Waar slaapt jullie kat?
woensdag 23 augustus 2017 om 16:54
woensdag 23 augustus 2017 om 16:56
Probeer eens een schoenendoos of andere doos in een formaat waar kat precies in past. Dat is hier favoriet, naast het kussentje bovenop de krabton, als het zonnetje door het raam daar op schijnt....
Ik had ook een mooi mandje voor mijn kittens, maar het enige wat ze daar in deden was plassen, dus die lag na 2 dagen in de kliko.
Ik had ook een mooi mandje voor mijn kittens, maar het enige wat ze daar in deden was plassen, dus die lag na 2 dagen in de kliko.
woensdag 23 augustus 2017 om 17:01
Dan zijn wij niet de enige....onze oudste in de winter naast mij op het kussen en lekker onder het dekbed... Heerlijk warm.
woensdag 23 augustus 2017 om 17:07
woensdag 23 augustus 2017 om 17:11
Bij voorkeur op een stapel verse witte was - de dames zelf zijn uiteraard zwart
Verder heb ik zo'n tentgevalletje dat wel populair is (een van de weinige echte kattendingen waar ze naar omkijken), op een stoel, overdag op ons bed, 's avonds op de sofa net daar waar ik wil gaan zitten, tijdens de winter onder de kachel, heel uitzonderlijk in de mandjes in de krabpaal, bovenop de kasten, vlak voor de tv, in een zo klein mogelijke kartonnen doos.
Een apart (veel te duur met geborduurd kroontje erop) slaapmandje hebben ze 5 minuten gehad maar dat werd zo vakkundig genegeerd dat die eruit is gegaan.
Verder heb ik zo'n tentgevalletje dat wel populair is (een van de weinige echte kattendingen waar ze naar omkijken), op een stoel, overdag op ons bed, 's avonds op de sofa net daar waar ik wil gaan zitten, tijdens de winter onder de kachel, heel uitzonderlijk in de mandjes in de krabpaal, bovenop de kasten, vlak voor de tv, in een zo klein mogelijke kartonnen doos.
Een apart (veel te duur met geborduurd kroontje erop) slaapmandje hebben ze 5 minuten gehad maar dat werd zo vakkundig genegeerd dat die eruit is gegaan.
woensdag 23 augustus 2017 om 17:21
woensdag 23 augustus 2017 om 17:40
Bijzonder dat je twijfelt een mand voor de kat aan te schaffen. Waarom heb je die nog niet? Kat moet toch ook ergens slapen.
Dus bied je kat een lekkere mand aan, zodat de kat dit kan afwijzen
Mijn kat ligt graag: op de bank, op een handdoek, in een schoenendoos, in een hangmatje, in een kattenmandje, tussen de vuile was, op de koelkast, op bed, op een tijdschrift op m'n bureau... etc.
Dus bied je kat een lekkere mand aan, zodat de kat dit kan afwijzen
Mijn kat ligt graag: op de bank, op een handdoek, in een schoenendoos, in een hangmatje, in een kattenmandje, tussen de vuile was, op de koelkast, op bed, op een tijdschrift op m'n bureau... etc.
woensdag 23 augustus 2017 om 17:52
Náást het speciale kussentje voor haar in de vensterbank, náást de poezenmand, de fleecedeken is echt favoriet, op de bank, de stoel, de eetkamerstoel, bovenop de kast, achter de tuinstoelen, languit midden in de kamer, op de bedden, op het stapeltje handdoeken in de open kast in de badkamer (daarvoor moet ze echt proppen, heel knap).
Echt overal dus, behalve op de plekken die speciaal voor haar zijn.
Haal ik de mandjes weg, ligt ze daar weer wel
Echt overal dus, behalve op de plekken die speciaal voor haar zijn.
Haal ik de mandjes weg, ligt ze daar weer wel