Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 24 augustus 2017 om 17:42
Daar moest ik ook vreselijk om lachen. Valt er toch nog wat te lachen in dat topic.MoirenPhae schreef: ↑24-08-2017 17:40Koop een krant en zorg dat de datum van de krant op de foto's zichtbaar is. Je hebt dan bewijs met datum.
De datum zit idd niet in het digitale bestand verwerkt en met een krant valt idd ook niet te frauderen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 24 augustus 2017 om 17:48
MoirenPhae schreef: ↑24-08-2017 17:40Koop een krant en zorg dat de datum van de krant op de foto's zichtbaar is. Je hebt dan bewijs met datum.
De datum zit idd niet in het digitale bestand verwerkt en met een krant valt idd ook niet te frauderen.
Ik vind dat hele topic en bijbehorende inzameling vrij bizar.
donderdag 24 augustus 2017 om 17:58
Lady_Voldemort schreef: ↑24-08-2017 17:55Oh is er weer een inzamelingsactie? Ik ben dol op inzamelingsacties![]()
Ja misschien kan je wat te lezen of knutselen naar TO sturen.
donderdag 24 augustus 2017 om 18:00
Goedkoper dan enkeltje Bram. Die rijdt nogal duur.
donderdag 24 augustus 2017 om 18:50
Echt he.MoirenPhae schreef: ↑24-08-2017 17:40Koop een krant en zorg dat de datum van de krant op de foto's zichtbaar is. Je hebt dan bewijs met datum.
Het is goed bedoeld moeten we maar denken.
donderdag 24 augustus 2017 om 22:57
Sommige dingen veranderen hier nooit.
overig/aangerand-door-buurman/list_mess ... #p27467481
overig/aangerand-door-buurman/list_mess ... #p27467481
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
donderdag 24 augustus 2017 om 23:05
Zeker maar vervolgens badinerend de TO na gaan doen zegt dus dat het een relnicht is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 24 augustus 2017 om 23:09
Zoals je kunt lezen was dit ook het punt waarop ik besloot dat het een relnicht was. Totdat moment kon (al werd met elke post die kans kleiner) het nog steeds iemand zijn met gewoonweg een volkomen andere mening.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.