* 173 * B a r T o o M u c h * 173 *
donderdag 12 februari 2009 om 20:23
Hoorde vanmiddag dat de afdeling waar mijn moeder 'woont' in quarantaine is omdat er een buikgriepgedoe heerst. Er mag niemand op bezoek komen en mijn moeder mag ook niet hier naar toe. Ze is hier normaal op zaterdag altijd, maar de afgelopen 2 zaterdagen kon het toevallig niet. Wordt a.s. zaterdag dus de derde op rij. Daar wordt ze niet blij van.
Koffie.
Koffie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 13 februari 2009 om 14:39
Goedemiddag!
School zit erop, morgen examen doen zowel mondeling als schriftelijk. Oh, wat kijk ik daar niet naar uit.
Tis haske veel en ik vind het ook moeilijk te onthouden allemaal.
Maar ja, ik moet het halen anders kan ik straks niet met een tankwagen de weg op of sowieso gevaarlijke stoffen vervoeren.
Doe mij maar zoethoutthee
School zit erop, morgen examen doen zowel mondeling als schriftelijk. Oh, wat kijk ik daar niet naar uit.
Tis haske veel en ik vind het ook moeilijk te onthouden allemaal.
Maar ja, ik moet het halen anders kan ik straks niet met een tankwagen de weg op of sowieso gevaarlijke stoffen vervoeren.
Doe mij maar zoethoutthee

zaterdag 14 februari 2009 om 09:41
Moggûh Barrers
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw......
Er ligt hier wel iets wits- ijsachtigs op het gras dus het is vast koud!
Over een uurtje vertrek ik naar mijn examenadres in een andere provincie en dan ben ik tegen een uur of 5 wel weer eens tuus. Met een positieve uitslag tuuk ........
Koffie
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw......
Er ligt hier wel iets wits- ijsachtigs op het gras dus het is vast koud!
Over een uurtje vertrek ik naar mijn examenadres in een andere provincie en dan ben ik tegen een uur of 5 wel weer eens tuus. Met een positieve uitslag tuuk ........
Koffie
zaterdag 14 februari 2009 om 11:15
Goedemorgen.
Hel, ben tuuk te laat om je succes te wensen, maar toch. Belangrijk voor mijn gezondheid dat jij weet hoe je met gevaarlijke stoffen moet omgaan. Dus go for it.
Werd om 7.30 gewekt door jongste, omdat ie een HEEL BELANGRIJKE vraag had. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffft, hij weet nu heel goed dat ik die vraag niet zo belangrijk vond.
Koffie.
Hel, ben tuuk te laat om je succes te wensen, maar toch. Belangrijk voor mijn gezondheid dat jij weet hoe je met gevaarlijke stoffen moet omgaan. Dus go for it.
Werd om 7.30 gewekt door jongste, omdat ie een HEEL BELANGRIJKE vraag had. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffft, hij weet nu heel goed dat ik die vraag niet zo belangrijk vond.
Koffie.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 14 februari 2009 om 13:06
zaterdag 14 februari 2009 om 15:58

zondag 15 februari 2009 om 09:33
Goedemorgen Barrers
7 mensen van het vrouwelijk geslacht in dit huishouden deze morgen waarvan 5 een wilde nacht achter haar rug heeft dus die laten we nog ff sloap'n
Ik ga zo met dochter 3 naar de hometown van Yetteke waar het kind een tweetal wedstrijden gaat spelen.
We komen niet voor de wentelteven deze keer.
Ontbijtje......
7 mensen van het vrouwelijk geslacht in dit huishouden deze morgen waarvan 5 een wilde nacht achter haar rug heeft dus die laten we nog ff sloap'n
Ik ga zo met dochter 3 naar de hometown van Yetteke waar het kind een tweetal wedstrijden gaat spelen.
We komen niet voor de wentelteven deze keer.
Ontbijtje......
zondag 15 februari 2009 om 10:44
Goedemorgen.
Hier een heel rustige nacht achter de rug. Met z'n allen op 1 kamer, vinden de kinderen gezellig (en ik ook wel hoor). Oudste slaapt zoveel beter als ie niet alleen slaapt.
Was zit in de machine, koffie staat klaar, kortom: de zondag is begonnen.
Hier een heel rustige nacht achter de rug. Met z'n allen op 1 kamer, vinden de kinderen gezellig (en ik ook wel hoor). Oudste slaapt zoveel beter als ie niet alleen slaapt.
Was zit in de machine, koffie staat klaar, kortom: de zondag is begonnen.
David Dunning
David Dunning