Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het weer goed met je gaat Tomcat!

Op het moment voel ik me niet goed. Komt dit door de situatie op m'n werk of komt dit door mijn gevoeligheid voor depressies? Zit nu te dubben hoe ik hier uit kan komen, maar vind het erg lastig. Als ik weet waarom ik me zo voel dan weet ik ook beter hoe aan te pakken.

Hopelijk kan je met deze informatie voor me kijken, bedankt alvast.
Lizzy75 schreef:
05-09-2017 10:46
Welkom terug, Tomcat!

Mijn man heeft een baan waar hij momenteel niet gelukkig in is. Hij is aan het rondkijken voor een nieuwe start in een ander beroep en hij solliciteert op vacatures in zijn huidige beroep. Heb je enig idee op welke termijn hij een baan gaat vinden waar hij weer blij van wordt?
Ik krijg bij invloeden dat inkomen, welvaart voor het gezin een grote invloed is, maakt hij zich zorgen of hij zijn huidige salarisniveau kan behouden? of wil hij misschien juist meer salaris en is dat een van de drijfveren?
Er is ook een invloed uit het verleden, misschien overziet hij zijn professionele leven en is het niet wat hij had gehoopt of gedroomd in het verleden? een onvervulde carierrewens die hij nu alsnog wil gaan najagen?
Tot slot een invloed van meer controle over zijn professionele leven, hij wil kunnen sturen en ingrijpen, zelf bepalen wat hij wel of niet doet, obverweegt misschien om zelfstandige te worden?

Voor de toekomst krijg ik spirituele invloeden, dat betekend dat hij niet op feiten zijn keuzes kan maken maar dit op intuïtie moet gaan doen, er kan zich ineens een pad voor hem ontvouwen en als dat gebeurt zal dat hem verwarren. Hij wil intuïtief het pad wel of niet ingaan maar kan daar de ratio niet helemaal bij vinden.. intuitie is het te kiezen pad in zulke situaties...deze kaart geeft de kans dat zijn pad zich ineens aandient voor hem. dat kan door een spontane inspiratie, een droom die inzicht geeft, een doel dat hem ineens te binnen schiet..
Graag! Ik heb je een pb gestuurd.
Mind the gap
Fijn je weer te lezen Tomcat.

Wil je kaarten leggen voor mij op werkgebied? Ik wil graag iets anders, ervaar nu te veel stress. Maar daardoor kan ik ook maar de energie niet vinden om uit te zoeken wat ik graag zou willen doen. Ik weet alleen dat ik in mijn huidige vakgebied niet verder wil. Hoe moet ik nou toch verder zonder rucksichtlos mn huidige baan op te zeggen :(

Hoop dat je er wat mee kan. Alvast bedankt :rose:
anoniem_232063 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 11:01
10.88% gewijzigd
Elmervrouw schreef:
05-09-2017 10:51
Gaat het nu beter (wat je persoonlijke situatie betreft, waarover je schreef, de reden om te stoppen) met je, Tomcat?
De tijd heelt veel :)
Er speelde een hoop dingen tegelijk op emotioneel gebied in mijn leven, dat is nu weer wat rustiger en deels verwerkt..ik heb weer wat ruimte hiervoor.

Dank voor je zorg!
Tomcat zou je voor mij kaarten willen leggen op werkgebied?
geneet van 't laeve
redandwhite schreef:
05-09-2017 10:59
Fijn dat het weer goed met je gaat Tomcat!

Op het moment voel ik me niet goed. Komt dit door de situatie op m'n werk of komt dit door mijn gevoeligheid voor depressies? Zit nu te dubben hoe ik hier uit kan komen, maar vind het erg lastig. Als ik weet waarom ik me zo voel dan weet ik ook beter hoe aan te pakken.

Hopelijk kan je met deze informatie voor me kijken, bedankt alvast.
Er is een invloed van geleidelijke verbetering in jouw situatie, geduld en realiseer je dat je met kleine stapjes er ook wel komt
Ik zie voorzichtigheid, je laat mensen of zaken niet makkelijk toe, bewust of uit angst? Heeft dit invloed op hoe je je voelt? isoleer je jezelf iets teveel misschien?
en een kaart die kracht, doorzettingsvermogen, goede gezondheid, succes op mentaal gebied aangeeft. Ik denk niet dat je depressiegevoligheid opspeelt, je zit best robuust in je mentale velletje op het moment.

Voor de toekomst is er een invloed van geluk en tevredenheid in huiselijke kring, met gezin, famillie of vrienden, daar komt positiefs vandaan voor je.
MarindaH schreef:
05-09-2017 11:00
Fijn je weer te lezen Tomcat.

Wil je kaarten leggen voor mij op werkgebied? Ik wil graag iets anders, ervaar nu te veel stress. Maar daardoor kan ik ook maar de energie niet vinden om uit te zoeken wat ik graag zou willen doen. Ik weet alleen dat ik in mijn huidige vakgebied niet verder wil. Hoe moet ik nou toch verder zonder rucksichtlos mn huidige baan op te zeggen :(

Hoop dat je er wat mee kan. Alvast bedankt :rose:
er is een persoon die vrije gemakkelijk doet wat er moet gebeuren, dit lijkt zonder inspanning maar dat komt door de opgedane ervaring en wijsheid. iemand die al lang hetzelfde doet en dit bijna automatisch kan.
er is een persoon die in harmonie is met de omgeving, alles in balans houdt neemt en geeft wat nodig is om de balans te houden met de omgeving en de omgeving te laten lopen zoals het hoort
en er is een persoon die de schaapjes op het droge heeft, die verstand heeft van zaken en ook graag anderen advies geeft hierover.

Ik weet niet of dit mensen in jouw omgeving zijn of dat je dit zelf bent Het zijn hoe dan ook invloeden die van belang zijn op je huidige situatie.

Ik kan mij voorstellen uit bovenstaande dat je je werk zat ent omdat je het al te lang doet, je dagen slijt met automatisme wat er simpel uitziet maar wel energie kost, teveel investeert in het grotere goed en te weinig aan jezelf denkt..misschien tijd om je opgedane kennis in te zetten voor jezelf of advies te zoeken bij iemand die je als voorbeeld ziet op professioneel gebeid?

voor de toekomst is er een persoon die wijs en ervaren is, het pad bewandeld dat hij of zij kiest zonder daarbij teveel hooi op de vork te nemen..volgens mij ga jij zelf prima weten wat je wilt, wat je kan en waar je mogelijkheden liggen.
Baankje1 schreef:
05-09-2017 11:02
Tomcat zou je voor mij kaarten willen leggen op werkgebied?
dan moet je eerst de situatie uitleggen.
Bedankt Tomcat!
Hier kan ik echt iets mee, fijn dat je zo snel hebt gereageerd op m'n berichtje.
Nogmaals bedankt!
Goedemorgen Tomcat,

Zou je voormij kaarten op 'liefdes en relatie' gebied willen leggen? Er is niet echt een situatie, maar ik merk heel erg dat ik toe ben aan een lange stabiele relatie en dat lijkt niet te vlotten. Doe ik iets fout, moet ik geduld hebben, of heb ik oogkleppen op? Dat zijn vragen die ik me stel. Klinkt heel desperate nu ik het zo lees :rolling:.

Alvast bedankt!
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Ellius schreef:
05-09-2017 11:00
Graag! Ik heb je een pb gestuurd.
Beantwoord!
sweetmadness schreef:
05-09-2017 11:27
Goedemorgen Tomcat,

Zou je voormij kaarten op 'liefdes en relatie' gebied willen leggen? Er is niet echt een situatie, maar ik merk heel erg dat ik toe ben aan een lange stabiele relatie en dat lijkt niet te vlotten. Doe ik iets fout, moet ik geduld hebben, of heb ik oogkleppen op? Dat zijn vragen die ik me stel. Klinkt heel desperate nu ik het zo lees :rolling:.

Alvast bedankt!
er ligt een liefdevolle invloed, liefde in overvloed om te geven en te ontvangen, ik snap dat je onder zo'n invloed aan een relatie denkt als je die niet hebt op het moment, je wens komt duidelijk voort uit liefde om te geven
bekijk de zaken eens op een andere manier, stap eens uit je normale patronen en denkwijze..de denkwijze die je blokkeert gaat de blokkade niet wegnemen, bekijk jezelf en je situatie een van een afstandje, denk outside the box alsof het een brainstorm met drank op is..
ook een invloed van nieuwe paden kiezen, zonder angsten op avontuur gaan, nieuwe omgevingen.

de invloeden zijn zeker goed om mensen te leren kennen.

voor de toekomst zie ik een invloed van verdediging opbouwen, bang om te verliezen en klaar om te verdedigen..houdt je jaloezie in toom als je iemand gevonden hebt maar wees ook niet blind van vertrouwen ;)
Zou je voor mij ook kaarten willen leggen op relatiegebied?

Na ruim 10 jaar samen weten we niet goed hoe en of we met elkaar verder gaan/willen.
Wat onzekerheid meebrengt maar ook niet goed weten wat ik werkelijk wil....
Super bedankt voor het snelle antwoord :-)
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Dank je wel voor je uitgebreide antwoord, tomcat!
Mag ik ook wat vragen? Heb ik de juiste beslissing genomen qua relaties en zit ik nu op het goede pad?
Ik heb je een PB gestuurd. :S
Dag Tomcat,

Zou je voor mij willen kijken of mijn relatie weer toekomst kan krijgen of dat ik alleen gelukkiger kan worden. Mis heel erg het gevoel geliefd te zijn.

Alvast bedankt!
Fijn dat het beter gaat met je Tomcat!
En grappig om te zien hoe het in een keer weer losbarst hier, je werd blijkbaar gemist :)
He Tomcat fijn om te lezen dat je weer terug bent! Ik volg dit topic al een hele tijd en heb nu een brandende vraag, waar jij mogelijk je licht over kan/wil laten schijnen (pleaseee :worship: )

We hebben een nieuw huis gekocht, maar onze huidige woning nog niet verkocht. Er zijn al kijkers geweest, een paar dagen geleden. Nog niets gehoord. We kijken er enorm naar uit om te gaan verhuizen, maar het zou toch ook wel fijn zijn om binnen afzienbare tijd duidelijkheid te hebben over onze huidige woning... heb jij raad?
tomcat schreef:
05-09-2017 11:27
Beantwoord!
Dank je wel! Snel hoor.
Mind the gap
Hallo Tomcat

Zou je iets kunnen zeggen over hoe mijn leven zich de komende tijd gaat ontwikkelen mbt werk?

Alvast hartelijk bedankt 😊
ik stuur je een pb!
Beste Tomcat,

zou jij voor mij kaarten kunnen leggen? Momenteel zit ik in 2 dipjes.
Ik kom uit een relatie wat (ook vanuit mijn kant) niet is gegaan zoals het hoort. Daar heb ik wel vrede maar, maar ik voel me erg rusteloos. Zou dit komen omdat ik te veel opzoek ben, of te graag een jongeman wil hebben om bij te horen. Ik lijk ook maar niet te weten wat ik nu eigenlijk zoek in een man.

Tevens op werk gebied zit ik in een dip. Mijn werk doe ik op de automatische piloot, en ik ben niet helemaal tevreden met de werkzaamheden. Daarom wil ik een andere kant op, namelijk de administratieve kant ipv op het lab rond te lopen. Dit heb ik aangekaart op het werk, maar wordt mijn contract wel met 6 maanden verlengt. Nu zit ik dus in dubio, staat er een verandering op het spel te gebeuren. Heeft dit te maken met een bedrijfswissel of gewoon binnen het bedrijf?

Zou je mij hier mee wat meer duidelijkheid kunnen geven?
Dat zou ik heel erg fijn vinden.

Groetjes,
Esjee88
Alis volat propriis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven