Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
quote:Graaggedaan schreef op 14 februari 2009 @ 00:22:

Isolde, mijn GM was in ieder geval vanaf het eerste moment duidelijk: een scheiding zit er niet in. We zijn puur om de seks met elkaar in zee gegaan. Maar het klikt ook geestelijk, we hebben het gezellig. Ook mijn GM komt gewoon op de koffie, beetje kletsen enzo. Veel mensen op het Viva-forum zeggen dat je geen genoegen moet nemen met kruimels. Tja, niet iedereen kan even goed delen. Heb je mijn vriendschapsverzoek ontvangen? Ik zou graag wat gedetailleerder met je willen spreken maar dan niet temidden van allerlei bits commentaar.He wat leuk; ik ga meteen kijken.
@graag gedaan; ik denk dat ik iets fout heb gedaan; te snel weggeklikt; ik heb jou nu een verzoek gestuurd.......
quote:Very Cherry schreef op 14 februari 2009 @ 00:37:

[...]

Helaas niet. Maar ik word door al deze opbeurende verhalen beslist gestimuleerd om het er een keer op te wagen. Lijkt me enigjes, zo'n kansloze obsessie Ieder zijn ding toch?
quote:Oostvogel schreef op 14 februari 2009 @ 00:56:

nou ik hoef bij voor niemand door een commissie...

en al zéker niet als ze jou bewust gekozen hebben !

`t zegt iets over jou in ieder geval.

Korte nietszeggende postings, die totááal niets toevoegen.

Enkel het topic, onnodig..off topic maken !

Dát dan weer wel (jammer genoeg)

Zullen we er gewoon niet meer op reageren; dan houdt het vanzelf op.

Iets interessants heeft ze toch niet te melden.
quote:Oostvogel schreef op 13 februari 2009 @ 23:10:

Is dát alles wat jij te melden hebt ?

Schrijven om te schrijven...dan gebruik je dit FORUM ook niet waarvoor het bedoeld is ! Mussk...of wil je enkel hier een penetrante geur achterlaten, zoals je nickname al aangeeft?

(...niet des mijns om zo te reageren...maar vind het zo zwak om maar iets neer te zetten om iets neer te zetten...en dan het hele verhaal te quoten...! Zinsloze schrijfdrang noem ik dat) jij snapt echt niets van "forums". Je reactie is zoals gewoonlijk weer "persoonlijk" en onnodig grievend. Daarmee overtreed je nu moedwillig de forumregels.
[quote]Ziiion schreef op 13 februari 2009 @ 17:33:

[...]

Omdat het met een paar mannen niet klikte hoeft dat toch niet zo te blijven? En ben je helderziend dat je zeker weet dat je al die jaren alleen was gebleven? Nu GM in je hoofd en hart is, is er gaan plaats voor een ander, dus hij kan het makkelijk aanmoedigen, hij weet wel beter.

Mee eens. Ik denk dat op deze aardbol meerdere "ware liefdes" rondlopen. Ik denk ook dat als je een minnaar hebt, je onbewust deze liefdes niet dichter bij laat komen. Als je dus echt los wil komen, moet je er dus mijns inziens ook actief wat aan doen. Niet half omslachtig, maar daadkrachtig! En als je niet los wil komen, dan doe je jezelf nu en in de toekomst mischien wel te kort.
quote:isolde55 schreef op 14 februari 2009 @ 10:20:

[...]Zullen we er gewoon niet meer op reageren; dan houdt het vanzelf op.

Iets interessants heeft ze toch niet te melden.Kom kom, je weet wel beter
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:isolde55 schreef op 14 februari 2009 @ 10:20:

[...]

Zullen we er gewoon niet meer op reageren; dan houdt het vanzelf op.

Iets interessants heeft ze toch niet te melden.Pardon? Moet je ook al op de persoonlijke toer? Ga jij nu de forumregels opnieuw maken ofzo? Daag je me nu uit om gemeen en onder de gordel te reageren?
quote:mussk schreef op 14 februari 2009 @ 10:44:

[quote]Ziiion schreef op 13 februari 2009 @ 17:33:

[...]

