Naar de scheiding toe leven.
donderdag 31 augustus 2017 om 16:43
Maandag gehoord van mijn vrouw dat ze van me houdt,maar niet meer zoals t hoort.
Dat was een heftig moment.
Er waren wel vaker momenten geweest dat het niet helemaal lekker liep,maar zoals in bijna alle huwelijken lopen veel mensen met oogkleppen op.
Vorig jaar is mijn vrouw vreemd gegaan en heeft daar heel erg spijt van.
We zouden er samen voor gaan..ook voor onze kids.
Het verwerken had bij mij wel tijd nodig uiteraard.
Dit ging me redelijk af,maar haar gevoel naar mij is niet meer zoals t hoort te zijn.
Ik was radeloos,moe en vol onbegrip de laatste dagen.
Heb de meest rare scenario's in me hoofd gehaald over wat ze doet en misschien met wie.
Vandaag een heel erg goed gesprek gehad waar ze aangeeft spijt te hebben van het niet tactisch verwoorden en uiten(lees dubbele signalen)van haar gedrag.
Dan scheen de zon en dan weer slecht weer.
Relatietherapie mag niet meer baten.
Haar eerdere EMDR therapieën heeft haar in laten zien wie ze is.
Ze moest leren diep in haar gevoel te tasten en aangeven wat ze voelde.
Nooit zelfstandig geweest en altijd afhankelijk zijn geweest van een ander.
Ze kan niet bij me blijven als haar gevoel niet meer op de juiste plek zit en gunt mij dat ook niet.
Ik vind het ergens fijn dat ze dit nu zegt en heeft de volste vertrouwen in het juist afhandelen van wat er nog allemaal gaat komen.
Co ouderschap,ik die hier wil blijven wonen,eigen huisje.
Tot die tijd blijft ze hier en wanneer we zeker weten hoe en wat gaan we het onze kinderen vertellen.
Veel mensen om ons heen met onbegrip,maar ook veel mensen die relativeren.
Het doet me uiteraard nog steeds veel pijn,maar hoe we het nu bespreken zien we in dat dit het beste is en we t allerbeste willen voor een ieder van ons gezin.
Ik zit nog volop in de verwerkingsfase en zei loopt al iets verder daarin.
Hoop op een goed verloop en een goede co ouderschap.
Ik weet dat ik er wel weer bovenop kom en ben nu weer even positief,maar ik kan ook zo weer omturnen als ik me kinderen en vrouw hier op de bank zie zitten.
Dat was een heftig moment.
Er waren wel vaker momenten geweest dat het niet helemaal lekker liep,maar zoals in bijna alle huwelijken lopen veel mensen met oogkleppen op.
Vorig jaar is mijn vrouw vreemd gegaan en heeft daar heel erg spijt van.
We zouden er samen voor gaan..ook voor onze kids.
Het verwerken had bij mij wel tijd nodig uiteraard.
Dit ging me redelijk af,maar haar gevoel naar mij is niet meer zoals t hoort te zijn.
Ik was radeloos,moe en vol onbegrip de laatste dagen.
Heb de meest rare scenario's in me hoofd gehaald over wat ze doet en misschien met wie.
Vandaag een heel erg goed gesprek gehad waar ze aangeeft spijt te hebben van het niet tactisch verwoorden en uiten(lees dubbele signalen)van haar gedrag.
Dan scheen de zon en dan weer slecht weer.
Relatietherapie mag niet meer baten.
Haar eerdere EMDR therapieën heeft haar in laten zien wie ze is.
Ze moest leren diep in haar gevoel te tasten en aangeven wat ze voelde.
Nooit zelfstandig geweest en altijd afhankelijk zijn geweest van een ander.
Ze kan niet bij me blijven als haar gevoel niet meer op de juiste plek zit en gunt mij dat ook niet.
Ik vind het ergens fijn dat ze dit nu zegt en heeft de volste vertrouwen in het juist afhandelen van wat er nog allemaal gaat komen.
Co ouderschap,ik die hier wil blijven wonen,eigen huisje.
Tot die tijd blijft ze hier en wanneer we zeker weten hoe en wat gaan we het onze kinderen vertellen.
Veel mensen om ons heen met onbegrip,maar ook veel mensen die relativeren.
Het doet me uiteraard nog steeds veel pijn,maar hoe we het nu bespreken zien we in dat dit het beste is en we t allerbeste willen voor een ieder van ons gezin.
Ik zit nog volop in de verwerkingsfase en zei loopt al iets verder daarin.
Hoop op een goed verloop en een goede co ouderschap.
Ik weet dat ik er wel weer bovenop kom en ben nu weer even positief,maar ik kan ook zo weer omturnen als ik me kinderen en vrouw hier op de bank zie zitten.
donderdag 31 augustus 2017 om 17:01
Je hebt gelijk qua vorig bericht van mij.
En ja..ze heeft t niet tactisch gedaan op deze manier.
donderdag 31 augustus 2017 om 17:06