Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 augustus 2017 om 19:12
+ 1Lady_Voldemort schreef: ↑20-08-2017 18:30Dat kulargument lees ik hier ook steeds vaker: 'je reageert fel, dus ik heb gelijk'.
zondag 20 augustus 2017 om 19:23
Ja jeweettog. Zij van het groepje mogen veel meer dan zij die niet van het groepje zijn.
Boehoehoe.
zondag 20 augustus 2017 om 19:24
Wat een kinderachtige reactie. Ga nou eens op de inhoud in.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑20-08-2017 19:23Ja jeweettog. Zij van het groepje mogen veel meer dan zij die niet van het groepje zijn.
Boehoehoe.![]()
Vind jij het dan echt ok dat oudblond iemand een miskraam toewenst en dat dergelijke (imo walgelijke) opmerkingen bij de ene forummer een totaal andere stroom reacties krijgen dan bij de andere forummer? Er zijn toch forummers die hun kop nog maar hoeven te laten zien om lullige reacties te krijgen. Terwijl anderen echt naar de mond gepraat worden. Ben ik dan de enige die dit opmerkt en dat niet ok vindt?
En dan kan je wel met een zielige Calimero aankomen maar dat maakt nog niet dat ik ongelijk heb.
anoniem_336977 wijzigde dit bericht op 20-08-2017 19:57
54.92% gewijzigd
zondag 20 augustus 2017 om 19:27
Ik, rasechte huillie, weet er alles van.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑20-08-2017 19:23Ja jeweettog. Zij van het groepje mogen veel meer dan zij die niet van het groepje zijn.
Boehoehoe.![]()
Gelukkig ben ik volwassen geworden.......
zondag 20 augustus 2017 om 19:50
Het grappige is dat ik dat woord niet gebruikt heb. Het werd in een kinderlijke Calimero post ge-jijbakt. Door iemand die zich kennelijk identificeert met forummers die selectief reageren op kutopmerkingen van andere forummers.
zondag 20 augustus 2017 om 19:55
Ach, nu ben jij het. Volgende keer weer iemand anders. Elke keer weer zal het mensen op vallen die hier pas posten. En elke keer zal men om het hardst roepen dat er niks van waar is.HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 19:50Het grappige is dat ik dat woord niet gebruikt heb. Het werd in een kinderlijke Calimero post ge-jijbakt. Door iemand die zich kennelijk identificeert met forummers die selectief reageren op kutopmerkingen van andere forummers.
zondag 20 augustus 2017 om 19:58
Dat is op zich al schandalig genoeg. En ik kom hier al jaren alleen niet onder deze Nick.
zondag 20 augustus 2017 om 20:00
Wat bedoel je met schandalig?HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 19:58Dat is op zich al schandalig genoeg. En ik kom hier al jaren alleen niet onder deze Nick.
zondag 20 augustus 2017 om 20:01
In napraat oudblond 19-8 ergens rond 13.00. Ik heb de opmerking later gequote.blijfgewoonbianca schreef: ↑20-08-2017 19:55In welk topic stond die opmerking over die miskraam dan ? En is dat meteen op napraat besproken of in dat topic zelf ?
zondag 20 augustus 2017 om 20:04
Ben ik volledig met je eens. Je doet er alleen weinig aan. Persoonlijk niet aan meedoen. Meer niet.HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 20:03Dat er vaker op gewezen is en dat er om het hardst geroepen wordt dat er niks van waar is. Terwijl het duidelijk leesbaar is dat van de een geen hol gepikt wordt Itt anderen. Ik vind dat niet ok dus.
zondag 20 augustus 2017 om 20:21
Ja in napraat dus. Niet in het oorspronkelijke topic. En ze zei er zelf ook al bij dat het niet zo'n nette gedachte was. Maar mensen mogen nou eenmaal denken wat ze willen he. Ik moet toegeven dat ik het zelf niet zou hebben geschreven, ook niet in de napraat, maar ik vind wel dat je nu echt veel te veel drukte maakt over niet zo veel.HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 20:01In napraat oudblond 19-8 ergens rond 13.00. Ik heb de opmerking later gequote.
zondag 20 augustus 2017 om 20:29
Ik weet niet of dat niet zoveel is. Best klote voor sommigen die miskramen achter de rug hebben lijkt me. Maar het gaat nou juist niet alleen om die ene smakeloze opmerking. Het ging er mij om dat er zo verschillend gereageerd wordt. Van sommigen wordt geen fuck gepikt op echt het onredelijke af en als (in dit geval oudblond) het schrijft dan moet het kunnen en wordt er zelfs binnen no time gezegd dat ze toch meteen erbij zei dat ze zich schaamde. Dat is mij vaker opgevallen en dit was zo'n duidelijk voorbeeld dat ik erop gereageerd heb.Lady_Voldemort schreef: ↑20-08-2017 20:21Ja in napraat dus. Niet in het oorspronkelijke topic. En ze zei er zelf ook al bij dat het niet zo'n nette gedachte was. Maar mensen mogen nou eenmaal denken wat ze willen he. Ik moet toegeven dat ik het zelf niet zou hebben geschreven, ook niet in de napraat, maar ik vind wel dat je nu echt veel te veel drukte maakt over niet zo veel.
Wat ik heel flauw vind, is dat de Calimero's dan om de oren vliegen terwijl ik een reeel standpunt inneem. Je kunt toch niet zeggen dat ik dit totaal verzonnen heb in een of andere bizarre LSD trip ofzo.
zondag 20 augustus 2017 om 20:30
blijfgewoonbianca schreef: ↑20-08-2017 19:55In welk topic stond die opmerking over die miskraam dan ? En is dat meteen op napraat besproken of in dat topic zelf ?
OB schreef het hier, dat ze in het begin van de zwangerschap gehoopt had dat het mis ging.