Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Als ik me in een discussie moet bedienen van termen als " krijg de tering mens wat ben je toch een achterlijke idioot", zijn mijn inhoudelijk argumenten denk ik op.
:-)
Ik loop een beetje achter geloof ik, zit nog met uitspraken in mn hoofd van Eleonora, Lady Voldemort en weet ff niet meer.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
MaryCrawley schreef:
21-08-2017 16:00
Vind je? Ik vind dat eigenlijk heel logisch.

Racisme, antisemitisme, en overige hate speech moet je m.i. totaal niet gedogen. Dat is ook gewoon illegaal, heel makkelijk.

En het is ook van een totaal andere orde dan een-op-een fel discussieren zonder dat daarbij een mod de ene partij voor de ander hoeft te 'beschermen' voor de gezelligheid.

Dus: "Godskolere mens, wat ben je een kortzichtige trut".

Prima

"Negers zijn apen die eens terugmoeten naar de jungle".

Niet prima.

Het is zó makkelijk. En juist als die grenzen eens strak getrokken worden kan je daarbinnen gewoon de boel loslaten. Terwijl er nu soms om een grapje ineens bannen vallen terwijl een discriminerende opmerking blijft staan.
Heel goed verwoord :kneel:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
MaryCrawley schreef:
21-08-2017 16:00
Vind je? Ik vind dat eigenlijk heel logisch.

Racisme, antisemitisme, en overige hate speech moet je m.i. totaal niet gedogen. Dat is ook gewoon illegaal, heel makkelijk.

En het is ook van een totaal andere orde dan een-op-een fel discussieren zonder dat daarbij een mod de ene partij voor de ander hoeft te 'beschermen' voor de gezelligheid.

Dus: "Godskolere mens, wat ben je een kortzichtige trut".

Prima

"Negers zijn apen die eens terugmoeten naar de jungle".

Niet prima.

Het is zó makkelijk. En juist als die grenzen eens strak getrokken worden kan je daarbinnen gewoon de boel loslaten. Terwijl er nu soms om een grapje ineens bannen vallen terwijl een discriminerende opmerking blijft staan.
Dit.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Kolere, wat een gejank weer op het modtopic.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
simbalabimba schreef:
21-08-2017 16:19
Als ik me in een discussie moet bedienen van termen als " krijg de tering mens wat ben je toch een achterlijke idioot", zijn mijn inhoudelijk argumenten denk ik op.
:-)
Ik loop een beetje achter geloof ik, zit nog met uitspraken in mn hoofd van Eleonora, Lady Voldemort en weet ff niet meer.
Soms is " wat ben je een achterlijke idioot " best inhoudelijk. Iemand de tering wensen dan weer niet.
blijfgewoonbianca schreef:
21-08-2017 17:20
Soms is " wat ben je een achterlijke idioot " best inhoudelijk. Iemand de tering wensen dan weer niet.
Waar is de tijd gebleven dat wij elkaar 'ouwe betweterige muts' konden noemen, vrouw Wijnstekers?
Er is hier maar 1 ouwe betweterige muts en dat ben ik ja.
-bambi- schreef:
21-08-2017 17:43
Er is hier maar 1 ouwe betweterige muts en dat ben ik ja.
Daar breng ik niets tegen in :lol:
Eens met de post van MaryC.
Ik zet hem ook maar even hier neer want wordt toch gegumd:

XXX schreef: ↑21-08-2017 17:42
Huh??
Echt raar dat iemand een waarschuwing of ban voor 'op de man' krijgt voor een post waarin geen naam genoemd wordt.

Mogen we nog wel posten op Viva, mods? Of alleen klikjes aanleveren?

Zal wel gewist worden wegens vragen over het beleid of wegens offtopic.
:yawnee:

Edit: ik vergat de groetjes te doen.
Bij deze.

En ik vind dat ik zelf wel bepaal of het 'op de man' is. Dat anderen staffen en dat er ook daadwerkelijk actie wordt ondernemen omdat Klaasje43 vindt dat Yasmijn onheus bejegend wordt. En die Yasmijn zit er totaal niet mee.

Ik. Kan. Dat. Zelf. Bepalen! En ik denk de meesten hier.
Yas, geef toe, sinds wij niet meer 'op de man' posten is het hier een stuk gezelliger geworden.
Ze hebben gewoon gelijk, die mods. Altijd.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
21-08-2017 18:02
Yas, geef toe, sinds wij niet meer 'op de man' posten is het hier een stuk gezelliger geworden.