Omdat het met een paar mannen niet klikte hoeft dat toch niet zo te blijven? En ben je helderziend dat je zeker weet dat je al die jaren alleen was gebleven? Nu GM in je hoofd en hart is, is er gaan plaats voor een ander, dus hij kan het makkelijk aanmoedigen, hij weet wel beter.

Mee eens. Ik denk dat op deze aardbol meerdere "ware liefdes" rondlopen. Ik denk ook dat als je een minnaar hebt, je onbewust deze liefdes niet dichter bij laat komen. Als je dus echt los wil komen, moet je er dus mijns inziens ook actief wat aan doen. Niet half omslachtig, maar daadkrachtig! En als je niet los wil komen, dan doe je jezelf nu en in de toekomst mischien wel te kort.Nou het tegendeel is waar; Als ik een leuke man tegenkom dan stort ik me daar gelijk helemaal in. Een fout die ik dus wel vaker heb gemaakt. Dat is dan ook tevens het voordeel van een relatie met GM; daar kan ik me nooit volledig in verliezen.
quote:mussk schreef op 14 februari 2009 @ 11:08:

[...]

Pardon? Moet je ook al op de persoonlijke toer? Ga jij nu de forumregels opnieuw maken ofzo? Daag je me nu uit om gemeen en onder de gordel te reageren?

Waar lees je dan uit dat het over jou gaat? Niet alles draait om jou....jammer he

En dan nog: het staat iedereen vrij te reageren of NIET te reageren; volgens mij zijn dat hele normale forumregels.
quote:isolde55 schreef op 14 februari 2009 @ 11:10:

[...]Waar lees je dan uit dat het over jou gaat? Niet alles draait om jou....jammer heHet draait om mij, Mussk Kappen nu met dat defensieve, Isolde, Oostparkiet, het wordt irritant. Iedereen mag hier gewoon kwijt wat ie ervan vindt, van leuren met een GM, klaar. En als je daar niet aan bloot wil staan, dan schrijf je hier niet. Dat ik het een kansloze obsessie noem, hoeft niemand zich persoonlijk aan te trekken. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wat jammer dat jullie wat Very Cherry schrijft, zo naast jullie neerleggen. Heel vaak zit er gewoon een kern van waarheid in. Het is nu eenmaal zo zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Jammer dat jullie dat niet zien en zo in de verdediging springen i.p.v. eens echt te lezen wat zij schrijft ........Helicopteren noemen ze dat ook wel..........
quote:orchidea schreef op 14 februari 2009 @ 11:35:

Wat jammer dat jullie wat Very Cherry schrijft, zo naast jullie neerleggen. Heel vaak zit er gewoon een kern van waarheid in. Het is nu eenmaal zo zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Jammer dat jullie dat niet zien en zo in de verdediging springen i.p.v. eens echt te lezen wat zij schrijft ........Helicopteren noemen ze dat ook wel..........Psies! Helemaal mee eens.
quote:mussk schreef op 14 februari 2009 @ 12:56:

[...]

Psies! Helemaal mee eens.

Tja musk, volgens mij kun jij je die tijd ook nog wel herinneren, dat je helemaal verliefd was op jouw foute man..

Jij hebt toen volgens mij een hoop aan de steun van dit topic gehad.
quote:puk69 schreef op 14 februari 2009 @ 08:19:

Greys hoe is het met je vlinders? Vliegen ze nog rond Hoi Puk,

lief dat je aan mij denkt! Ja, de vlinders fladderen nog en hoe! Het is wel heftig...over 2 uurtjes komt hij hier voor het eerst. Ik heb een heel goed gevoel bij hem, hij voelt alsof ik thuis kom. Ik heb met 2 vriendinnen een behoorlijke discussie gehad; althans met een. De een vond dat ik de kinderen niet zo snel met hem moet confronteren. Mijn beste vriendinnetje had zoiets van 'het is toch niet dat je elke maand een andere kerel in huis haalt' dus zij vond het wel kunnen! Zij vindt dat ik gewoon moet genieten! Wij zien onszelf als setje, de intenties zijn behoorlijk serieus en ik vind dat de kinderen dit ook mee mogen maken. Ze hebben mijn boosheid gezien, ze hebben mij verdrietig gezien, ik heb ze meegenomen naar een begrafenis omdat ik vind dat dat allemaal bij het leven hoort. Dus vind ik ook dat ik mijn geluk en verliefdheid niet weg hoef te stoppen.

Het is heerlijk om een gewone relatie te hebben! Super dat hij gewoon zo komt, dat we met elkaar gaan eten, dat we zeëen van tijd hebben! Dat hij lekker kan blijven slapen en we super relaxt kunnen doen! Ik heb vanochtend mijn huis schoongemaakt, mijn bed verschoond, en ik moest wel denken aan mijn ex-GM. Afgezien van het feit dat ik hem nog steeds woest aantrekkelijk vind, begrijp ik niet that i put up with it, for so long!

Het is wel wennen. Ik ben eigenlijk zo gewend om mijn spontaniteit te beteugelen. Dat ik niet opeens de telefoon kan pakken om even iets te vertellen; nou ja, het kon wel alleen kreeg ik hem nooit live te spreken..... Dat ik nu gewoon een Valentijnskaart kon sturen (op mijn oude dag) was ook zo verfrissend! Erg eigenlijk, dat je al zo gecalculeerd bent en automatisch nadenkt over dingen en enorm goed bent in time'n en plannen.....

Hoe is het met jou? Ben wel aardig op de hoogte, want ik lees af en toe op het andere topic.... Hoop dat je een heel mooi boeket hebt gekregen van Pukman!

Dikke kus, G
Hoi Greys, heerlijk dat je nu zo vrijuit kan genieten en openlijk je vlinders kan laten gaan. Zal inderdaad wel wennen zijn om gewoon spontaan je gevoel te mogen volgen.

Met je kinderen tja als het goed voelt waarom niet. Iedere week een andere man die goed voelt gaat wel ver maar nu denk ik ga er dan ook gewoon voor. Kinderen mogen verdriet kennen maar ook zeker liefde en geluk. Ik hoop dat ze juist daarvan meekrijgen dat er goede en minder goede tijden zijn en dat dat ook gewoon hoort.

Hier een fijne dag met Pukman gehad. Samen verder geshopt en opgeruimd omdat we nog in huis bezig zijn. Het is zo mooi aan het worden en dat gewoon zomaar zonder plannen.

Ga jij maar lekker samen genieten vooral van de tijd en de rust die je kan nemen. Ik gun je het allerbeste en wij in de zomer champagne om het te vieren.
quote:rafaella schreef op 14 februari 2009 @ 13:59:

[...]

Tja musk, volgens mij kun jij je die tijd ook nog wel herinneren, dat je helemaal verliefd was op jouw foute man..

Jij hebt toen volgens mij een hoop aan de steun van dit topic gehad.

Ja dus? Nu probeer je me in verlegenheid te brengen ofzo?

Nogmaals ieders situatie is anders. Die van mij verdient ook niet de schoonheidsprijs, maar ik weet van mezelf dat als ik een getrouwde vent tegenkom dat ik die niet wil. Hoe leuk hij ook mag zijn. En als je mijn verhaal nog eens terug haalt weet je ook hoe dat gegaan is, ik ben er ingeluisd! Hij heeft me eerst een half jaar giga ingepalmt en gek gemaakt. En toen ik eenmaal verliefd en kwetsbaar was, vertelde hij me pas dat hij getrouwd was!! Nou, hoe kom je uit zo'n positie?! Zeker als je net je baan kwijt bent, je ziek (burn out) bent. Snappez-vous? Ik was te zwak, te afhankelijk om te breken met hem, daarvoor heb ik therapie nodig gehad. En ik weet hoe moeilijk het is om een spiegel voor je neus te krijgen, maar dat is soms gewoon nodig om te breken met het patroon waarin je zit. En of dit forum helpt? Nee, daar had ik toch echt therapie voor nodig. Dit forum helpt pas als je met de therapie al een stuk verder bent; zelfvertrouwen terugkrijgen, aan jezelf werken, leuke dingen doen e.d. Ik was mezelf kwijt en heb mezelf moeten terugvinden. Ik gun dat niemand, maar nogmaals iedereen moet het zelf weten.

Waar ik wel trots op ben is dat ik nooit met hem all the way naar bed ben geweest. Lekker frustrerend voor hem, vooral toen ik t uitmaakte.

Hoe zwak ik ook was, toch had ik die grens. Ik ben er zo blij mee, want daardoor heb ik uiteindelijk nu het gevoel dat ik me niet helemaal gegeven heb.
Mussk wees maar trots op jezelf meid! Je bent een kanjer!

Die ex- lafbek van mij heb ik voor @@#$%&*(^$$# uitgemaakt, en geschreven dat ze me nooit meer hoeft te mailen of te sms-en of te bellen. Treur mailtjes, dat hij zo moest huilen, ik schreef dat hij erg veel zelfmedelijden blijkbaar had, want zijn vrouw en kinderen zijn veel treuriger in mijn ogen. Dat ik medelijden heb met zijn vrouw van wie hij zegt niet meer te houden. Hij blijft thuis zitten voor de kinderen zegt hij, en hij offert zich op om met haar te zoenen en sex te hebben blijkbaar. Wat een lulkoek. Snap niet dat er vrouwen zijn die in zulk soort manipulatie smoezen trappen, maar zoals jij zegt Mussk je moet maar slecht in je vel zitten.

Mussk ik ben blij dat ik ook niet all the way met zo'n lafbek gegaan ben. Heb gisteren trouwens een leuk iemand ontmoet zie haar straks weer!

Liefs Ziiion
@Allen;

Een forum kent medestanders en tegenstanders wanneer het een "hot-item" betreft. Ik denk dat men de minaressen/minnars-topics daar wel onder kan scharen.

Alle meningen zijn welkom, zowel felle tegenstanders, als mensen die het met elkaar eens zijn. Plaats aub je reacties met respect naar je discussiepartners, en zonder steken onder de gordel en persoonlijke sneren.

Ik reken erop dat jullie je willen (en kunnen) houden aan mijn verzoek.

Dank jullie wel
quote:Viva Angel5 schreef op 14 februari 2009 @ 20:09:

@Allen;

Een forum kent medestanders en tegenstanders wanneer het een "hot-item" betreft. Ik denk dat men de minaressen/minnars-topics daar wel onder kan scharen.

Alle meningen zijn welkom, zowel felle tegenstanders, als mensen die het met elkaar eens zijn. Plaats aub je reacties met respect naar je discussiepartners, en zonder steken onder de gordel en persoonlijke sneren.

Dank jullie wel Helemaal mee eens.
quote:Ziiion schreef op 14 februari 2009 @ 18:46:

Mussk wees maar trots op jezelf meid! Je bent een kanjer!

Die ex- lafbek van mij heb ik voor @@#$%&*(^$$# uitgemaakt, en geschreven dat ze me nooit meer hoeft te mailen of te sms-en of te bellen. Treur mailtjes, dat hij zo moest huilen, ik schreef dat hij erg veel zelfmedelijden blijkbaar had, want zijn vrouw en kinderen zijn veel treuriger in mijn ogen. Dat ik medelijden heb met zijn vrouw van wie hij zegt niet meer te houden. Hij blijft thuis zitten voor de kinderen zegt hij, en hij offert zich op om met haar te zoenen en sex te hebben blijkbaar. Wat een lulkoek. Snap niet dat er vrouwen zijn die in zulk soort manipulatie smoezen trappen, maar zoals jij zegt Mussk je moet maar slecht in je vel zitten.

Mussk ik ben blij dat ik ook niet all the way met zo'n lafbek gegaan ben. Heb gisteren trouwens een leuk iemand ontmoet zie haar straks weer!

Liefs ZiiionJa, echt, ik vond het zelf heel moeilijk om het weer te vertellen. Dat wilde ik eigenlijk niet meer, maar vooruit... dan weet je ook mijn verhaal. Iedereen heeft een ander verhaal. Maar jij had er ook een met manipulaties en smoezen. Je wil niet weten hoe hij mijn leven nog heeft verpest door mijn familie te bellen en mij zwart te maken. Nou, gelukkig is dat allemaal voorbij en speel ik nu de hoofdrol in mijn film, waarin hij niet voorkomt. Heerlijk!
quote:Viva Angel5 schreef op 14 februari 2009 @ 20:09:

@Allen;

Dank jullie wel

tnx angel!

quote:isolde55 schreef op 14 februari 2009 @ 11:09:

[...]

Nou het tegendeel is waar; Als ik een leuke man tegenkom dan stort ik me daar gelijk helemaal in. Een fout die ik dus wel vaker heb gemaakt. Dat is dan ook tevens het voordeel van een relatie met GM; daar kan ik me nooit volledig in verliezen.

Oh, Isolde, wat herkenbaar weer. Precies zoals ik er zelf over denk! In het verleden heb ik heel wat tijd verdaan door me te verliezen in relaties met mannen van wie ik achteraf gezien had kunnen weten dat het nooit echt leuk zou kunnen worden. Jaren samengewoond, heel veel tijd verknoeid. Dankzij GM sta ik seksueel niet op een droogje en kan zo veel beter het geduld opbrengen iemand eerst beter te leren kennen voordat ik all the way ga. Verder kan ik erg goed met hem praten en dat is dan ook weer een toetssteen voor nieuwe relatie.

Veel mensen zijn geneigd minnaressen van GM´s zielig te vinden omdat ze zich tevreden stellen met "de kruimels". Maar misschien is GM in zekere zin ook wel zielig. Die van mij is smoorverliefd en bang mij kwijt te raken (al wil hij niet zo ver gaan te scheiden) terwijl ik mezelf emotioneel beter in de hand heb. Ik ben gecharmeerd van hem, denk veel aan hem, verheug me op zijn bezoeken, houd op een bepaalde manier ook van hem maar vlinders? Nee, die heb ik in toom en hij niet.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
quote:Very Cherry schreef op 14 februari 2009 @ 11:20:

[...]

Het draait om mij, Mussk Kappen nu met dat defensieve, Isolde, Oostparkiet, het wordt irritant. Iedereen mag hier gewoon kwijt wat ie ervan vindt, van leuren met een GM, klaar. En als je daar niet aan bloot wil staan, dan schrijf je hier niet. Dat ik het een kansloze obsessie noem, hoeft niemand zich persoonlijk aan te trekken. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Tonen maken de muziek !

Oostvogel is de nickname ....Thanks !
Jammer, maar mijn zin is verdwenen om nog langer hier te schrijven. Wat je schrijft wordt direct onderuit gehaald. Er wordt geschreven, puur om een reactie uit te lokken wat voor een sneeuwbal effect zorgt, die het doel van dit topic geheel voorbij gaat ! En dan komt er een, terechte, reactie van Angel en die wordt dan nog bedankt ook, door degene die mede de oorzaak is voor de waarschuwing. Dáár kan ik slecht tegen.

@Isolde en graaggedaan...bye bye girls ! Cu arround !

Ziiion, greys, ik wens jullie heel veel liefde en geluk met jullie nieuwe lief...maak er iets moois van !!

anoniem_80704 wijzigde dit bericht op 15-02-2009 01:49
Reden: zinnetje veranderd...
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven