Doorgeef vraag seks, deel 91
vrijdag 4 augustus 2017 om 09:09
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Muziek erbij of leidt dat je teveel af?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Muziek erbij of leidt dat je teveel af?
vrijdag 1 september 2017 om 01:16
Siofra, ik tel het niet maar seks spookt wel regelmatig door mijn hoofd, misschien een 20 keer per dag ofzo?
IJsberg, beslist een brief. Ik krijg jeukende uitslag van dichters.
Heb je wel eens overwogen een meubelstuk te ontwerpen dat prima van pas zou kunnen komen bij specifiek jouw seksbeleving?
IJsberg, beslist een brief. Ik krijg jeukende uitslag van dichters.
Heb je wel eens overwogen een meubelstuk te ontwerpen dat prima van pas zou kunnen komen bij specifiek jouw seksbeleving?
.
vrijdag 1 september 2017 om 11:13
vrijdag 1 september 2017 om 11:23
Erotisch uitgaan, veel gezelligheid maar persoonlijk veel minder sex (bijna alleen met m'n vriend) dan met thuisdates, dan draait het meer om de sex (lust) en niet om het uitgaan. Hoe het in de media wordt gebracht strookt niet met de werkelijkheid vind ik.
Vinden jullie ook dat trio's met 3e van hetzelfde geslacht draait meer om de partner en trio met 3e van andere geslacht draait meer om jezelf?
Vinden jullie ook dat trio's met 3e van hetzelfde geslacht draait meer om de partner en trio met 3e van andere geslacht draait meer om jezelf?
Geniet!
vrijdag 1 september 2017 om 11:40
Ja en nee. Ik denk dat beide kan in principe, maar het hangt er denk ik heel erg vanaf in hoeverre je bisexueel bent. Zelf ben ik niet heel erg bisexueel en dan draait een trio met een andere vrouw inderdaad snel meer om de partner. Ik vind het leuk voor een keertje, maar ik heb liever twee mannen. Als mijn partner ook nog eens bisexueel zou zijn, zou het weer een heel ander verhaal worden. Persoonlijk denk ik dat ik dat echt totaal niet interessant zou vinden eigenlijk.
Bij het schrijven van bovenstaande merk ik dat ik als het op sex komt soms best wel heel erg egoistich ben. Natuurlijk kan je dan een heel betoog houden over dat altruisme niet bestaat, maar ik denk wel dat ik egoistischer ben dan gemiddeld. Of in ieder geval meer expliciet egoistich. Hoe zie je je zelf wat dat betreft en wat vind je daar van?
(@Sempie: dat gevoel krijg ik ook wel heel erg als ik hier de verhalen over PC's lees. Ik heb het nooit interessant gevonden, maar de laatste tijd merk ik dat ik toch wel een beetje nieuwsgierig ben)
Bij het schrijven van bovenstaande merk ik dat ik als het op sex komt soms best wel heel erg egoistich ben. Natuurlijk kan je dan een heel betoog houden over dat altruisme niet bestaat, maar ik denk wel dat ik egoistischer ben dan gemiddeld. Of in ieder geval meer expliciet egoistich. Hoe zie je je zelf wat dat betreft en wat vind je daar van?
(@Sempie: dat gevoel krijg ik ook wel heel erg als ik hier de verhalen over PC's lees. Ik heb het nooit interessant gevonden, maar de laatste tijd merk ik dat ik toch wel een beetje nieuwsgierig ben)