Over ex heen komen

26-08-2017 23:23 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen.

Het is al een maand uit met mijn ex vriendin, waarmee ik een relatie heb gehad van 2 jaar. Ik (19) ben haar (20) aller eerste serieuse relatie.

Nu is het uit gegaan omdat ze niet meer gelukkig was en niet meer "gek" op mij is. Dit komt omdat ze de laatste paar maandjes van onze relatie veel problemen hebben gehad (niets met vreemdgaan, gewoon ruzies).

Wel houd ze nog veel van mij. We hebben geen contact meer omdat dit voor ons beiden teveel pijn doet, maar als we elkaar spreken (ze stuurt me spontaan berichtjes als ik met een ander meisje afspreek of als ik, zoals morgen, naar een festival ga) stuurt ze me een berichtje, en spreekt ze me altijd aan met "lieverd"
Ook toen we elkaar zagen toen ze d'r spullen op kwam halen, een weekje geleden, moest ze gelijk helemaal huilen en kon ze niet stoppen met mij te knuffelen en mijn hand vast te pakken.

Het moeilijke is is dat ze wel steeds zegt dat ze denkt dat we niet meer samen komen.

Hoe kom ik nou snel over haar heen?
Ik blijf de hele dag door aan haar denken.
Ik mis haar. Zij mij ook zegt ze, maar blijkbaar niet genoeg.

Ik heb haar op alles verwijderd. Nummer, facebook, instagram.
Ik zie haar over een maand weer op een feest van een gemeenschappelijke vriend, en over 3 maanden gaan we nog ergens heen waar we al heen zouden gaan, en we beiden niet ons kaartje wilt afgeven omdat we allebei graag willen.

Hoe vergeet ik haar het snelst? Ik hoop namelijk nog steeds erg op een 2de relatie (waarvan we dan wel weer BEIDE denken dat die beter zal gaan dan de eerste)
Ik weet echt niet wat ik moet doen :(

Please help?
Jij was haar allereerst relatie. Het is voorbij, dus denk aan de toekomst ipv het verleden. De relatie is niet voor niets uitgegaan.
Niet naar dat feest gaan en je kaartje verkopen.
Zoek een ander. Een rebound heet dat.
dus ze moet ineens laten weten dat ze nog bestaat als jij met een ander afspreekt. dat is niet spontaan, dat is wel degelijk voorbedachte rade. Ze wil jou niet, maar ze wil ook niet dat jij met een ander afspreekt, of dat jij het dan niet leuk hebt omdat ze weer in je gedachten is gedrongen. probeer haar te negeren, blokkeer haar en ga je eigen weg.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat moet je doen?
Elkaar even een hele tijd met rust laten, blijft zij contact opnemen? blokkeer dat dan, of reageer gewoon niet meer.
Het is niet voor niets uit, dus laat het los, wat zij verder doet of tegen je zegt, negeer dat voorlopig maar. misschien kunnen jullie over een tijd wel vrienden zijn, maar laat dat nu maar eerst even.
Snel over iets heenkomen, kun je zelf niet echt regelen, dus laat toe wat je voelt, en accepteer het, dat werkt het beste, verder zoek afleiding, en ga lekker stappen.
_Amand schreef:
26-08-2017 23:39
Zoek een ander. Een rebound heet dat.
Probeer ik al, maar wilt nog niet lukken🤔
Destroy2 schreef:
27-08-2017 08:42
Probeer ik al, maar wilt nog niet lukken🤔
Geduld. Zodra je genoeg ruimte in je hoofd hebt komt dat vanzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven