet helemaal uit of ik wel of geen streep kan hebben met mijn figuur. Het model is precies wat ik zoek niet te strak, half lange mouw. Lengte is tot op de knie. Iemand tips? of toch maar een ff kopen?
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:22
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:28
Maar staat ie leuk? Mooi? Het gaat om het totaalplaatje, hèspaghettikop schreef: ↑18-08-2017 19:09Ik kan het moeilijk in de spiegel zien of hij nu dik maakt of niet.
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:34
Onderzoek wijst uit van niet.
http://www.nu.nl/wetenschap/1741019/hor ... anker.html
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:51
Een effen kleur is veiliger, maar een streepje is ook een keertje leuk. Normaal koop ik nooit geen streepjes in mijn kleding. Het jurkje is ruim genoeg maar een maat kleiner zit erg passend. Morgen nog maar eens passen. Het is een jurkje van de hema van de nieuwe collectie. Voor de prijs hoef ik het niet te laten. Maar had me voor genomen om alleen nog maar kleding te kopen waar ik geen twijfels bij heb.