Roddelen met de korreltjes op het plafond.
zondag 27 augustus 2017 om 00:08
Voor de zoveelste nacht op rij lig ik wakker. Ter vermaak maar gaan roddelen met de korreltjes op het plafond. Alleen zijn we inmiddels wel uitgekletst. Ze hebben niet echt veel nieuws meer te vertellen
en we vallen een beetje in herhaling. Ik weet inmiddels hoe groot de familie in de slaapkamer is, welke de boef van de familie is (deze heeft zich genesteld op de muur ipv het plafond), wie er binnenkort de boel loslaat (en zich dus naar beneden gaat laten vallen, of zich niet zal verzetten tegen Mister Vacuuuuum), hoe legendarisch hun feestjes zijn, hoe een slechte huisvrouw ik ben (
) omdat ik bewust die ene huisspin laat zitten tegen de mugjes en wat er zoal gebeurt als ik er niet ben, weinig spannends blijkbaar.
Wie is de korreltjes op het plafond ook meer dan zat en wil gezellig mee kletsen? Deel hier al je roddels, legendarische feestjes en het grote verdriet van de korreltjes en jezelf.

Wie is de korreltjes op het plafond ook meer dan zat en wil gezellig mee kletsen? Deel hier al je roddels, legendarische feestjes en het grote verdriet van de korreltjes en jezelf.

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

zondag 27 augustus 2017 om 00:37
Wil je dat ik het je even uitleg?kledderkadet schreef: ↑27-08-2017 00:35Eh, nee, en ik heb het echt geprobeerd! Roddelen met de korreltjes op je plafond??!! Tijd om jezelf door te verwijzen!

zondag 27 augustus 2017 om 00:38
Ze bedoelt dat ze niet kan slapen en het plafondstaren zat is. Denk ik.kledderkadet schreef: ↑27-08-2017 00:35Eh, nee, en ik heb het echt geprobeerd! Roddelen met de korreltjes op je plafond??!! Tijd om jezelf door te verwijzen!
zondag 27 augustus 2017 om 00:41
Nou Ja, blijkbaar is het wel wat te vroeg, aangezien je nog gesprekken ligt te voeren met de korreltjes.
Waarom ga je er niet gewoon eventjes uit dan, volgens mij word je alleen maar onrustiger van dat proberen te slapen. (waardoor je alleen maar later in slaap valt. Zo werkt dat bij mij i.i.g.)

zondag 27 augustus 2017 om 00:43

zondag 27 augustus 2017 om 00:45
Doe ik meestal ook hoor. Ik weet wat ik kan doen om makkelijker in slaap te komen en doe dat vaak ook gewoon. Alleen had ik vandaag vooral behoefte aan een gezellig babbeltjeQueenArachnia schreef: ↑27-08-2017 00:41Nou Ja, blijkbaar is het wel wat te vroeg, aangezien je nog gesprekken ligt te voeren met de korreltjes.
Waarom ga je er niet gewoon eventjes uit dan, volgens mij word je alleen maar onrustiger van dat proberen te slapen. (waardoor je alleen maar later in slaap valt. Zo werkt dat bij mij i.i.g.)

Dankjewel voor het advies

kia wijzigde dit bericht op 27-08-2017 01:40
0.25% gewijzigd

zondag 27 augustus 2017 om 00:47
Ik ook! Lekker meebleren.Eslarealidad schreef: ↑27-08-2017 00:45Ga er even uit?
Ik kijk Holland Zingt Hazes.
Wauw.
Op 6.
Ga bij die korrels vandaan even?![]()
zondag 27 augustus 2017 om 00:48
zondag 27 augustus 2017 om 00:49
Ik heb ook maar even een filmpje aangezet.Eslarealidad schreef: ↑27-08-2017 00:45Ga er even uit?
Ik kijk Holland Zingt Hazes.
Wauw.
Op 6.
Ga bij die korrels vandaan even?![]()

zondag 27 augustus 2017 om 00:49

zondag 27 augustus 2017 om 00:52
Oeh ja, mag ik je komen helpen

* Springt gelijk in de auto

zondag 27 augustus 2017 om 00:55
zondag 27 augustus 2017 om 00:55