Solo, kom in mijn armen! :couple:

:rofl:
21-08-2017 17:18
Kolere, wat een gejank weer op het modtopic.

Ik las het :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
En de vraag van BGB over racisme wordt compleet genegeerd door de mods. Was wel te verwachten.
Solomio schreef:
21-08-2017 18:02
Solo, geef toe, toen wij niet zo weggegumd werden, was het posten hier een stuk leuker en hebben we vele, vele avond flauw gelegen van het lachen :lol:
Toen had je nog echt een community. In voor-en tegenspoed.
In het ene topic legde je elkaar het vuur na aan de schenen en in het ander topic dronk je tegelijkertijd samen een drankje en lag je dubbel van het lachen. :HA:
Vroeger, toen forummen hier nog leuk was en we min of meer zelfregulerend waren. We konden een ruzietje uitvechten. Maar dat kan niet meer, je zit zo op die strafbank, te bespottelijk voor woorden. :-?
We waren toen ook met veel minder mensen die je ook nog eens allemaal kende en dat waren normale vrouwen op een enkeling na en kon je nog eens wat vertrouwelijks delen. Daar peins ik niet meer over. Wat ik niet wil wat de wereld weet, slinger ik niet op dit forum.
charlottew88 schreef:
21-08-2017 18:11
En de vraag van BGB over racisme wordt compleet genegeerd door de mods. Was wel te verwachten.
Ignorance. Meer kan ik er niet van maken. Een onzichtbare CM en stagiaires met de handen in het haar.
Hilarisch dit gejank hier.. Als de mods werkelijk consequent zouden modereren dan zouden vele vele forummers die nu zo gillen allang een perma hebben.. :lightbulb:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Nou, koop een taart en vier het.

Ik ben onzichtbaar voor de mods. Nooit een waarschuwing waar het wel verdiend zou zijn. Of minstens consequent enzo.

Dus als iemand iets lelluks kwijt moet dan geef je me maar een hint en post ok het wel ff.
Eens dat alleen de staf van de 'man' voor 'op de man' door de mods beoordeeld zou moeten worden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Rosabella1 schreef:
21-08-2017 18:22
Hilarisch dit gejank hier.. Als de mods werkelijk consequent zouden modereren dan zouden vele vele forummers die nu zo gillen allang een perma hebben.. :lightbulb:
Als er op racisme, vluchtelingenhaat, etc eens gemodereerd zou worden zou jij al 100 jaar niet meer posten.
Of vergis ik me weer eens in nickwissel nr. zoveel ?
21-08-2017 18:47
Als er op racisme, vluchtelingenhaat, etc eens gemodereerd zou worden zou jij al 100 jaar niet meer posten.
Of vergis ik me weer eens in nickwissel nr. zoveel ?
O fuck ja, ik zie nu de quote.
Oudblond schreef:
21-08-2017 18:39
Eens dat alleen de staf van de 'man' voor 'op de man' door de mods beoordeeld zou moeten worden.
Nee, door 'de man' zelf. Als er iets gestaft wordt wat mij aangaat, dan wil ik zelf beoordelen of ik dat kwetsend vind.

Dus staffen: als het over jezelf gaat. Klaasje42 hoeft niet te staffen als het over mij gaat.
Man,man, man. Er is toch geen reet meer aan zo?
En ik erger me werkelijk wezenloos aan het Mod team.
Zijn nog te beroerd om zelf de spam op te speuren, de CM zit ergens in een kelder het einde der tijden af te wachten samen met Rasheed en de communicatie naar de forummers toe is niet eens om te huilen, maar gewoon niet aanwezig.

In 25 jaar internet nog nooit zo'n zooitje meegemaakt :(
yasmijn schreef:
21-08-2017 19:04
Nee, door 'de man' zelf. Als er iets gestaft wordt wat mij aangaat, dan wil ik zelf beoordelen of ik dat kwetsend vind.

Dus staffen: als het over jezelf gaat. Klaasje42 hoeft niet te staffen als het over mij gaat.
volgens mij bedoeld Oudblond dat ook.

Ik ben het daar trouwens mee eens, hoeft een ander niet te doen, kleuterschool gedrag.
yasmijn schreef:
21-08-2017 19:04

Precies. Ook niet als het om 'bekend maken nick' gaat. Waar Blondie nu voor geband is. Dat deed ik namelijk zelf ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven