Geduld & rammelende eierstokken
vrijdag 1 september 2017 om 15:46
En dat gaat niet zo goed samen. Het lijkt wel alsof iedereen om me heen zwanger is of net is bevallen en ondertussen horen ze in Afrika mijn eierstokken rammelen. Maar helaas zit het er nog even niet in. Op dit moment nog teveel bezwaren om met anticonceptie te stoppen. Het lukt me vaak om realistisch na te denken, en dan zie ik die bezwaren ook, maar op sommige momenten vind ik dat erg lastig en verlang ik naar het moment dat die anticonceptie de deur uit gaat. (Ik weet dat de kans groot is dat ik niet gelijk zwanger ben, dat ik nog maar moet afwachten of het gaat lukken etc.) De planning is nu om in ieder geval nog een half jaar te wachten, maar dat is afhankelijk van wat praktische dingen.
Wie herkent dit en vindt het fijn om met elkaar geduld te hebben?
Wie herkent dit en vindt het fijn om met elkaar geduld te hebben?
vrijdag 1 september 2017 om 15:55
Die denkt er hetzelfde over als ik. Willen allebei heel graag kinderen, hebben het daar ook regelmatig over. Hij is iets minder ongeduldig dan ik en kan er op momenten realistischer over nadenken dan ik. Wees niet bang dat ik hem er niet bij betrek of zonder zijn weten met anticonceptie stop.
vrijdag 1 september 2017 om 15:56
Die had ik nog niet gezien! Zag alleen dat je nog minstens 9 mnd geduld moest hebben om mee te schrijven. Ik weet niet of wij de 9 mnd gaan reddenKoffiehagedis schreef: ↑01-09-2017 15:49We hebben een topic: 'wachten met zwanger worden', misschien wil je daar aansluiten? Je bent van harte welkom (-:
dinsdag 5 september 2017 om 16:13
Hi Monarv! Heb je dat hele jaar dat ongeduldige gevoel gehad? Waarom wachten jullie nog? 3 maanden klinkt kort, maar kan me voorstellen dat het voor jou als nog heel lang voelt!
dinsdag 5 september 2017 om 22:39
Oh wat heerlijk zeg!! Ook praktische dingen, in dit huis kan prima een baby geboren worden, maar mijn vriend wil liever eerst verhuizen en dus dit huis verkopen. Hij wil nog een keer samen op vakantie, nog wat meer sparen etc. Hij denkt volgensmij soms ook dat ik gelijk zwanger ben zodra ik stop met mijn anticonceptie
Had het gisteren echt even moeilijk. Overal waar ik kijk zie ik baby's, zwangere vrouwen, babykleertjes, babykamers, babynamen. Luchtte mijn hart bij een vriendin maar kreeg te horen dat ik blij moest zijn met wat ik nu heb, dat het vanzelf komt, dat we moeten genieten van ons leven samen etc etc. En dat weet ik allemaal, maar is dan niet wat ik wil horen.
Hoe oud zijn jullie? Ook jullie eerste?
Had het gisteren echt even moeilijk. Overal waar ik kijk zie ik baby's, zwangere vrouwen, babykleertjes, babykamers, babynamen. Luchtte mijn hart bij een vriendin maar kreeg te horen dat ik blij moest zijn met wat ik nu heb, dat het vanzelf komt, dat we moeten genieten van ons leven samen etc etc. En dat weet ik allemaal, maar is dan niet wat ik wil horen.
Hoe oud zijn jullie? Ook jullie eerste?
donderdag 7 september 2017 om 21:33
Sorry.. ik dacht dat er niet gereageerd was, maar ik had de pagina niet ververst
Ja haha, mijn vriend dacht ook dat ik gelijk zwanger zou zijn
Dat is inderdaad niet wat je wilt horen nee.. Mannen kijken er toch nét even anders naar dan wij geloof ik haha. Ondertussen hebben we het erover dat vakantie mét een kleine ook prima kan, maar eerst het huis even allemaal orde.
Wonen jullie klein of wilt hij gewoon liever nog groter?
Het is voor ons de eerste ook ja. Mijn vriend is 25 en ik 26. En jullie?
Ja haha, mijn vriend dacht ook dat ik gelijk zwanger zou zijn
Dat is inderdaad niet wat je wilt horen nee.. Mannen kijken er toch nét even anders naar dan wij geloof ik haha. Ondertussen hebben we het erover dat vakantie mét een kleine ook prima kan, maar eerst het huis even allemaal orde.
Wonen jullie klein of wilt hij gewoon liever nog groter?
Het is voor ons de eerste ook ja. Mijn vriend is 25 en ik 26. En jullie?
vrijdag 8 september 2017 om 14:40
Het kan hier prima hoor! Maar liever nog groter, en dan hoeven we daarna niet meer te verhuizen. Terwijl ik denk, kan prima! Maar goed, wie weet.. Voor jullie gaat het al wel dichtbij komen. December schiet al op!! Wij hebben het over februari gehad, maar ik ben bang dat we uiteindelijk toch nog langer gaan wachten... Maar soms verbaast m'n vriend me ook weer ineens.
Het was een vriendin die dat zei, mijn vriend snapt me op de een of andere manier vaak nog wel haha.
Mijn vriend is halverwege de 30, ik 28!
Het was een vriendin die dat zei, mijn vriend snapt me op de een of andere manier vaak nog wel haha.
Mijn vriend is halverwege de 30, ik 28!