Mode & Beauty alle pijlers

Grote bruidsmode..... help

20-08-2017 17:33 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ten huwelijk gevraagd en ben op zoek naar een trouwjurk. We gaan pas volgend jaar augustus trouwen dus ik heb even tijd. Maar Ik vind het wel heel erg spannend aangezien ik een plus maat heb.( 46/48 ) en doodsbenauwd ben dat ik mij niet mooi zal voelen. Of dat er geen jurken in mijn maat zijn om te passen etc etc.
Heeft iemand ervaringen met bruidszaken die ook jurken hebben in deze maat om te passen? Mijn budget is max 1500 euro.
En hebben jullie tips?
HaLi schreef:
20-08-2017 17:42
Haha in de Achterhoek Maar wil best een stuk rijden als ik daar mijn droomjurk kan vinden
Beijer Besselink niks voor je?
Op 1 oktober is het trouwevent in de Amphion in Doetinchem, is dat een idee voor je?
Dream Dresses in Arnhem moet je volgens mij kunnen slagen. Ik heb zelf een jurk gekocht bij Marianne's Bruidsmode in Ede een jaar of 13 geleden, ik denk dat ik toen maat 44 had.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Evelien Vredeveld uit Lelystad. Je kan haar op facebook vinden. Staat ook een recent filmpje op over haar grote maten bruidsmode.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Een vriendin met een maatje meer is heel goed geholpen bij Julia Rosa in Druten. Super aardige mensen. Jurk wordt echt helemaal op maat gemaakt. Ze sluiten de winkel als je een afspraak hebt, heel fijn!

https://julia-rosa.nl
M'n zusje met diezelfde maat en vergelijkbaar budget is prachtig geslaagd bij de Bruidshoek in Leiden. Daar hadden ze enorme keuze in grote(re) maten en keken ze heel goed mee. Wordt ter plekke ook op maat vermaakt waar nodig, zit bij de prijs in.

Dreamdresses in Arnhem zou ik dus echt niet doen, daar heb ik zelf m'n droomjurk gekocht, maar vond ik de service (zowel bij kopen als vermaken) waardeloos.
Bedankt voor alle tips, ik ga ze zeker doornemen. Het is misschien ook gewoon de angst om niks te vinden en ik hoor/lees over horor verhalen van plussize vrouwen die een nare ervaring hebben gehad bij bruidskleding passen. En ik wil dat het een bijzondere ervaring word zonder tranen van verdriet
zand-korrel schreef:
20-08-2017 18:50
Beijer Besselink niks voor je?
Op 1 oktober is het trouwevent in de Amphion in Doetinchem, is dat een idee voor je?
Ja waarschijnlijk ga ik hier ook naar toe
Ook ik kan je absoluut Anastasi aanraden. Via google vind je haar site wel. Geweldige coupeuse, die heel goed met je meedenkt. Van jou jurk is er maar 1, dat vond ik zelf hartstikke fijn.
Wat een bedrag! Echt heel veel geld zeg!

Moet toch lukken. Ik vind Pinterest ook prefect voor inspiratie.
isillavendel schreef:
20-08-2017 18:22
Kom ik aan met max 200 euro (ja weer het is voor 1 mooie dag van leven, vind dit al heeeeel ruim) en dan met maat 48/50/52 met grote voorgevel (cup g/h).
Sorry dat ik even inbreek in dit topic.

Ik ben zoekende naar een BH in maat 100H voor een betaalbare prijs. BonPrix viel vies tegen, gaf totaal geen ondersteuning.
Iedere keer €80 neerleggen is een beetje teveel van het goede als je niet zoveel hebt te spenderen.
En ik zoek ook een trouwjurk in dezelfde prijsklasse als jou.
An en John bruidsmode in Eindhoven. Daar heb ik destijds mijn droomjurk gekocht in nog een grotere maat dan jij.

De service was super.

Wat ik fijn vond was de discretie. Je hoefde niet tussen de slanke bruidjes te staan passen.

Ik reed speciaal vanuit België naar daar.

Geniet ervan!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Ik ben inmiddels in twee bruidszaken geweest en was mijn budget van 1500 helemaal niet noemenswaardig hoog. Ik denk zelfs dat 200 euro erg lastig is om een jurk in een grote maat te vinden. Misschien kun je dan beter huren? Ik heb inmiddels mijn jurk gevonden en ben nu aan het kijken waar hij het voordeligste is. Dezelfde jurk in twee zaken scheelde 300 euro
Ik heb dezelfde maat als jij en mijn trouwjurk kwam bij Aimee in Enschede vandaan. Net geen 1000 euro voor betaald dus met jouw budget moet dat prima lukken.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-04-2018 22:12
Reden: spam
98.86% gewijzigd
In Rotterdam en Amsterdam veel Turkse bruidswinkeltjes die de jurk die je mooi vind helemaal in jouw maat maken! Misschien iets voor jou?
Gewoon even googlen : grote maten bruidsmode ! ik kijk dan gelijk even naar de revieuws en je weet gelijk met wat voor bedrijf je te maken hebt :-)
zomerloem schreef:
08-03-2019 20:59
Gewoon even googlen : grote maten bruidsmode ! ik kijk dan gelijk even naar de revieuws en je weet gelijk met wat voor bedrijf je te maken hebt :-)

Ik hoop dat TO nog gelukkig getrouwd is en niet goed een half jaar na de bruiloft alweer op zoek moet naar een nieuwe trouwjurk ;)
Kortom: het is een wat ouder topic ;-)
Zie dat je nieuw bent. Welkom hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven