Werk & Studie alle pijlers

Vrijwilligster zoeken

05-09-2017 15:16 205 berichten
Het bedrijf waar ik werk zoekt een vrijwilliger m/v voor het vervullen van een administratieve functie maar de zoektocht heeft tot nu toe niets opgeleverd. Weten jullie waar wij een vrijwilliger voor deze taken kunnen vinden? Het liefst fulltime.

Een site of uitzendbureau voor vrijwilligers.
Alle reacties Link kopieren
werken jullie daar allemaal vrijwillig? of krijg jij wel salaris?
Ik krijg wel salaris.
Een administratieve baan is een betaalde baan. Los dit dus niet op met vrijwilligers maar zet een vacature uit opzoek naar iemand die de juiste opleiding gedaan heeft.
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2017 15:19
Ik krijg wel salaris.
waarom moeten andere werkzaamheden dan gratis gebeuren?
lilalinda schreef:
Daar is geen geld voor.
Een fulltime kracht op de administratie en dat vrijwillig? Wie denk je daarmee te trekken? Er zijn echt geen mensen die daar in trappen.
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2017 15:21
Daar is geen geld voor.
jawel hoor, leveren jullie allemaal een beetje salaris in
lilalinda schreef:
Dit, hier krijg je niet zo gauw een vrijwilligter voor. En dat is niet raar want het is namelijk gewoon een fulltime baan
dubbel
theatime schreef:
Een administratieve baan is een betaalde baan. Los dit dus niet op met vrijwilligers maar zet een vacature uit opzoek naar iemand die de juiste opleiding gedaan heeft.
Het is maar simpel werk, variërend van mailen, kopiëren en bijlages versturen. Er komt echt niet veel bij kijken.
Zijn jullie een liefdadigheidsinstelling of een goed doel? Zo niet, waarom zouden mensen hun tijd en expertise dan gratis in willen zetten? Zo wel, waarom werk je zelf niet gratis dan?
Echt, wáárom zou iemand dit vrijwillig doen?
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2017 15:23
Het is maar simpel werk, variërend van mailen, kopiëren en bijlages versturen. Er komt echt niet veel bij kijken.
dan kun jij het vast ook prima zelf
Maakt niet uit, ik snap niet waarom dat op vrijwillige basis zou moeten.
En je weet nu gelijk waarom er niemand op die vacature reageert.
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2017 15:23
Als het zo simpel is kunnen jullie onderling deze taken er wel bijnemen toch?
Simpel werk of niet... daar hoort een salaris tegenover. Mensen die in een winkel werken verdienen toch ook en dat vraagt ook niet veel intelligentie.
lilalinda schreef:
05-09-2017 15:24
dan kun jij het vast ook prima zelf
Dan kom ik tijd tekort, ik werk parttime en dat wil ik zo houden.

Maar de vraag is of er uitzendbureaus voor het juiste aanbod. Het liefst willen we een jong iemand bovendien kan zo iemand ervaring opdoen, het staat altijd goed op je CV.
Ik hoop echt dat dit voor een goed doel o.i.d. is, anders zou ik me schamen om dit überhaupt te vragen..
Misschien kunnen jullie een herintreder of een arbeidsgehandicapte vinden die het wil doen. Daar krijg je dan een toeslag voor van UWV (ofzo) en zo is het voor jullie minder duur. Het is toch belachelijk een fulltime baan te laten vullen door een vrijwilliger?!
anoniem_271039 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 15:40
1.36% gewijzigd
Ben je een stichting? Het lijkt me met name belangrijk dat jullie doelstelling mensen zodanig aanspreekt, dat ze bereid zijn gratis voor jullie te werken. En dat nog is het key om de functie leuk te houden en de uren schappelijk. Een middag (of paar middagen) per week, bijvoorbeeld.

Wie gaat er nou fulltime een saaie baan voor nop nemen, die die ook voor geld kan doen?
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2017 15:26
Dan kom ik tijd tekort, ik werk parttime en dat wil ik zo houden.

Maar de vraag is of er uitzendbureaus voor het juiste aanbod. Het liefst willen we een jong iemand bovendien kan zo iemand ervaring opdoen, het staat altijd goed op je CV.
zoek nou maar gewoon salaris voor deze vacature. Lever zelf wat in. Doe de bonussen omlaag.
If you pay peanuts, you get monkeys (als je al iemand vindt)
misschien kan je het als stage aanbieden.
Wie gaat er in hemelsnaam gratis fulltime mailen, kopiëren en bijlages versturen terwijl dit soort werk ook gewoon intern verdeeld kan worden?
Dat bedrijf is echt niet helemaal lekker. :bonk:
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2017 15:26
Het liefst willen we een jong iemand bovendien kan zo iemand ervaring opdoen, het staat altijd goed op je CV.
Ik krijg altijd jeuk als iemand dat roept. Ik ben zzp'er, en hoe vaak ik niet gevraagd word om iets gratis te doen... 'Het staat zo goed op je CV'. Boeie, daar koop ik geen brood voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven