Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:15
hoezo missie? heb jij hier ook een missie? ik wil niets van jou, zit hier zoals iedereen een beetje voor tijdverdrijf en vertier maar wel met respect en genegenheid als basis.MoirenPhae schreef: ↑25-08-2017 15:11Wat is je missie hier dan, tussen al die nare nsb' ers? Zeg gewoon wat je wil, nsb' er, niet zo fucking laf man.
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:23
De waarheid en sterven als martelaar enzo.MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 15:15hoezo missie? heb jij hier ook een missie? ik wil niets van jou, zit hier zoals iedereen een beetje voor tijdverdrijf en vertier maar wel met respect en genegenheid als basis.
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:36
Respect moet zeker maar van een kant komen?MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 15:15hoezo missie? heb jij hier ook een missie? ik wil niets van jou, zit hier zoals iedereen een beetje voor tijdverdrijf en vertier maar wel met respect en genegenheid als basis.
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:38
dat moe je niet letterlijk opvatten. ik ben over het algemeen een redelijk mens dus als ik vind dat ik de waarheid naar eigen goedvinden moet kunnen prediken, dan doe ik dat met de consequenties van dien en dat is dus een ban.
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:47
Prediken is altijd dom.MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 15:38dat moe je niet letterlijk opvatten. ik ben over het algemeen een redelijk mens dus als ik vind dat ik de waarheid naar eigen goedvinden moet kunnen prediken, dan doe ik dat met de consequenties van dien en dat is dus een ban.
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:51
Je bent een vervelende man.MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 15:01Ik ben mond dood gemaakt doordat iemand mij heeft gesnitched. Ik zal de waarheid blijven verkondigen al moet ik sterven als martelaar van het vrije woord.
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:55
De waarheid bestaat niet. Het is vervelend en arrogant als iemand het nodig vindt om zijn of haar eigen waarheid te prediken. Alsof andere mensen niet zelf kunnen nadenken.MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 15:38dat moe je niet letterlijk opvatten. ik ben over het algemeen een redelijk mens dus als ik vind dat ik de waarheid naar eigen goedvinden moet kunnen prediken, dan doe ik dat met de consequenties van dien en dat is dus een ban.
In andere woorden: prediken doe je maar tegen jezelf wat mij betreft.
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:03
Dat wou ik ook net typen!
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:07
Tsssk, niet net doen of je dat niet weet. Je hebt er nota bene aan gezeten
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:08
Genegenheid ? Voor wie of wat dan ?MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 15:15hoezo missie? heb jij hier ook een missie? ik wil niets van jou, zit hier zoals iedereen een beetje voor tijdverdrijf en vertier maar wel met respect en genegenheid als basis.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:12
dit bijvoorbeeld,
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:15
Goed verhaal ; lekker kort
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:15
Nou, 't was vast te verschrikkelijk voor woorden. Daar staat Kia-Ora om bekend, die vreselijke uitspraken van haar.MarokkaanseVent schreef: ↑25-08-2017 16:11Heb je ook gezien wat ze zei? nee! en de moderatoren ook niet, want zij heeft gauw haar bericht verwijderd.