Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Laat ook maar. :popcorn:
Nou... Zeldzaam interessant wederom. (oeps nu ben ik passief-agressief)
MoirenPhae schreef:
25-08-2017 15:11
Wat is je missie hier dan, tussen al die nare nsb' ers? Zeg gewoon wat je wil, nsb' er, niet zo fucking laf man.
hoezo missie? heb jij hier ook een missie? ik wil niets van jou, zit hier zoals iedereen een beetje voor tijdverdrijf en vertier maar wel met respect en genegenheid als basis.
MarokkaanseVent schreef:
25-08-2017 15:15
hoezo missie? heb jij hier ook een missie? ik wil niets van jou, zit hier zoals iedereen een beetje voor tijdverdrijf en vertier maar wel met respect en genegenheid als basis.
De waarheid en sterven als martelaar enzo.
MarokkaanseVent schreef:
Respect moet zeker maar van een kant komen?
MoirenPhae schreef:
25-08-2017 15:23
De waarheid en sterven als martelaar enzo.
dat moe je niet letterlijk opvatten. ik ben over het algemeen een redelijk mens dus als ik vind dat ik de waarheid naar eigen goedvinden moet kunnen prediken, dan doe ik dat met de consequenties van dien en dat is dus een ban.
MarokkaanseVent schreef:
25-08-2017 15:38
dat moe je niet letterlijk opvatten. ik ben over het algemeen een redelijk mens dus als ik vind dat ik de waarheid naar eigen goedvinden moet kunnen prediken, dan doe ik dat met de consequenties van dien en dat is dus een ban.
Prediken is altijd dom.
MarokkaanseVent schreef:
25-08-2017 15:01
Ik ben mond dood gemaakt doordat iemand mij heeft gesnitched. Ik zal de waarheid blijven verkondigen al moet ik sterven als martelaar van het vrije woord.
Je bent een vervelende man.
MarokkaanseVent schreef:
25-08-2017 15:38
De waarheid bestaat niet. Het is vervelend en arrogant als iemand het nodig vindt om zijn of haar eigen waarheid te prediken. Alsof andere mensen niet zelf kunnen nadenken.

In andere woorden: prediken doe je maar tegen jezelf wat mij betreft.
Mensen wegzetten als brandhout voor de hel vind ik nou niet bepaald redelijk en respectvol :wtf:
Zwijgen is goud.
En ik ben brandhout voor de hel. Dat is respectvol? Shit ik moet terug naar school denk ik...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Zou ik ook gezegd hebben tegen de wijze te midden van dwazen. Ssst! Denk aan de slapende honden!
-Kia-Ora- schreef:
25-08-2017 15:59
En ik ben brandhout voor de hel. Dat is respectvol? Shit ik moet terug naar school denk ik...
Heb je zo'n bos hout voor de deur dan?
MoirenPhae schreef:
25-08-2017 16:01
Dat wou ik ook net typen!
MoirenPhae schreef:
25-08-2017 16:01
Tsssk, niet net doen of je dat niet weet. Je hebt er nota bene aan gezeten :-o .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
MarokkaanseVent schreef:
Genegenheid ? Voor wie of wat dan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb je naasten lief... 't Is op napraat droeviger gesteld dan ik voor mogelijk hield.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 25-08-2017 16:11
58.88% gewijzigd
Afbeelding
Katalina schreef:
25-08-2017 15:56
Mensen wegzetten als brandhout voor de hel vind ik nou niet bepaald redelijk en respectvol :wtf:
Heb je ook gezien wat ze zei? nee! en de moderatoren ook niet, want zij heeft gauw haar bericht verwijderd.
blijfgewoonbianca schreef:
25-08-2017 16:08
Genegenheid ? Voor wie of wat dan ?
dit bijvoorbeeld,
Bossanova schreef:
25-08-2017 16:10
Heb je naasten lief... 't Is op napraat droeviger gesteld dan ik voor mogelijk hield.
[quote=blijfgewoonbianca post_id=27469830 time=1503670241 user_id=14325]
Ik ga een workshop webpastoor of zo volgen, denk ik.
MarokkaanseVent schreef:
25-08-2017 16:12
Goed verhaal ; lekker kort 😆
MarokkaanseVent schreef:
25-08-2017 16:11
Heb je ook gezien wat ze zei? nee! en de moderatoren ook niet, want zij heeft gauw haar bericht verwijderd.
Nou, 't was vast te verschrikkelijk voor woorden. Daar staat Kia-Ora om bekend, die vreselijke uitspraken van haar. :bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven