Mode & Beauty alle pijlers

Acrylnagels

02-09-2017 14:39 6 berichten
Gisteren heb ik na maanden opvullen mijn Acrylnagels verwijderd.
Ik wil het niet meer. Hoewel ik het echt heel mooi vind, had ik er te weinig plezier van. (Snelle uitgroei of een gebroken nagel)
mijn eigen nagels kwamen er dun en bobbelig onder vandaag. Daar was ik op voorbereid.
Nu ben ik benieuwd, hoe lang duurde het bij jou voordat jouw nagels er weer gezond uitzagen of in ieder geval sterk aanvoelden? En heb je nog iets extra's gedaan om dit proces te versnellen?
Alle reacties Link kopieren
Nagelverharder gebruiken.
Verder lijken ze vaak heel dun omdat je dikker bent gewend.

Heb ze er wel vaker afgehaald maar nog nooit bobbelige nagels of beschadigde nagels gehad..
Ik heb een olie van Sally Hansen geloof ik en verder lekker handcreme gesmeerd. Na 2 a 3 maanden ging het toen wel weer. Mijn nagels waren gewoon heel dun en braken snel af daarna.
Het duurt zo lang tot de kapotte nagel is uitgegroeid en je nieuwe is doorgegroeid, je beschadigde nagel zal namelijk niet 'herstellen'. Dus reken op een paar maanden.
Internagelaktisch
Dank voor de reacties....een paar maanden afzien dus...
Nagelolie en nagelverharder in huis, dus dan gaan we daar maar even mee aan de slag.
Lakken kan ook gewoon, toch?
Het lijkt me dat lakken juist niet handig is, dan sluit je de nagel weer af. Deze moet juist herstellen.
summer is a state of mind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven