Vrijwilligster zoeken
dinsdag 5 september 2017 om 15:16
dinsdag 5 september 2017 om 15:19
waarom moeten andere werkzaamheden dan gratis gebeuren?
dinsdag 5 september 2017 om 15:21
jawel hoor, leveren jullie allemaal een beetje salaris in
dinsdag 5 september 2017 om 15:23
Het is maar simpel werk, variërend van mailen, kopiëren en bijlages versturen. Er komt echt niet veel bij kijken.
dinsdag 5 september 2017 om 15:24
dan kun jij het vast ook prima zelfHenk-en-Roelie schreef: ↑05-09-2017 15:23Het is maar simpel werk, variërend van mailen, kopiëren en bijlages versturen. Er komt echt niet veel bij kijken.
dinsdag 5 september 2017 om 15:25
Als het zo simpel is kunnen jullie onderling deze taken er wel bijnemen toch?Henk-en-Roelie schreef: ↑05-09-2017 15:23Het is maar simpel werk, variërend van mailen, kopiëren en bijlages versturen. Er komt echt niet veel bij kijken.
dinsdag 5 september 2017 om 15:26
Dan kom ik tijd tekort, ik werk parttime en dat wil ik zo houden.
Maar de vraag is of er uitzendbureaus voor het juiste aanbod. Het liefst willen we een jong iemand bovendien kan zo iemand ervaring opdoen, het staat altijd goed op je CV.
dinsdag 5 september 2017 om 15:28
Misschien kunnen jullie een herintreder of een arbeidsgehandicapte vinden die het wil doen. Daar krijg je dan een toeslag voor van UWV (ofzo) en zo is het voor jullie minder duur. Het is toch belachelijk een fulltime baan te laten vullen door een vrijwilliger?!
anoniem_271039 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 15:40
1.36% gewijzigd
dinsdag 5 september 2017 om 15:29
Ben je een stichting? Het lijkt me met name belangrijk dat jullie doelstelling mensen zodanig aanspreekt, dat ze bereid zijn gratis voor jullie te werken. En dat nog is het key om de functie leuk te houden en de uren schappelijk. Een middag (of paar middagen) per week, bijvoorbeeld.
Wie gaat er nou fulltime een saaie baan voor nop nemen, die die ook voor geld kan doen?
Wie gaat er nou fulltime een saaie baan voor nop nemen, die die ook voor geld kan doen?
dinsdag 5 september 2017 om 15:30
zoek nou maar gewoon salaris voor deze vacature. Lever zelf wat in. Doe de bonussen omlaag.Henk-en-Roelie schreef: ↑05-09-2017 15:26Dan kom ik tijd tekort, ik werk parttime en dat wil ik zo houden.
Maar de vraag is of er uitzendbureaus voor het juiste aanbod. Het liefst willen we een jong iemand bovendien kan zo iemand ervaring opdoen, het staat altijd goed op je CV.
If you pay peanuts, you get monkeys (als je al iemand vindt)
dinsdag 5 september 2017 om 15:32
Ik krijg altijd jeuk als iemand dat roept. Ik ben zzp'er, en hoe vaak ik niet gevraagd word om iets gratis te doen... 'Het staat zo goed op je CV'. Boeie, daar koop ik geen brood voor.Henk-en-Roelie schreef: ↑05-09-2017 15:26Het liefst willen we een jong iemand bovendien kan zo iemand ervaring opdoen, het staat altijd goed op je CV.