Napraattopic deel 90

25-08-2017 16:37 3261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Solomio schreef:
04-09-2017 19:43
Een maand.
een maand O_O
belachelijk
Ginerva schreef:
04-09-2017 19:44
een maand O_O
Tja, ze is nogal vaak stout geweest.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
friezinnetje2014 schreef:
04-09-2017 19:42
ik ga ook eens random staffen, kijken of diegene dan ook zomaar een ban krijgt.

op de zwangerpijlert bv of op de eetpijlert
Er moet wel iets op de mannerigs staan in het bericht dat je staft. Dat iemand bijvoorbeeld schrijft dat ie chili con carne gaat maken en dat iemand anders dan schrijft 'oh gadverdamme, dat vind ik toch zo vies he, chili con carne'. Dat laatste is dus op de man, want heel erg kwetsend voor degene die zo blij chili con carne wilde gaan koken. Die zit nu huilend in een hoekje, en haar hardwerkende man en haar bloedjes van kinderen zullen voorlopig honger lijden want moeders durft nu niets meer uit te richten in de keuken, alleen maar vanwege die gemene op de mannert.

t
Kolere.
Eerst helpen ze (bewust?) het forum om zeep, en nu meppen ze forummers (mond)dood. WTF is dit. :bonk:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ginerva schreef:
04-09-2017 19:44
een maand O_O
Shit zo lang :woa:
Ont-Ban! :evil: wat een gedoe.
Sterkte Moi
Croma is een een Bitch.
Solomio schreef:
04-09-2017 19:46
Ja maar deze ban is al discutabel en om er dan gelijk maar een maand van te maken vind ik echt belachelijk en dat is naar mijn mening ongeacht hoe vaak moi stout is geweest
Solomio schreef:
Er wordt ook op de man gemodereerd. Want ik heb vorige week een post van één van de liefste forumsters gestaft (in overleg met haar zelf), omdat ze iemand een nare ziekte toewenste en we wilden weten of zij idd een voorkeursforumster is en dat stafje heeft niet geleid tot gummen en een sanctie.
Ergo: stafjes worden niet rücksichtlos gehonoreerd en sommige mensen kunnen meer schrijven dan anderen.
Dat is wel heel erg, daar moet wat aan gedaan worden. Maar dat zal denk ik weer niet zonder bannenregen gaan. :nooo:
Croma is een een Bitch.
Ginerva schreef:
04-09-2017 19:51
Ja maar deze ban is al discutabel en om er dan gelijk maar een maand van te maken vind ik echt belachelijk en dat is naar mijn mening ongeacht hoe vaak moi stout is geweest
Naja, ze zat op een week en dan wordt het nu dus een maand. Dat is nou eenmaal het systeem. Het was ook een maand geworden als ze per ongeluk een schatersmilie had geplaatst in het CM topic terwijl de mod van dienst toevallig net heel erg ongesteld was geworden die dag.

Ik vind het ook een stom systeem, maar dat is een ander verhaal.
ik ga ook eens random staffen, kijken of diegene dan ook zomaar een ban krijgt.

op de zwangerpijlert bv of op de eetpijlert
Ga klussen muts, hihi.
Ach, jij met je dieet.
Poepluier!
Wat een gekke smaak heb jij.

Paf. Staf. Op de man.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady_Voldemort schreef:
Er moet wel iets op de mannerigs staan in het bericht dat je staft. Dat iemand bijvoorbeeld schrijft dat ie chili con carne gaat maken en dat iemand anders dan schrijft 'oh gadverdamme, dat vind ik toch zo vies he, chili con carne'. Dat laatste is dus op de man, want heel erg kwetsend voor degene die zo blij chili con carne wilde gaan koken. Die zit nu huilend in een hoekje, en haar hardwerkende man en haar bloedjes van kinderen zullen voorlopig honger lijden want moeders durft nu niets meer uit te richten in de keuken, alleen maar vanwege die gemene op de mannert.

t
ja, ik ga eens op zoek.
04-09-2017 19:55
ja, ik ga eens op zoek.
Alsjeblieft niet de mijne waarin ik iets zwak noem. Please niet :kneel:
FiIee schreef:
04-09-2017 19:56
Alsjeblieft niet de mijne waarin ik iets zwak noem. Please niet :kneel:
Oeps.............

X-D

Nee tuurlijk niet, maar ik zoek forummers die niet zo bekend zijn (in het bantopic :P )
Solomio schreef:
Er wordt ook op de man gemodereerd. Want ik heb vorige week een post van één van de liefste forumsters gestaft (in overleg met haar zelf), omdat ze iemand een nare ziekte toewenste en we wilden weten of zij idd een voorkeursforumster is en dat stafje heeft niet geleid tot gummen en een sanctie.
Ergo: stafjes worden niet rücksichtlos gehonoreerd en sommige mensen kunnen meer schrijven dan anderen.
Of onderbezetting. Ik vind de hoeveelheid waarschuwingen en bannen wegens 'op de man' en 'ongepast' verdacht afhankelijk van het aantal social justice warriors dat zijn/haar/genderneutrale weg weet te vinden naar Viva.
04-09-2017 19:58
Oeps.............

X-D

Nee tuurlijk niet, maar ik zoek forummers die niet zo bekend zijn (in het bantopic :P )
Fieuw. Ik zal je niet ontvrienden!

De schrijfwijze van die nieuwe juun komt mij bekend voor. Het smiley gebruik en het "veegt hoofd af" schrijfwijze.
Patat!
AeonOfWinter schreef:
04-09-2017 20:00
Patat!
Dat is alleen strafbaar in een vega topic en als je er mayo bij zegt.

Zal ik je staffen om te kijken wat er gebeurd?
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 04-09-2017 20:01
13.41% gewijzigd
FiIee schreef:
04-09-2017 19:59
Fieuw. Ik zal je niet ontvrienden!

De schrijfwijze van die nieuwe juun komt mij bekend voor. Het smiley gebruik en het "veegt hoofd af" schrijfwijze.
is niet een nieuwe juun, die is er al tijden
AeonOfWinter schreef:
Patat!
Gestaft! En het kan mij niets schelen welk vet je hebt gebruikt om mee te frituren :whip:

Enalsjenuschrijftdatjeaardappelenbedoeldedanhoudjegeenrekeningmetregionaleuitdrukkingen. :-D
FiIee schreef:
Dat is alleen strafbaar in een vega topic en als je er mayo bij zegt.

Zal ik je staffen om te kijken wat er gebeurd?
Mijn zegen heb je. Ik ben nog nooit in mijn internetleven geband, dus ik ben benieuwd :proud:
AeonOfWinter schreef:
04-09-2017 20:03
Mijn zegen heb je. Ik ben nog nooit in mijn internetleven geband, dus ik ben benieuwd :proud:
Laat je weten of je er een waarschuwing voor krijgt :p
lemoos2 schreef:
04-09-2017 20:01
Gestaft! En het kan mij niets schelen welk vet je hebt gebruikt om mee te frituren :whip:

Enalsjenuschrijftdatjeaardappelenbedoeldedanhoudjegeenrekeningmetregionaleuitdrukkingen. :-D
Uhhhh, watte?
Gewoon, patat. Van die vette, in een plastic bakkie met te veel majo en zo'n te dun forkje :lmao:
Ketchup blieft ik nie

(Patat ook niet echt eigenlijk, maar soit)
Ginerva schreef:
04-09-2017 17:54
Volgens mij mag je geen namen noemen
;-D
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
FiIee schreef:
04-09-2017 20:05
Laat je weten of je er een waarschuwing voor krijgt :p
Tuurlijk! Ik wacht in spanning af. :mrgreen:
Solomio schreef:
Vaak gestaft dus. Stout? Neuh. Ik mis haar humor hier. Die laat ze voor een groot deel al achterwege hier door al dat gestaf en geban.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven