Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 30 augustus 2017 om 00:10
Echt hoor, zo flauw! Sommigen doen net of ik mannen uitmaak voor rationele wezens zonder emoties en vrouwen als emotionele wezens zonder rationeel vermogen. Grappig hoor dat enkelen (?) het zo uit zijn verband weten te rukken. En dan dat geklaag dat het forum saai en eenzijdig word. Elk nieuw lid word uitgehoond, uitgelachen, en door de enkele forumfossielen in groepsverband snedig naar de uitgang geloodst. Nou, haha, lachen toch? Ik ga verder maar als oudgediende die hier ooit de lacherds en de ja knikkerds op de hand had op mijn handen zitten. Lachsze hoor,eensgezind 2/3 pagina's lang! Ooit was ik incrowd en weet heel veel van de vaste forummers. Geloof me; het zijn stakkers irl!
woensdag 30 augustus 2017 om 00:43
Wie een andere nick?kledderkadet schreef: ↑30-08-2017 00:34Toen de "grapjes" over jou en jouw kliekje gingen en er bannen vielen hadden jullie zo een andere nick. Sneuneus!
Je kunt veel zeggen, maar ze komen wel altijd herkenbaar terug
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
woensdag 30 augustus 2017 om 00:45
Ik dacht dat jij je pc uit ging zetten. Is niet gelukt volgens mij...
Er worden grapjes gemaakt en jij maakt het persoonlijk, waarom in Godsnaam?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 30 augustus 2017 om 00:46
Yep, 32 gr vandaag en vannacht 19 gr, dus echt afkoelen doet het niet.DorothyParker schreef: ↑30-08-2017 00:45Is het bij jullie ook zo warm? Hier is het buiten nog steeds 21 graden.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 30 augustus 2017 om 01:31
Lezen aub.
dat wat ik schreef dat ik als buurvrouw zou doen, zou ik dus ook echt doen. Ik ben niet hun buurvrouw en ik hoop dus dat mocht dit echt zijn, de buurvrouw wel gelooft, wel meldt en zich niet van 'napraat' tactieken bedient.
enn wijzigde dit bericht op 30-08-2017 01:50
Reden: Deel zin vergeten
Reden: Deel zin vergeten
2.65% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 30 augustus 2017 om 01:33
woensdag 30 augustus 2017 om 01:34
Lijkt me volkomen normaal idd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 30 augustus 2017 om 01:48
woensdag 30 augustus 2017 om 07:16
Jeetje wat loop jij je nu aan te stellen? Je krijgt een hoop goedbedoelde "zet de pc even uit, laat het je niet zo raken"-tips, er zijn wat grapjes gemaakt, en nu loop je dit zo op te blazen en ondertussen nog even op de man te spelen? En dan noem je anderen stakkers en ga je op anoniem.... wat een held zegkledderkadet schreef: ↑30-08-2017 00:10Echt hoor, zo flauw! Sommigen doen net of ik mannen uitmaak voor rationele wezens zonder emoties en vrouwen als emotionele wezens zonder rationeel vermogen. Grappig hoor dat enkelen (?) het zo uit zijn verband weten te rukken. En dan dat geklaag dat het forum saai en eenzijdig word. Elk nieuw lid word uitgehoond, uitgelachen, en door de enkele forumfossielen in groepsverband snedig naar de uitgang geloodst. Nou, haha, lachen toch? Ik ga verder maar als oudgediende die hier ooit de lacherds en de ja knikkerds op de hand had op mijn handen zitten. Lachsze hoor,eensgezind 2/3 pagina's lang! Ooit was ik incrowd en weet heel veel van de vaste forummers. Geloof me; het zijn stakkers irl!
woensdag 30 augustus 2017 om 08:05
Djeez, wat ben jij vals!kledderkadet schreef: ↑30-08-2017 00:25Hahahahaha MP, zo voorspelbaar, zat al te wachten op jouw plasje! Volgens mij heb jij wel wat beters te doen qua opvoeding en relatie dan hier 24/7 zielige pogingen te doen om de grappigste en de slimste te zijn, toch?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras