Voor wie mag ik kaarten leggen

woensdag 21 december 2016 om 11:20
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.
Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd

dinsdag 5 september 2017 om 12:55
Wil je de situatie wat meer toelichten?Lucky_Birdie schreef: ↑05-09-2017 11:44Mag ik ook wat vragen? Heb ik de juiste beslissing genomen qua relaties en zit ik nu op het goede pad?

dinsdag 5 september 2017 om 12:56
Wil je de situatie wat meer toelichten?Hommeltjes schreef: ↑05-09-2017 12:35Hallo Tomcat
Zou je iets kunnen zeggen over hoe mijn leven zich de komende tijd gaat ontwikkelen mbt werk?
Alvast hartelijk bedankt![]()

dinsdag 5 september 2017 om 12:57
Tomcat, je bent er weer!
Zou je voor mij een paar kaarten willen leggen?
Mijn man en ik zijn blij met elkaar, maar we staan aan de vooravond van een (grote?) verandering op werkgebied. Ik wil een opleiding gaan volgen en hij denkt aan een carriereswitch. Is dit verstandig of moeten we het laten zoals het is? Verandering brengt nogal wat met zich mee voor onze kinderen en onszelf.
Mijn man en ik zijn blij met elkaar, maar we staan aan de vooravond van een (grote?) verandering op werkgebied. Ik wil een opleiding gaan volgen en hij denkt aan een carriereswitch. Is dit verstandig of moeten we het laten zoals het is? Verandering brengt nogal wat met zich mee voor onze kinderen en onszelf.

dinsdag 5 september 2017 om 13:10
Graag Tomcat, als je tijd hebt! Mijn vragen zijn;
- Komt een (langdurig en pijnlijk) conflict tussen mij en een van mijn kinderen goed of moet ik het voor mijn eigen bestwil (voorlopig) loslaten?
- Is er uitzicht op een betere situatie financieel?
- Gaat mijn leven wat stabieler en leefbaarder worden?
- Zie je nog iets over een geliefde? Maakt niet uit wat.
Mocht je nog andere dingen in de kaarten zien hoor ik die ook graag! Bedankt alvast, ben heel erg benieuwd!
- Komt een (langdurig en pijnlijk) conflict tussen mij en een van mijn kinderen goed of moet ik het voor mijn eigen bestwil (voorlopig) loslaten?
Mocht je nog andere dingen in de kaarten zien hoor ik die ook graag! Bedankt alvast, ben heel erg benieuwd!
dinsdag 5 september 2017 om 13:59
Wat fijn dat je weer terug bent! Ik hoop dat het goed met je gaat.
Nu zul je wel meteen heel veel vragen krijgen.....ik hoop dat mijn vragen er ook nog bij kunnen/mogen?
1. ik wil graag wat anders qua werk waardoor ik eerst waarschijnlijk een studie moet gaan volgen. Ik vind eigenlijk te veel leuk en vraag mij af of ik in de zorg moet blijven plakken. Ik heb nog maar 1 jaar de tijd om iets anders te gaan doen.......ik hoop dat dat gaat lukken.
Zie jij of ik inderdaad een opleiding ga doen of dat ik een andere baan vind dit jaar of ergens in 2018?
2. Ik heb 1 dochter waar ik ontzettend gek op ben.....ik ben ook al op leeftijd en vanzelf zwanger raken lukt helaas niet. Ik heb al een heel ivf-traject van 1 jaar achter de rug en nog veel meer jaren zelf proberen.....maar helaas een tweede kindje zit er niet (meer) in.
Ergens accepteer ik het dat ik de droom voor een tweede kindje moet loslaten..maar ergens blijft het toch knagen. Vooral voor mijn dochter.
Ik zou de hele kinderwens willen laten varen en voortaan de pil slikken, continu. Maar toch knaagt het, wat als zij inderdaad altijd alleen blijft. Wat als er toch nog een kans is....Ik blijf nog steeds de wens houden diep van binnen voor een tweede kindje...maar de hoop is eigenlijk al weg.
Meerdere keren is door verschillende personen gezegd dat zij bij mij 2 kinderen zagen.
Ik geloof er niet meer in......Of toch wel?
Kan jij mij iets vertellen hierover?
Nu zul je wel meteen heel veel vragen krijgen.....ik hoop dat mijn vragen er ook nog bij kunnen/mogen?
1. ik wil graag wat anders qua werk waardoor ik eerst waarschijnlijk een studie moet gaan volgen. Ik vind eigenlijk te veel leuk en vraag mij af of ik in de zorg moet blijven plakken. Ik heb nog maar 1 jaar de tijd om iets anders te gaan doen.......ik hoop dat dat gaat lukken.
Zie jij of ik inderdaad een opleiding ga doen of dat ik een andere baan vind dit jaar of ergens in 2018?
2. Ik heb 1 dochter waar ik ontzettend gek op ben.....ik ben ook al op leeftijd en vanzelf zwanger raken lukt helaas niet. Ik heb al een heel ivf-traject van 1 jaar achter de rug en nog veel meer jaren zelf proberen.....maar helaas een tweede kindje zit er niet (meer) in.
Ergens accepteer ik het dat ik de droom voor een tweede kindje moet loslaten..maar ergens blijft het toch knagen. Vooral voor mijn dochter.
Ik zou de hele kinderwens willen laten varen en voortaan de pil slikken, continu. Maar toch knaagt het, wat als zij inderdaad altijd alleen blijft. Wat als er toch nog een kans is....Ik blijf nog steeds de wens houden diep van binnen voor een tweede kindje...maar de hoop is eigenlijk al weg.
Meerdere keren is door verschillende personen gezegd dat zij bij mij 2 kinderen zagen.

dinsdag 5 september 2017 om 15:12
Hee Tomcat, wat fijn dat je je weer beter voelt! En ik zie dat je meteen al een spervuur aan vragen te verwerken krijgt.
Omdat je mij een heel waarschijnlijk raak antwoord hebt gegeven op mijn vraag over werk....via allerlei spontane contacten zou ik op een spoor komen waar ik me qua werk prettiger bij zou kunnen voelen.......(ik zal je, hier zodra alles wat duidelijker is, hier meer over vertellen), wil ik je nog wat vragen.
Het is iets waar ik al jarenlang heel erg mee zit en waar ik me soms wanhopig en "doods" door voel.
Op het gevaar af dat mensen zich verbazen dat ik dat allemaal maar open en bloot gooi met nota bene mijn eigen foto als avatar, maar weet je, dat boeit me niet.
En misschien dat er mensen zijn die zich er toch ook wel in herkennen, in dit, zeker op Viva, grote taboe,
Al heel lang voel ik me lichamelijk koud en kil, in die zin dat ik een enorme aversie voel tegen seks en alleen de gedachte al dat ik ooit nog met seks te maken ga krijgen. Mannen trekken me totaal niet meer aan, wel als mens als ze leuk zijn, maar helemaal niet meer als man. Ik word niet meer verliefd en dat is inderdaad lekker rustig, maar het maakt ook dat ik me soms doods en ongelukkig voel.
Nu weet ik dat ik, wanneer ik verliefd word, ook wel weer lichamelijke gevoelens krijg, maar de laatste jaren gebeurt dat niet meer,niet echt/ intens. Daarvoor nog wel wat (hoewel die seks van mij niet perse hoefde), maar echt heel verliefd ben ik de afgelopen vijftien jaar niet meer geweest. Ik heb wel serieus geprobeerd verliefd te worden, maar tot mijn teleurstelling (in mezelf) gebeurde dat niet.
Als dit zo door blijft gaan blijf ik alleen. De kinderen worden ook volwassen en straks heb ik ze niet meer dagelijks om me heen. Vrienden en vriendinnen heb ik zeker, en ik ben ook niet bang om alleen te zijn, maar ik ervaar die lichamelijke kilheid als een diep gemis.
Wat zie jij in de toekomst (en wees eerlijk wanneer je dit niet ziet verbeteren): kom ik nog iemand tegen door wie ik ook op dit gebied weer ga "leven", of blijf ik het type "verzuurde muts"?
Omdat je mij een heel waarschijnlijk raak antwoord hebt gegeven op mijn vraag over werk....via allerlei spontane contacten zou ik op een spoor komen waar ik me qua werk prettiger bij zou kunnen voelen.......(ik zal je, hier zodra alles wat duidelijker is, hier meer over vertellen), wil ik je nog wat vragen.
Het is iets waar ik al jarenlang heel erg mee zit en waar ik me soms wanhopig en "doods" door voel.
Op het gevaar af dat mensen zich verbazen dat ik dat allemaal maar open en bloot gooi met nota bene mijn eigen foto als avatar, maar weet je, dat boeit me niet.
En misschien dat er mensen zijn die zich er toch ook wel in herkennen, in dit, zeker op Viva, grote taboe,
Al heel lang voel ik me lichamelijk koud en kil, in die zin dat ik een enorme aversie voel tegen seks en alleen de gedachte al dat ik ooit nog met seks te maken ga krijgen. Mannen trekken me totaal niet meer aan, wel als mens als ze leuk zijn, maar helemaal niet meer als man. Ik word niet meer verliefd en dat is inderdaad lekker rustig, maar het maakt ook dat ik me soms doods en ongelukkig voel.
Nu weet ik dat ik, wanneer ik verliefd word, ook wel weer lichamelijke gevoelens krijg, maar de laatste jaren gebeurt dat niet meer,niet echt/ intens. Daarvoor nog wel wat (hoewel die seks van mij niet perse hoefde), maar echt heel verliefd ben ik de afgelopen vijftien jaar niet meer geweest. Ik heb wel serieus geprobeerd verliefd te worden, maar tot mijn teleurstelling (in mezelf) gebeurde dat niet.
Als dit zo door blijft gaan blijf ik alleen. De kinderen worden ook volwassen en straks heb ik ze niet meer dagelijks om me heen. Vrienden en vriendinnen heb ik zeker, en ik ben ook niet bang om alleen te zijn, maar ik ervaar die lichamelijke kilheid als een diep gemis.
Wat zie jij in de toekomst (en wees eerlijk wanneer je dit niet ziet verbeteren): kom ik nog iemand tegen door wie ik ook op dit gebied weer ga "leven", of blijf ik het type "verzuurde muts"?

dinsdag 5 september 2017 om 16:21
Ik heb dat ook vaak!
Misschien is het bericht dan nog niet door de ontvanger gelezen?

dinsdag 5 september 2017 om 19:40
De invloeden die rond de situatie hangen zijn een drang naar nieuwe paden, nieuwe initiatieven, nieuwe ervaringen..niet zozeer het oude zat zijn maar gewoon benieuwd naar het nieuwe cq onbekende.
ook hangt er een invloed van een einde aan de huidige problemen, de invloed dat het ergste achter de rug is, dat de toekomst er beter uit ziet
en tot slot een invloed van verveling, verveling waar misschien wel een einde aan kan komen door een persoon die je meeneemt uit die verveling.
voor de toekomst ligt er de invloed van onterechte angsten, zorgen over plannen die niet uit zouden kunnen komen, probeer te ontspannen en niet mee te gaan in je angsten.

dinsdag 5 september 2017 om 19:48
De energie om je heen is er 1 die je helpt opladen, het inspireert, geeft je ideeën en energie om je wensen te realiseren, daarbij hangt ook de invloed dat je nog niet klaar bent ervoor, je moet nog even "oefenen", testen, zien of je al bent waar je moet zijn. Deze kaart geeft het begin aan van een nieuwe denkwijze die zich bij je kan ontwikkelen, de energie is gericht op voorbereiden op een nieuwe fase.
Tot slot weer een kaart die inspiratie aangeeft, dit keer vooral gericht op creatieve gedachten, creativiteit die je verder helpt, originele oplossingen of ideeen.
De toekomst geeft rustigere tijden aan, alles op rolletjes en eventuele oneffenheden zijn makkelijk weg te strijken, je komt in rustiger vaarwater waar je tevreden zult zijn met je situatie.
dinsdag 5 september 2017 om 19:50

dinsdag 5 september 2017 om 19:52
wat ik krijg is dat er een twijfel kan zijn om vaardigheden in te zetten bij de verkoop van de oude woning, deze twijfel, het idee van misschien eerst even testen of nader bekijken dat wekt averechts. Juist het inzetten van die vaardigheden om de verkoop te bespoedigen werkt in het voordeel. De kaarten geven een verkoop aan als uitkomst.Smam1517 schreef: ↑05-09-2017 12:16He Tomcat fijn om te lezen dat je weer terug bent! Ik volg dit topic al een hele tijd en heb nu een brandende vraag, waar jij mogelijk je licht over kan/wil laten schijnen (pleaseee)
We hebben een nieuw huis gekocht, maar onze huidige woning nog niet verkocht. Er zijn al kijkers geweest, een paar dagen geleden. Nog niets gehoord. We kijken er enorm naar uit om te gaan verhuizen, maar het zou toch ook wel fijn zijn om binnen afzienbare tijd duidelijkheid te hebben over onze huidige woning... heb jij raad?

dinsdag 5 september 2017 om 19:59
op romantisch gebied hangt er een energie van competitie en een energie van overwinnen tegen de verwachtingen in , voor de toekomst ligt er een invloed van geluk hebben, alsof alles wat goed kan gaan ook ineens goed gaat..esjeee88 schreef: ↑05-09-2017 12:55Beste Tomcat,
zou jij voor mij kaarten kunnen leggen? Momenteel zit ik in 2 dipjes.
Ik kom uit een relatie wat (ook vanuit mijn kant) niet is gegaan zoals het hoort. Daar heb ik wel vrede maar, maar ik voel me erg rusteloos. Zou dit komen omdat ik te veel opzoek ben, of te graag een jongeman wil hebben om bij te horen. Ik lijk ook maar niet te weten wat ik nu eigenlijk zoek in een man.
Tevens op werk gebied zit ik in een dip. Mijn werk doe ik op de automatische piloot, en ik ben niet helemaal tevreden met de werkzaamheden. Daarom wil ik een andere kant op, namelijk de administratieve kant ipv op het lab rond te lopen. Dit heb ik aangekaart op het werk, maar wordt mijn contract wel met 6 maanden verlengt. Nu zit ik dus in dubio, staat er een verandering op het spel te gebeuren. Heeft dit te maken met een bedrijfswissel of gewoon binnen het bedrijf?
Zou je mij hier mee wat meer duidelijkheid kunnen geven?
Dat zou ik heel erg fijn vinden.
Groetjes,
Esjee88
ik zou een nieuwe liefde verwachten die niet zo voor de hand ligt, onbereikbaar lijkt maar toch bij jou komt.
op werkgebied zit er zeker wat nieuws aan te komen voor je, zowel succes als promotie als inspiratie voor nieuwe carierrepaden zijn de invloeden die spelen.
Voor de toekomst wordt je verdiende beloning aangegeven, mogelijk dat je een opleiding , cursus of bepaalde vaardigheden moet gaan leren of perfectioneren, dan komt het allemaal goed.

dinsdag 5 september 2017 om 20:03
de invloeden zijn gunstig voor wat je omschrijft.Mejuffrouwmuis schreef: ↑05-09-2017 12:57Tomcat, je bent er weer!
Het balanceren van meerdere zaken gaat prima, er ligt een invloed van nieuwe vaardigheden leren, inspiratie voor een nieuwe carierefase en een inspiratie om nieuwe, onbekende paden te gaan onderzoeken. Dappere keuzes worden gemaakt onder deze invloed.
voor de toekomst ligt er een onstuimige tijd waarin veel zaken kunnen en zullen veranderen, deze verandering is nodig om het oude weg te halen en ruimte te maken voor het nieuwe. Ook al kan het soms tijdelijk nadelig lijken, de uitkomst hiervan is positief.

dinsdag 5 september 2017 om 20:08
De invloeden die er hangen geven aan dat je misschien wel meer invloed op de situatie hebt dan je denkt, het lijkt aan jou om de situatie te laten lopen zoals hij is of om verandering aan te brengen. Daarbij hangt ook een invloed van huiselijk geluk, maar ook een invloed van zaken niet helemaal zien voor wat ze zijn. Het loont de moeite om bij bepaalde zaken toch even wat verder te kijken of je het wel goed ziet of dat er zaken zijn die verborgen blijven omdat je ze niet ziet voor wat ze zijn.Hommeltjes schreef: ↑05-09-2017 12:58Ik ben zeer onlangs werkloos geworden, al een tijdje (omdat ik wist dat dit eraan zat te komen) aan het solliciteren, maar nog zonder succes.
De toekomst geeft aan dat er een periode aankomt waarin alles goed lijkt te gaan, die leuke baan komt eraan.

dinsdag 5 september 2017 om 20:10
kan je een van deze situaties uitkiezen en die wat meer toelichten? (het staat je vrij om alle 4 te doen maar niet tegelijk en zonder toelichtinglievelieveke66 schreef: ↑05-09-2017 13:10Graag Tomcat, als je tijd hebt! Mijn vragen zijn;

dinsdag 5 september 2017 om 20:23
Werk;minoes5 schreef: ↑05-09-2017 13:59Wat fijn dat je weer terug bent! Ik hoop dat het goed met je gaat.
De energie erbij is het overwegn van andere paden met daarbij de vraag of je eigenlijk niet al beseft dat het huidige niet meer voldoet.
Daarnaast een energie van nieuwe vaardigheden leren, oefenen, testen, voorbereiden op het demonstreren van de vaardigheden
en tot slot een energie van je zegeningen even niet zien of er niet bij kunnen..veel meer hebben dan je je realiseert of dan waar je nu even bij kan..bekijk en tel je zegeningen, maak er gebruik van
Voor de toekomst ligt er de enrgie dat je voorbereid bent voor wat er gaat komen.
Je gaat je keuze maken en die gaat succes hebben.
Kindje:
De invloeden lijken voor mij wat tegenstrijdig maar misschien kan jij ze plaatsen.
Zowel een goede partnerschap, harmonie in de samenwerking als et sluiten van een compromis om verder te komen, alleen lukt niet maar samen krijgt geen van beiden helemaal wat hij/zij wil.
De laatste invloed is de overgang van het einde van een fase naar het begin van een nieuwe fase..kennis van de oude fase wordt overgedragen om bij te dragen aan het succes van de nieuwe fase.
De toekomst geeft aan dat de vruchten van het werk geplukt worden, arbeid en inzet betaald zich uit.
Het zou kunnen..
Ik heb nog apart gelegd over de IVF, was nieuwsgierig,
In het voordeel werkt een keuze die gemaakt moet worden uit meerdere opties, kies zorgvuldig, de juiste keuze zit ertussen
Vreemd genoeg zit hier de harmonieze partnerschap, dezelfde kaart als net, in het nadeel..dat werkt negatief.
De uitkomst die ik krijg is mazzel, geluk, het zit mee..
Wat de kaarten aangeven gaat het lukken om nog een kind te krijgen..