Napraattopic deel 90

25-08-2017 16:37 3261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Tarlin schreef:
05-09-2017 23:06
Niks gebeurd?! Ik had een momentje met MoirenPhae! Noem dat maar niks. Dat nemen ze me nooit meer af.
Ik heb er van genoten. Heel emotioneel, maar kracht gevend.
ThunderassMan schreef:
05-09-2017 23:07
:rofl:
Hoe durfde je ook.
MoirenPhae schreef:
Dit.

Oja wel. Het bantopic is weg! :O
Ja las net dat ze het gaan proberen op te lossen
ThunderassMan schreef:
05-09-2017 23:07
:rofl:
Die haaienbiecht was wel even een pittig inkijkje hoor.
MoirenPhae schreef:
05-09-2017 23:02
Ga je goddelijke gang.

1. Er is niets te beleven.
2. Kletsen mag hier gewoon.
3. Vaak zat dat jij ook hier zat te kletsen en dan nu heiliger dan de Paus?
Ik heb hier vaak gekletst. Ik ben er op aangesproken dat ik niet mag kletsen hier.
MoirenPhae schreef:
05-09-2017 23:08
Ik heb er van genoten. Heel emotioneel, maar kracht gevend.
Ik deel je gevoel. We'll always have napraat 90.
MoirenPhae schreef:
05-09-2017 23:09
Die haaienbiecht was wel even een pittig inkijkje hoor.
We waren vanavond allemaal op ons kwetsbaarst.Prachtig.
Tarlin schreef:
Niks gebeurd?! Ik had een momentje met MoirenPhae! Noem dat maar niks. Dat nemen ze me nooit meer af.
Excuses, dit was groots.
Life is short. Eat dessert first.
Tarlin schreef:
05-09-2017 23:08
Volgens mij kan dat niet.. bijna nooit ;-)
Nee? Is dat geen goed Nederlands?

Ik lees heel af en toe bij, maar meestal heb ik daar geen zin in. Ik lees niet zo snel en als ik bij ga lezen dan heb ik geen tijd om te forumen
Ttass schreef:
Ik heb hier vaak gekletst. Ik ben er op aangesproken dat ik niet mag kletsen hier.
O. Door de mod?
Ttass schreef:
Dat mag dus gewoon wel.
Life is short. Eat dessert first.
Goh, ik moet het echt even kwijt maar wil geen Pejeka zijn door het in het topic zelf te blijven doen. Ik had nooit verwacht dat ik ooit nog zou walgen van een topic over kopen, want ben zelf best van de mooie spulletjes en geld moet rollen enzo. Maar kennelijk heb ik zelf dan toch ook nog een morele grens en die is best heftiger dan ik me ooit gerealiseerd had. Ik voel me ineens een soort Pejeka :woa:
Am Yisrael Chai!
Ttass schreef:
Dan hebben ze wel indruk op je gemaakt zeg.
Tarlin schreef:
05-09-2017 23:10
Heb er een traantje bij gelaten, zo mooi
Tarlin schreef:
Bonding. Hartverwarmende bonding.

Nog even en we trekken met elkaar lootjes voor de surprises.
doornroosje9 schreef:
Excuses, dit was groots.
Fijn dat je het inziet.
fashionvictim schreef:
05-09-2017 23:11
Goh, ik moet het echt even kwijt maar wil geen Pejeka zijn door het in het topic zelf te blijven doen. Ik had nooit verwacht dat ik ooit nog zou walgen van een topic over kopen, want ben zelf best van de mooie spulletjes en geld moet rollen enzo. Maar kennelijk heb ik zelf dan toch ook nog een morele grens en die is best heftiger dan ik me ooit gerealiseerd had. Ik voel me ineens een soort Pejeka :woa:
Welke pijler?
fashionvictim schreef:
Geen idee waar jouw grens ligt. Ik geloof dat die van mij bij het verkopen van kinderen stopt.
Er zit wel een verschil tussen even gezellig kletsen en maar door en door en door en doorgaan. Dan komt er toch echt een punt dat je je af kunt vragen waarom die slow chat niet in een ander topic kan.

Ik probeer wel altijd bij te lezen. Is momenteel geen doen meer. Sinds vrijdag of zo zijn er minstens zestig pagina's volgechat met slap geouwehoer.

Dat vind ik dan nog tot daar aan toe. Maar vervolgens Tas zo af gaan lopen bekken als ze erop wijst dat het wel wat veel geneuzel wordt, daar vind ik wel iets van, ja.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ginerva schreef:
Heb er een traantje bij gelaten, zo mooi
Ik schijn dat effect te hebben op mensen. Het geeft niet.
fashionvictim schreef:
Welk topic?
Dana schreef:
05-09-2017 23:13
Er zit wel een verschil tussen even gezellig kletsen en maar door en door en door en doorgaan. Dan komt er toch echt een punt dat je je af kunt vragen waarom die slow chat niet in een ander topic kan.

Ik probeer wel altijd bij te lezen. Is momenteel geen doen meer. Sinds vrijdag of zo zijn er minstens zestig pagina's volgechat met slap geouwehoer.

Dat vind ik dan nog tot daar aan toe. Maar vervolgens Tas zo af gaan lopen bekken als ze erop wijst dat het wel wat veel geneuzel wordt, daar vind ik wel iets van, ja.
Hier neuzelen mag.

Er gebeurt echt niets op het forum en als er dan eens eindelijk iemand een ban krijgt wordt ie teruggedraaid.

Bijlezen is jouw keuze. Ik doe het echt nooit.
MoirenPhae schreef:
05-09-2017 23:12
Bonding. Hartverwarmende bonding.

Nog even en we trekken met elkaar lootjes voor de surprises.
Of plannen we zomer vakantie.
fashionvictim schreef:
Ha, eindelijk napraat. :proud:
En nog een post die nieuwsgierig maakt ook.
Over welk topic heb je het?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
05-09-2017 23:13

En met de weet dat er "honderden" klets topics zijn. Weetje nog dat ik werd afgebekt toen je me vroeg over mijn kat? Ik zit hier niet elke dag, en dan wil ik even bijlezen, je komt er gewoon niet door, heel erg vervelend!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven