Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 23 augustus 2017 om 23:02
Ja logisch, maar gelukkig zal hij dit snel vergeten en je nog net zo'n lieve mama vinden. Hij heeft wel gezien dat je de situatie op een kalme manier op probeerde te lossen. Zonder geweld, dat is ook veel waard. Je kunt het hem ook zo uitleggen natuurlijk. Dat geweld niet de oplossing islemoos2 schreef: ↑23-08-2017 22:55Ja, je moet er niet aan denken wat het arme kind thuis meemaakt. Schoppen zou ik ook niet doen (en zo'n arm kind nog een trauma bezorgen) maar mijn 6-jarige was even heel erg teleurgesteld in zijn moeder. Dat zijn ouders toch niet stiekem superheroes zijn compleet met laserstraalogen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 24 augustus 2017 om 08:23
Ik heb jaren amper gekookt. Maar toen woonde ik in het centrum van de stad.
Thaise salade/ chinees maar dan authentiek oid 2 dagen
Afhaal soep.
Studentenhap uit eten paar keer
Brood
En er is altijd een verse pizza of salade van de ah die wél te eten is. Gewoon even allemaal proberen
donderdag 24 augustus 2017 om 10:37
En anderen beschuldigen van berichten wissen die door de mod gewist zijn (na eigen staf)... uitermate bijzonder weer.friezinnetje2014 schreef: ↑24-08-2017 10:33Doet ze niet, is veel te veel bezig met van alles te bedenken wat de TO van het topic wel niet allemaal kan gaan doen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 24 augustus 2017 om 10:55
Geduld ,.Ze moet iedereen nog ff loepen ,zinnetjes kopiëren en plakkenfriezinnetje2014 schreef: ↑24-08-2017 10:33Doet ze niet, is veel te veel bezig met van alles te bedenken wat de TO van het topic wel niet allemaal kan gaan doen.
Daarna komt ze met de deurknop nog in haar handen binnen stieren.
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
donderdag 24 augustus 2017 om 14:25
donderdag 24 augustus 2017 om 14:32
Nee dat lees je verkeerd, het is gewoon logisch dat je een reactie geeft op de openingspost. Mijn vraag kwam ook vanuit de irritatie van het nutteloos quoten van lappen teksten openingspost.friezinnetje2014 schreef: ↑24-08-2017 14:25toch weer een zeer handige reactie van een mod in het modtopic. Op de vraag van iemand of het nu wel of niet mag om een OP te quoten, krijg je als antwoord: De complete OP mag niet gequote worden, maar je mag natuurlijk wel op de OP reageren. Euh ja, lijkt me dat laatste wel logisch.
donderdag 24 augustus 2017 om 14:37
donderdag 24 augustus 2017 om 14:40
Hier wordt ook nutteloos gequote: overig/centraal-moderatortopic/list_messages/378283/115
donderdag 24 augustus 2017 om 15:36
Hey, de naam wordt genoemd!
Als naïeve, niet zo ervaren forummer nam ik aan dat degene die mij beschuldigde van post verwijderen daar zelf geen rol in had. Dus heb ik in het moderatortopic gevraagd wat er was gebeurd, aangezien ik zelf niets verwijderd had. Vervolgens heeft de mod daar keurig op gereageerd en blijkt dat ik door de beschuldigende forummer gestaft was met als doel mijn post te verwijderen. Wie het snapt ...
donderdag 24 augustus 2017 om 15:38