Plexr Ooglidcorrectie
zondag 3 september 2017 om 12:18
Hoi, heeft iemand ervaring met de Plexr Ooglidcorrectie of barcode? En dan met name op langere termijn, is er na een half jaar nog resultaat?
Er is nu een aanbieding namelijk voor maar 200 euro en dat klinkt wel erg goed, zo goed dat ik dan een beetje skeptisch wordt. Ik heb vijf jhaar geleden een ooglidcorrectie gedaan maar het begint nu weer opnieuw beetje te hangen. Ik heb niet zoveel zin in weer een operatie. PlexR klinkt wat milder omdat je geen hechtingen enzo heb. Dank voor reacties
Er is nu een aanbieding namelijk voor maar 200 euro en dat klinkt wel erg goed, zo goed dat ik dan een beetje skeptisch wordt. Ik heb vijf jhaar geleden een ooglidcorrectie gedaan maar het begint nu weer opnieuw beetje te hangen. Ik heb niet zoveel zin in weer een operatie. PlexR klinkt wat milder omdat je geen hechtingen enzo heb. Dank voor reacties
zondag 3 september 2017 om 12:40
Ik heb het 5 weken geleden laten doen. Ik vond bij de ooghoeken en dichterbij de wenkbrauwen een beetje pijnlijk, maar het was goed te doen. Het herstelde bij mij snel. Ik zie duidelijk resultaat en mag over 2 weken terugkomen voor controle en eventueel een nabehandeling (dat was bij mij bij de prijs inbegrepen).
zondag 3 september 2017 om 15:33
Bij mij was de zwelling na 3 dagen al bijna weg, de korstjes na 4-5 dagen. Verkleuring van de huid heb ik tot nu toe geen last van.
Mijn moeder heeft een ooglid correctie gehad, maar ook dat zorgt voor (tijdelijk ongemak) en is een tijdelijke oplossing. En bovendien veel duurder. Ze heeft nu ook een Plexr behandeling laten doen (12 jaar na de operatie; de oogleden hingen nu weer net zo als voorheen).
Mijn moeder heeft een ooglid correctie gehad, maar ook dat zorgt voor (tijdelijk ongemak) en is een tijdelijke oplossing. En bovendien veel duurder. Ze heeft nu ook een Plexr behandeling laten doen (12 jaar na de operatie; de oogleden hingen nu weer net zo als voorheen).
maandag 4 september 2017 om 21:37
Ik ben heel erg benieuwd hoe het effect op langere termijn is. Zou je misschien over half jaar berichtje willen plaatsen of het resultaat is geblevenMissLotus17 schreef: ↑03-09-2017 12:40Ik heb het 5 weken geleden laten doen. Ik vond bij de ooghoeken en dichterbij de wenkbrauwen een beetje pijnlijk, maar het was goed te doen. Het herstelde bij mij snel. Ik zie duidelijk resultaat en mag over 2 weken terugkomen voor controle en eventueel een nabehandeling (dat was bij mij bij de prijs inbegrepen).
maandag 4 september 2017 om 21:38
Hoi Roosje, ik kan nergens echt vinden hoe lang het effect aanhoudt, ik dacht zelf net zo lang als normale ooglidcorrectie,maar dat is dus niet zo? Wat is kortdurend, een aantal maanden?
maandag 4 september 2017 om 21:41
Heeft ze Plexr kortgeleden laten doen? Ben benieuwd of het een effect paar jaar aanhoudtMissLotus17 schreef: ↑03-09-2017 15:33Bij mij was de zwelling na 3 dagen al bijna weg, de korstjes na 4-5 dagen. Verkleuring van de huid heb ik tot nu toe geen last van.